🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Sinällään mulla ei ole mitään Izzya vastaan, mutta kyllähän Pereira olisi mestarina hieman mielenkiintoisempi tällä hetkellä ollut. Johtuen siis siitä, että Izzy on käytännössä jo putsannut divarin. Chimaev oikeastaan ainut äkkiseltään mieleen tulevan uusi ja kiinnostava vastus Israelille.
Jossain kohtaa oli enemmänkin puhetta Chimaevin ja Whittakerin matsista. Tuo on sellainen ottelu, jota en usko Chimaevin voittavan. Harvaa varmaan kiinnostaa kuitenkaan nähdä jälleen yhtä Whittaker vs Adesanya-ottelua.
No, katsotaan, mitä ne sieltä kehittelee.

Danan ja izzyn rivien välistä vois lukea, että chimaev ottaa joko costaa tai whittakeria vastaan ja syksyllä/loppuvuodesta izzyä mikäli suoriutuu seuraavasta. Izzy on ollut käsittämättömän aktiivinen mestari, joten dana varmasti antaa breikin izzylle chimaevia odotellessa.

Chimaevin jälkeen tuossa sarjassa ei tosin ole enää ketään mielenkiintoista izzylle edes kaukoputkella katsoessa.

Mulla ei ole mitään whittaker trilogiaa vastaan. Viihdyttäviä matseja ollut ja whittaker on varmasti kovin ja monipuolisin haastaja. Costaa en halua nähdä enää ikinä mestaruusmatsissa. Näillä eväillä rukoilen, että chimaev karsii whittakeria vastaan. Tuon matsin lopputulos/seuraava haastaja on winwin. Todella vaikea nähdä chimaevin kaatavan whittakeria.

Enpä arvannut että jotakuta kiinnostaa nähdä kaikki laput mitä pistän, olen kuitenkin aika monta kertaa sanonut että olen aivan surkea vedonlyöjä. Sattunut nyt osumaan pari kertaa ihan hyvin, oli minulla alakorteista muutaman kympin järjestelmä tässä samassa joka meni ihan päin helvettiä. En kyllä usko että kukaan muu haluaa nähdä jokaista lappua jonka satun vetämään, mutta voin toki pistää näytille jos joku muukin haluaa nähdä.

Kaikkiahan meitä ilmainen raha kiinnostaa

View: https://www.instagram.com/p/Cq3rG-6v5Qv/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Mainissa Islam, mutta vastustajasta ei ole tietoa vielä.

Jos Izzy jää odottamaan tästä voittajaa, ni tulee melkein vuoden breikki. Itse näkisin mielelläni Pereira trilogian UFC:ssä, koska lauantain matsi oli tasaväkinen tyrmäykseen asti. Poatanin alapotkut alkoi jo tehdä damaa, joten who knows miten ois ottelu jatkunut jos ei Izzy olisi oikeallaan osunut. Ja olisihan se nyt myynnillisestikin tosi iso ottelu. Jonnekin loppuvuoteen, ni sit voittajat voisi kohdata keväällä.

Tosin en tiedä mihin kohtaan tätä yhtälöä sovittaisin Whittakerin. Ei se must pelkällä Vettori voitolla vielä pääse takas tittelistä ottamaan. Ehkä Du Plessis tähän väliin?

Jos Izzy jää odottamaan tästä voittajaa, ni tulee melkein vuoden breikki. Itse näkisin mielelläni Pereira trilogian UFC:ssä, koska lauantain matsi oli tasaväkinen tyrmäykseen asti. Poatanin alapotkut alkoi jo tehdä damaa, joten who knows miten ois ottelu jatkunut jos ei Izzy olisi oikeallaan osunut. Ja olisihan se nyt myynnillisestikin tosi iso ottelu. Jonnekin loppuvuoteen, ni sit voittajat voisi kohdata keväällä.

Tosin en tiedä mihin kohtaan tätä yhtälöä sovittaisin Whittakerin. Ei se must pelkällä Vettori voitolla vielä pääse takas tittelistä ottamaan. Ehkä Du Plessis tähän väliin?
Izzy on ottanut neljään vuoteen 10 mestaruusmatsia ja ennen sitä 5 matsia ekaan ufc vuoteen. Muut mestarit ottelee juuri tuon matsi per vuosi joten izzy saa mun puolesta levätä vaikka ens kevääseen jos haluaa.

Viikonloppuna nostetaan taas tasoa Allenille, ainakin näkyvyyden osalta jos ei muuten.
Jatkaako juna puksuttamista edelleen.

Prelims la-su yönä 00:30 ja main 03:30.

1681201507758.webp

Main Card (ESPN / ESPN+)

FeatherweightMax Hollowayvs.Arnold Allen
FeatherweightEdson Barbozavs.Billy Quarantillo
Light HeavyweightDustin Jacobyvs.Azamat Murzakanov
Light HeavyweightIon Cuțelabavs.Tanner Boser
BantamweightPedro Munhozvs.Chris Gutiérrez
LightweightClay Guidavs.Rafa García

Preliminary card (ESPN / ESPN+)

FeatherweightBill Algeovs.T.J. Brown
FlyweightBrandon Royvalvs.Matheus Nicolau
Light HeavyweightZak Cummingsvs.Ed Herman
Women's StrawweightGillian Robertsonvs.Piera Rodríguez
LightweightLando Vannatavs.Daniel Zellhuber
Women's StrawweightBruna Brasilvs.Denise Gomes
BantamweightAaron Phillipsvs.Gastón Bolaños
Women's BantamweightJoselyne Edwardsvs.Lucie Pudilová

View: https://youtu.be/u6y96BUrYSk

En ole edes suuri Izzy tai Perreira fani, mutta siinä kohtaa kun Izzy oli tyrmännyt Perreiran ja käveli häkkiä ympäri sormi pystyssä ja hoki "believe in me, believe in me, believe in your self" niin pääsi ihan reippaat liikutuksen kyyneleet. Jotenkin se Izzyn onni ja fiilis upposi verkkokalvoilta aivoihin ihan poikkeuksellisen vahvasti. Mitäköhän paikalla olleet fanit ja perheen/seuran jäsenet on tunteneet tässä kohtaan :giggle:. Urheilu on kyllä upeaa.

Izzy on ottanut neljään vuoteen 10 mestaruusmatsia ja ennen sitä 5 matsia ekaan ufc vuoteen. Muut mestarit ottelee juuri tuon matsi per vuosi joten izzy saa mun puolesta levätä vaikka ens kevääseen jos haluaa.
Totta kai saa. Mun viesti perustui puhtaasti arvioon. En siis usko, että Izzy lepää ensi kevääseen.

Main on kyllä melkonen vedenjakaja koko divarin kannalta. Jos max voittaa niin voimasuhteet säilyy koko divarissa niin, että volk ja max on muiden yläpuolella ja mestaruudesta ei pääse yairin jälkeen aikoihin ottelemaan kukaan. Jos taas Allen voittaa, niin koko divari aukeaa ja max voidaan ohittaa haastajia mietittäessä.

Toivon kyllä Maxin voittoa, mutta divarin kannalta Allenin voitto olis hieno juttu. Hyvä matsi tiedossa. Kortti on muutenkin ihan mielenkiintoinen.

Kuinkakohan paljon noi Pereiran painonvedätykset vaikuttaa iskukestävyyteen. Izzy nyt ei hirveä tyrmäyskone ole, mutta ekassa matsissa kolisi jo ja nyt valot pois. Toki lyönnin ajoitus yms vaikuttaa myös eikä vain lyöntivoima. Funtsailin vain, olisi ihan kiva nähdä potentiaali 205 paunasissa

Back
Ylös Bottom