🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Jaa mikä homma, meinasi unohtua koko ketju.
Oliko niin tyhjentävä päämatsi viime viikonloppuna vai mitä, who knows. Noh, muistin lopulta.

Viikonloppuna Fight Night, mutta toisin kuin edelliset 11 Fight Nightia niin ei olla Apexissa.
Las Vegasissa kuitenkin.

Tapahtuma alkaa hieman aikaisemmin, eli prelims lauantaina 22:00 ja main 01:00.

Preleissä ei näytä olevan sen maalaisia ottelijoita, että Viaplay näyttäisi muuta kuin pääkortin.
Pääkortilla näkyy olevan ruotsalainen, mutta ei auta.

1678387497680.png

Main card (ESPN+)

BantamweightPetr Yanvs.Merab Dvalishvili
HeavyweightAlexander Volkovvs.Alexander Romanov
Light HeavyweightNikita Krylovvs.Ryan Spann
FeatherweightRicardo Ramosvs.Austin Lingo
BantamweightSaid Nurmagomedovvs.Jonathan Martinez
Light HeavyweightVitor Petrinovs.Anton Turkalj

Preliminary card (ESPN+)

HeavyweightKarl Williamsvs.Łukasz Brzeski
BantamweightRaphael Assunçãovs.Davey Grant
MiddleweightSedriques Dumasvs.Josh Fremd
BantamweightMario Bautistavs.Guido Cannetti
Women's FlyweightAriane Lipskivs.JJ Aldrich
BantamweightVictor Henryvs.Tony Gravely
FlyweightTyson Namvs.Bruno Gustavo da Silva

Announced bouts

Welterweight bout: Carlston Harris vs. Jared Gooden

Yanin ois nyt parempi ottaa voitto ja mielellään ei jätä hommaa tuomareiden päätettäväksi :D On kyllä hurjaa kun viimeisestä neljästä matsista Yan on hävinnyt kolme.

Täytyy sanoa että tuli aika helvetin tyhmä olo. Löin jo jokin aikaa sitten Said Nurmagomedoville lappua ajatellen että kylläpä on hieno kerroin, ajatellen koko ajan panostavani Umarille. Nyt vasta huomasin että hetkinen, ehhh... Ei siinä että onhan Saidkin hyvä, mutta en minä Saidiin luota samalla tavalla kuin Umariin laisinkaan. Onneksi ei puhuta mistään valtavista summista.

Pelottaa aika vietävästi että päämatsissa Dvashvilin takedown-tilastot on tyyliin 4/35 ja matsissa pusketaan vasten häkkiä 19 minuuttia, jonka jälkeen Merab voittaa 49-46.

Kerrotko lisää tosta mielentilasta?
Gane ei uskonut mahdollisuuksiinsa voittaa. Oli jo hävinnyt ottelun ennen kuin astui kehään. Mutta emmä silti väitä, että sillä ois ollu palaa tossa matsissa. Korkeintaan mahis suoriutua paremmin, kuin lopulta suoriutui.

Mutta kyllä mä vielä haluan nähdä täysin yksipuoliset suoritukset vähintään 2 kärki ukkoa vastaan, ennen kuin julistan Jonesia omaksi suosikki raskassarjalaiseksi Fedorin yli.

Gane ei uskonut mahdollisuuksiinsa voittaa. Oli jo hävinnyt ottelun ennen kuin astui kehään. Mutta emmä silti väitä, että sillä ois ollu palaa tossa matsissa. Korkeintaan mahis suoriutua paremmin, kuin lopulta suoriutui.

Mutta kyllä mä vielä haluan nähdä täysin yksipuoliset suoritukset vähintään 2 kärki ukkoa vastaan, ennen kuin julistan Jonesia omaksi suosikki raskassarjalaiseksi Fedorin yli.

Mihin perustat tämän? Onko Gane itse sanonut noin?

Mun mielestä se näytti ihan samalta kun aina ennenkin ja matsi kaatui omaan virheeseen.

Pitää nyt kuitenki odotella, että nähdään miehestä lisää. Cirylin vahvuudet ja tuon iltainen mielentila tarjosivat Jonesille paikan, jonka hän otti. Jos nähään näitä vielä pari lisää on homma selvä
Ehkä jos Jones pysyy voittamattomana vielä seuraavat toiset 15 vuotta UFC:ssä niin hän jo silloin TOP 10 ottelija.

Ei helvetti sentään tota Merabin kuntoa. 49 takedown yritystä on ihan älytön ei sitä vissiin turhaa kutsuta "The Machine". Ja ei näyttänyt edes niin väsyneeltä viimeisessä erässä et on kyllä todella ikävä vastustaja kelle tahansa tossa painoluokassa.

Back
Ylös Bottom