Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Blacho on kyllä kova ukko ja jotenkin sympaattinen tapaus, mutta mielestäni liian tavanomainen ja kankea Izzylle. Izzy on myös ottelijoista pidempi ja ulottuvampi, vaikka tulee alemmasta sarjasta. Kyllähän Puolan miehellä mahis on, mutta se on sellainen ohut punchers chance ja todennäköisin skenaario on, että Izzy tanssii ja väistelee kaikki kovat pommit ja jostain pimeästä kulmasta sammuttaa Blachon valot.
Kyllä, tuokin on hyvin mahdollista, mutta itse visioin, että Izzy on niin paljon nopeampi, että pääsee yllättämään Blachon kunnolla. Silloin, jos toinen on vaan ulottuvampi ja/tai hieman nopeampi, niin tuo alta luistelu on aika tyypillinen skenaario. Itse odotan nopeuseron olevan isompi ja siksi Izzy voi päästä iskemään kunnolla. Hiton mielenkiintoinen matsi joka tapauksessa, eikä todellakaan mikään läpihuutojuttu Izzylle kuitenkaan.Tai sitten tuo skenaariosi pl. valojen sammutus.
Eli sama kaava kuin toissapäivän pääottelussa.
Tämän näkisin itse todennäköisimpänä vaihtoehtona ottelun kululle. Helpot pitkän etäisyyden osumat pois ja sitten luistellaan vain alta karkuun.
5 ottelun veto alle 8 kertoimella... Onnea vaan. Tosta todennäköisin pettäjä on Adesanya.On kyllä tajuttoman kova main card. Täytyy aktivoida viaplayn tilaus näköjään ja laittaa pikku betsit myös.
Santos, Makhachev, Yan, Adesanya sekä Nunes 7.47 kertoimella.
5 ottelun veto alle 8 kertoimella... Onnea vaan. Tosta todennäköisin pettäjä on Adesanya.
Toivon Yan, mutta Sterling on tyylillisesti vaikea ja osuessaan satuttava. Venäläisiä on kyllä vaikea voittaa. Krrtoimet näemmä hyvin tasan 1.8Saishan tuolta yhdellä ottelullakin yli kasin kertoimen....
Pistin pikkubetsin Yan+Dober kerroin 6,7. Dober aliarvostettu ottelija, 3-0 viimesestä kolmesta ja niistä kaks performance of the nightia.
En tosin laittanut kun vitosen. Ei mun vedonlyönneillä oo muuta tekemistä kun tuomaan lisämielenkiintoa.5 ottelun veto alle 8 kertoimella... Onnea vaan. Tosta todennäköisin pettäjä on Adesanya.
Dober aliarvostettu ottelija, 3-0 viimesestä kolmesta

Itselle tämä matsi on pääottelun ohella se mielenkiintoisin ja veikkaan, että Dober ei todellakaan ole mikään helppo pala Makhacheville. Kaksi kovaa nousukasta on pysähtynyt Doberin nyrkkeihin ja varmasti on itseluottamus kova. Käsistä löytyy kaatoa ja vahva jässikkä mattoon vietäväksi. En ylläty yhtään jos Dober tämän vie vaikka pienenä altavastaajana ehkä matsiin lähtee.Doberia veikkaavat syövät kyllä hatullisen paskaa. Jos Makhachev pääsee tällä kertaa häkkiin asti, niin Doberille ei ole tarjolla kuin hopeaa ja lämmintä kättä rystyset edellä.