Ompa mielestä pitkästä aikaa kiinnostava kortti, tässähän voisi miettiä jopa hiukan vedonlyöntiä.
Volka VS Lopes : Nähdään vihdoin mistä Lopez on oikeasti tehty. Toivon että mies voittaa ja saadaan vähän liikettä painoluokkaan. Volka ei ole enää ihan prime vedossa, mutta ei mies nyt mikään kehäraakkikaan ole joten toivon hyvää matsia. Lopes 2.16
Chandler VS Pimblet : Chandler on hauska ottelija jota ottelee niin että Dana tykkää, jota ei niinkään voittaminen kiinnosta. Paddy ei ole vieläkään suuremmin vakuuttanut. Chandler 2.20
Yair VS Pitbull : Pitbull olisi ollut hauska nähdä paljon aikaisemmin UFC:ssä mutta silti ihan ok mahikset voittaa (varsinkin noilla kertoimilla) Pitbull 2.58
Mitchell VS Silva : Mitchell oli joku keskitason ottelija ja Silva hyvässä voittoputkessa, en muista ottelijoista mitään tarkkaa joten jätän tämän matsin fiksummille. Koska Mitchell oli joku flath earth, 5g aiheuttaa syöpää etc huuhaamies, toivon että mies tyrmätään ja saa aivonsa takaisin kuntoon.
Krylov VS Reys : Krylov paremmassa kunnossa ja Reyes vaikkakin pienessä voittoputkessa kaukana primestä. Kummatkin pystyvät kuitenkin tyrmäämään jos toinen tekee jotain typerää. Reys 2.44
Lopes, Chandler, Pitbull, Reys 2e : 60e
Lopes, Chandler, Pitbull, Krylov 2e : 38
Lopes, Pitbull 3e : 17e
Lopes 3e : 6.50e
Pitbull 3e : 8e
Panos : 13e
Mahdollinen voitto : 70-90e
Todennäköinen "voitto" -13e
Lyönyt pitkään aikaan vetoa, koska olen surkea ja ainoa missä onnistun on jalkapallo, joten jos jollain on hyviä muita vetoja tai haluat esittää vasta argumentteja valintoihini niin olen avoin. Oikeasti minun pitäisi valita kaikki päinvastaiset niin osuisin todennäköisemmin oikeaan.
Mäkisen teron vihjeen pohjalta otan varman Miller, Elkins, Mitchel kolmikon lapulleni 1e