🇺🇸 UFC EVENTIT 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Niin enhän minä sanonut että rematch pitäisi aina järjestää. En vain näe oikein mitään tolkkua jossain säännössä että näin ei saisi tehdä mikäli sitä kuitenkin aina rikottaisiin jos näin halutaan. Eihän kaikki mestarit ja rematchit ole myöskään samalla viivalla.
No lähinnä tarkoitin että dana sanoisi jossain pressissä että nää loppuu nyt. Ei mitään kovaa sääntöä. Sitten siihen tehdään poikkeus jonkun amandan tyylisen mestarin kohdalla korkeintaan. Esim sevchenko lienee ainoa tällä hetkellä dominoiva mestari. Sille voisin suoda revanssin. Muut ottamaan vauhtia top5:sta.

Katsoin just Volkanovski vs Holloway vikaa kohtamista.. luulen että Islam tulee viemään Volkaa kuin märkää rättiä, painoero on vain liikaa. Volka ei tule pärjäämään missään painitilanteissa samalla lailla kuin Hollowayta vastaan.

Kyllähän se niin on, että vaikka Volk onkin mielestäni p4p ykkönen ja hauskan oloinen mies, niin Islam on liian iso Volkille ja vie tämän ottelun subilla. Islam on ainoa Dagestan-apina, joka ei ole äärimmäisen vastenmielinen. Toivon hyvää matsia. Muille matseille ei itselläni niin väliä.

Pääkortti lähti rytinällä käyntiin. Tuomio oli mielestäni oikea: Manyfield ensimmäinen ka toinen erä 10-9 ja pistevähennyksen vuoksi viimeinen erä Crutelle 10-8.

On kyllä aika mieletöntä herkkua main event. Harvoin tätä parempaa vapaaottelumatsia on tarjolla. Olen yllättynyt, miten vähän tämä on herättänyt keskustelua täällä. Johtuuko siitä, että kumpaakaan ottelijaa on hankala vihata, joten ei herätä ylimääräistä vänkäämistä?

Tiukka matsi, itse katsoin erät 2,3,5 Volkoville.

Kylläpä oli täyttä viihdettä päämatsi! Meni kyllä kylmät väreet kun Volki pisti painissa vastaan ja antoi ymmärtää että ei tehoa! On se vaan kova. Aiemmin ei ole vielä herättänyt niin tunteita Volkanovski mutta kyllä nyt alkoi herran fanitus.

Olin täysin väärässä sen suhteen että, Volk ei pärjää millään Islamille matossa. Tasainen matsi, ja pitää varmaan uudestaan katsoa mutta sain kolme erää Islamille.
Juu, jännä oli. Pari kertaa satuttikin Islamia lyönnillä leukaan, että meni mestari totiseksi. Vahva äijä. Yllätyin, eikä harmita yhtään.

Katsoin just Volkanovski vs Holloway vikaa kohtamista.. luulen että Islam tulee viemään Volkaa kuin märkää rättiä, painoero on vain liikaa. Volka ei tule pärjäämään missään painitilanteissa samalla lailla kuin Hollowayta vastaan.
Jep, ei harmita olla väärässä. Volka on hemmetinmoinen urheilija!

Molemmat sai myös jatkoa ajatellen hyvää nöyryyttä ja oppia. Volkia ei paini fw:ssä enää kukaan nurin koskaan, mutta ymmärtää myös että pystyssäkin on vielä varaa kehittyä. Islam taas ymmärtää, ettei se oma voima olekaan "out of this world" ja omaan pystyynkin voi nojata ihan maailman kärkeä vastaan.

Yllätyin kuinka islamilla riitti reaktiot ja nopeus lyödä puhtaita ykkösiä sisään. Yllätyin myös kuinka volk kapusi pystyyn dagestani painia vastaan monta kertaa. Islamille kyllä löytyy vielä omasta luokasta mies jota se ei saa tonttiin ja silloin pitää löytää tuota terävää pystyä. 170 ei vielä ole kiire, muttei tää matsi mitään islamin champ champ haaveita vielä kaatanut, koska volk vaan on vitun kova.

Molemmat sai myös jatkoa ajatellen hyvää nöyryyttä ja oppia. Volkia ei paini fw:ssä enää kukaan nurin koskaan, mutta ymmärtää myös että pystyssäkin on vielä varaa kehittyä. Islam taas ymmärtää, ettei se oma voima olekaan "out of this world" ja omaan pystyynkin voi nojata ihan maailman kärkeä vastaan.

Yllätyin kuinka islamilla riitti reaktiot ja nopeus lyödä puhtaita ykkösiä sisään. Yllätyin myös kuinka volk kapusi pystyyn dagestani painia vastaan monta kertaa. Islamille kyllä löytyy vielä omasta luokasta mies jota se ei saa tonttiin ja silloin pitää löytää tuota terävää pystyä. 170 ei vielä ole kiire, muttei tää matsi mitään islamin champ champ haaveita vielä kaatanut, koska volk vaan on vitun kova.

Volka pysyy kyllä tuolla suorituksella sillä maailmankuuluisalla p4p listalla #1

Back
Ylös Bottom