Eipä näistä ole kummastakaan Yania voittamaan. Mahtaa Sandhagenia ottaa kupoliin, ihan kun olis säästellen otellut. Mitään tietenkään Dilleltä pois ottamatta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei olisi on oma veikkaus.Veikkauksia että olisiko Cejudo nykyisellä rosterilla mestari viellä 135 paunaisissa mikäli ottelisi? Oma veikkaus on että olisi.
Ehdottomasti.Veikkauksia että olisiko Cejudo nykyisellä rosterilla mestari viellä 135 paunaisissa mikäli ottelisi? Oma veikkaus on että olisi.
No mistä helvetistä mä tiesin että sillä ei kuljeKysykäähän jatkossa vaan rohkeasti, kun haluatte tietää voittajan. Vai mitä Mäkisen Terppa?
| Middleweight | Uriah Hall | vs. | Sean Strickland |
| Heavyweight | Shamil Abdurakhimov | vs. | Chris Daukaus |
| Women’s Strawweight | Cheyanne Buys | vs. | Gloria de Paula |
| Bantamweight | Kyung Ho Kang | vs. | Rani Yahya |
| Middleweight | Sam Alvey | vs. | Roman Kopylov |
| Welterweight | Bryan Barberena | vs. | Jason Witt |
| Welterweight | Mounir Lazzez | vs. | Niklas Stolze |
| Women’s Bantamweight | Wu Yanan | vs. | Nicco Montaño |
| Featherweight | Melsik Baghdasaryan | vs. | Collin Anglin |
| Lightweight | Chris Gruetzemacher | vs. | Rafa Garcia |
| Featherweight | Danny Chavez | vs. | Kai Kamaka III |
| Women’s Strawweight | Jinh Yu Frey | vs. | Ashley Yoder |
| Bantamweight | Ronnie Lawrence | vs. | Trevin Jones |
| Welterweight | Philip Rowe | vs. | Orion Cosce |
| Flyweight | Zarrukh Adashev | vs. | Ryan Benoit |
www.ufc.com
Hep! Häkissä Cejudo olisi vieläkin mielenkiintoinen tapaus ainakin mun mielestä. Omasta mielestä Cejudo olisi vielä voinut kehittyä vaikka kuinka paljon ottelijana ja sitä oikeastaan tekikin koko UFC-uran ajan. Joka matsiin tuli aina parempi versio. Jos leikitään, että Cejudo tekisi nyt comebackin, niin en mä näkis kovin isona altavastaajana yhtäkään bantamweight kärkiukkoa vastaan. Häkin ulkopuolella vähän erikoinen tapaus ja välillä ihan ihme hupiukko.Bantamweight on tällä hetkellä ylivoimaisesti kovin ja mielenkiintoisin painoluokka. Ei tainnut kukaan jäädä kaipaamaan Cejudoa?
Mites lighweight?Bantamweight on tällä hetkellä ylivoimaisesti kovin ja mielenkiintoisin painoluokka. Ei tainnut kukaan jäädä kaipaamaan Cejudoa?
Itse olisin myös olisi tuominnut näin päin. Mut oma munaus oli kyllä.IMHO Sandhagen koki pienen ryöstön tuossa ja omaan silmään matsi hänelle erin 3-2. Toki mies voi vain syyttää itseään, koska matsi oli täysin voitettavissa, mutta otteli paikoin vähän laiskasti ja päästi TJ:n selkään ihan ilmaiseksi polvia jakelemaan.
IMHO Sandhagen koki pienen ryöstön tuossa ja omaan silmään matsi hänelle erin 3-2. Toki mies voi vain syyttää itseään, koska matsi oli täysin voitettavissa, mutta otteli paikoin vähän laiskasti ja päästi TJ:n selkään ihan ilmaiseksi polvia jakelemaan.
No mistä helvetistä mä tiesin että sillä ei kuljeKysykäähän jatkossa vaan rohkeasti, kun haluatte tietää voittajan. Vai mitä Mäkisen Terppa?