🇺🇸 UFC EVENTIT 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Pystyottelussa on paljon muutakin kuin lyönnit ja potkut. Lyöntien osalta ehkä Conor vähän edellä, muuten vähän epäreilu vertailu. Conor saanut kuonoonsa pariinkin kertaan oikein kunnolla (varsinkin painijoita vastaan) - Wonderboy ei niinkään. Pystyottelua lienee myös liike ja varsinkin iskujen väistö.

Huomattavasti isompi JA "teknisempi" Rory saa selkäänsä pystyssä.

View: https://www.youtube.com/watch?v=KPW2H1xMzOo

View: https://www.youtube.com/watch?v=fCCQvDNpg3s

Vähän vanha (5.9.), mutta en täällä ole hokannut. Hyvä haastattelu jos haluaa tietää Eddiestä enemmän, melkein kuin olisi jonkun elämänkerta dokkarin katsonut. Ei taida olla Eddiellä omaa ketjua niin postasin tähän. 49:30 -> alkaa spekulaatio mahdollisesta Conor matsista. Aika itsevarmalta tuntuu Eddie. ;)

LaiRoU, onko meillä betsi aiheesta? Sä olit varma, että Woodley vie, joten asetit kertoimet varmaan 1.5 vs. 4.5 tasolle.

Mä otan tolla kertoimella kiinni vaikka sen 20€.

No ei ole :D Kuten sanoin, laitoin viestin pilke silmäkulmassa ja fanilasit päässä - älä ota nyt niin vakavasti touhua :)

No ei ole :D Kuten sanoin, laitoin viestin pilke silmäkulmassa ja fanilasit päässä - älä ota nyt niin vakavasti touhua :)

Hehe en otakaan. Mahtavia matseja tulossa anyways!

Ite diggaan panostaa omaa näkemystä.

Ite bettaan Conoria vastaan ja Wonderboyn puolesta.

E. olen obv. Conorin puolella.

Oon alkanu miettii et pystyisköhän Ed Alvarez sittenkin selviytymään mini-mendes taktiikalla kaks ekaa erää. Jos se pystyy välttää Conorin vastapallerot niin tuleekin mielenkiintoiset loppuerät. Jos ed saa väsytettyä Conoria ekat 10min ottamatta pahimpia osumia.

En lyö vetoa.

Conorin pystyä ja erityisesti sitä vasenta superiskua osataan varmasti pelätä ja ennakoida entistä enemmän. Ja varsinkin nyt kun conorilta on nähty heikkouksiakin. Aika ei oo mcgregorin puolella. Oon joka kerta aliarvoinu conorin ja aion vissiin edelleen. Tukkaan tulee irkulle.

Back
Ylös Bottom