🇺🇦 Ukrainan sota 🇺🇦

Meta title: Mr.

Meta description: 20

Kauanko veikkaatte että sota vielä kestää vuosissa?

• 1

Votes: 10 20,8%
  • 2

Votes: 14 29,2%
  • 3

Votes: 4 8,3%
  • 4

Votes: 2 4,2%
  • 5

Votes: 5 10,4%
  • 6

Votes: 2 4,2%
  • 7

Votes: 3 6,3%
  • 8

Votes: 0 0,0%
  • 9

Votes: 0 0,0%
  • 10 tai enemmän

Votes: 8 16,7%

• Total voters
    48
Miten tuo uskoaksesi voisi tapahtua? Kysehän on kaiketi vähintään EU-tason asiasta ja kai USAllakin on jotain sanomista. Eli onko realismia ajatella, että yhtäkkiä tuki katkaistaan? Itse näkisin, että mainitsemasi kurjistumisefekti ei ole niin suuri, että se riittäisi kääntämään kansan syvät rivit Ukrainan tukea vastaan juuri missään Euroopan maassa. Mutta ei minulla tästä mitään gallup-tietoa ole.

Olen tänne laittanut jo useamman linkin Keski ja Etelä-Euroopasta, missä jo enemmistöt kansoista vastustavat Ukrainan tukemista, mielenkiintoista olisi saada vastaava gallup suomesta, en usko että se enää täälläkään on niin suosittua, kun siitä joutuu kansa itse jo kärsimään. Varsinkin kun ymmärretään jo laajemminkin, että Ukraina häviää joka tapauksessa, ja rahan kylväminen sinne vain pitkittää ja pahentaa kärsimystä siellä.

Kaikki EU-valtiot eivät enää osallistu Ukainan korruption ylläpitoon, edes "yhteisvelkaan" eivät kaikki EU-maat osallistu, joten kyllä, asia on suomalaisten päättäjien omissa käsissa, joten suomen eliitti tuhoaa suomen talouden, jotta Ukrainan eliitti voi jatkaa porsasteluaan.

Back
Ylös Bottom