🇺🇦 Ukrainan sota 🇺🇦

Meta title: 🇺🇦 Ukrainan sota – Suurvaltakonflikti joka muovaa Euroopan voimasuhteet uusiksi 🇺🇦

Meta description: Keskustelua sodan etenemisestä, aseavusta, taktiikoista ja poliittisista vaikutuksista – mitä tapahtuu rintamalla ja kulisseissa?*

Kauanko veikkaatte että sota vielä kestää vuosissa?

• 1

Votes: 10 23,8%
  • 2

Votes: 12 28,6%
  • 3

Votes: 4 9,5%
  • 4

Votes: 1 2,4%
  • 5

Votes: 3 7,1%
  • 6

Votes: 2 4,8%
  • 7

Votes: 2 4,8%
  • 8

Votes: 0 0,0%
  • 9

Votes: 0 0,0%
  • 10 tai enemmän

Votes: 8 19,0%

• Total voters
    42
Rotat ovat jättämässä uppoavan laivan.

500560418_1201151711494307_2584999428608384977_n.jpg

Piti ihan kuukausien jälkeen tulla katsomaan mitä täällä tapahtuu. Jatkan samasta aiheesta, eli propagandasta ja miten siihen uskoo sama porukka uudestaan ja uudestaan. Esim. täällä tai X:ssä on nähtävissä sama hiton ajatusketju monilla aktivisteilla: Jos joku höyryää somessa siitä miten euroopassa ollaan sotapsykoosissa, tai miten kamala EU on, tai covid on salaliitto, tai piikit on kamalia, jne jne. niin sama porukka ottaa aina uudesta täkystä kiinni. Uusin on se, kun Macron on alkanut ottaa roolia Venähän sekoilua vastaan, niin nyt täsmälleen sama porukka jakaa tietämystä Macronin nenäliinakokaiinista tai siitä miten hänellä on transu puolisona jne jne. Minä arvasin, että kun tulen tänne kuukausien jälkeen, niin nyt foliohattu-uskovaislampaat on ottaneet Macronin tähtäimeen. Arvasin asian ja tulin tänne, niin miten olikaan. :D

Mietin, että osa näistä uskovaisista on varmasti ihan oikeita maksettuja trolleja tai mitä lie. Mutta osa on ressukoita, jotka lähtevät kaikkeen propagandaan mukaan. Olisi mielenkiintoista tietää miten nämä uudet asiat syötetään heidän päähänsä. Joku siinä on, että jos mikä vain edellämainituista on jollain vaikkapa äksässä esillä, niin heidän sivuiltaan löytyy kaikista muistakin mainituista aiheista jatkuvaa itkua. Mistä tämä johtuu? Mistä nuo syötteet tulee? Miten ne jaetaan tälle porukalle? Normaali ihminen voi olla vaikkapa yhdestä tai muutamasta noista asioista samaa tai eri mieltä. Mutta tämä möykkääjä porukka on täysin samaa mieltä kaikesta. Itse mainitsin esimerkkinä aiemmin, että minulla on todella vahvoja mielipiteitä sitä vastaan, että covid hoidettiin aivan uskomattoman tyhmästi. Mutta ei siitä möykännyt. Ne ketkä möykkää, möykkää täsmälleen samoista asioista.

Miten joku voi olla niin sokea, että ei näe tätä käytöstä itsestään? Kannattaa vähän miettiä, kun on jonkun ryhmän kanssa täsmälleen samaa mieltä täsmälleen samoista asioista. Etenkin siitä, että näistä asioista asioista on aivan pakko huutaa päivittäin somessa. Kaikki termitkin on syötetty täsmälleen oikein.

Piti ihan kuukausien jälkeen tulla katsomaan mitä täällä tapahtuu. Jatkan samasta aiheesta, eli propagandasta ja miten siihen uskoo sama porukka uudestaan ja uudestaan. Esim. täällä tai X:ssä on nähtävissä sama hiton ajatusketju monilla aktivisteilla: Jos joku höyryää somessa siitä miten euroopassa ollaan sotapsykoosissa, tai miten kamala EU on, tai covid on salaliitto, tai piikit on kamalia, jne jne. niin sama porukka ottaa aina uudesta täkystä kiinni. Uusin on se, kun Macron on alkanut ottaa roolia Venähän sekoilua vastaan, niin nyt täsmälleen sama porukka jakaa tietämystä Macronin nenäliinakokaiinista tai siitä miten hänellä on transu puolisona jne jne. Minä arvasin, että kun tulen tänne kuukausien jälkeen, niin nyt foliohattu-uskovaislampaat on ottaneet Macronin tähtäimeen. Arvasin asian ja tulin tänne, niin miten olikaan. :D

Mietin, että osa näistä uskovaisista on varmasti ihan oikeita maksettuja trolleja tai mitä lie. Mutta osa on ressukoita, jotka lähtevät kaikkeen propagandaan mukaan. Olisi mielenkiintoista tietää miten nämä uudet asiat syötetään heidän päähänsä. Joku siinä on, että jos mikä vain edellämainituista on jollain vaikkapa äksässä esillä, niin heidän sivuiltaan löytyy kaikista muistakin mainituista aiheista jatkuvaa itkua. Mistä tämä johtuu? Mistä nuo syötteet tulee? Miten ne jaetaan tälle porukalle? Normaali ihminen voi olla vaikkapa yhdestä tai muutamasta noista asioista samaa tai eri mieltä. Mutta tämä möykkääjä porukka on täysin samaa mieltä kaikesta. Itse mainitsin esimerkkinä aiemmin, että minulla on todella vahvoja mielipiteitä sitä vastaan, että covid hoidettiin aivan uskomattoman tyhmästi. Mutta ei siitä möykännyt. Ne ketkä möykkää, möykkää täsmälleen samoista asioista.

Miten joku voi olla niin sokea, että ei näe tätä käytöstä itsestään? Kannattaa vähän miettiä, kun on jonkun ryhmän kanssa täsmälleen samaa mieltä täsmälleen samoista asioista. Etenkin siitä, että näistä asioista asioista on aivan pakko huutaa päivittäin somessa. Kaikki termitkin on syötetty täsmälleen oikein.

"Olen kriittinen itsekin ja hyvä ihminen asioissa sekä kannatan sananvapautta , MUTTA, BUT"

Valitan mutta asioista puhutaan julkisesti... varsinkin vuonna 2025

Jos et trollaa jonkun laskuun, niin tässä on selitetty. Jokainen salaliittoteoreetikko, joka saa näkyvyyttä missään on valtion palkkalistalla.

Mitään somea ei ole olemassa vain valtion propagandakanava alusta asti, kuten yleisradio.
Fb/x/tg kaikki täysin sensuroituja, mutta kaikissa sallitaan pro-putin propaganda.

Kaikki ei kontrollissa olevat alustat, kuten pakkis täytetään boteilla kuten Roopeli on täydellinen esimerkki.

Kumma juttu, paitsi jos tajuaa Venäjän olevan kontrolloitu oppositio 🤫🤫🤫 "vapaalle(kommunismi hieman eri muodossa)" lännelle

Suomen valtio haluaa, että meillä on pro-putinisteja. Hajoita ja hallitse. Maailman vanhin tapa hallita orjia heti miekan jälkeen.

View: https://youtu.be/PhSenhhiQ34

Kohtalaisen sekavasti meni kaikki mun pointit ohi... nyt jo mua epäiltiin jonkun laskuun trollaamisesta. Mitä hittoa täällä tapahtuu. Minä vain ihmettelin että miksi kaikilla netissä meuhkaajilla on täsmälleen samat argumentit ja agenda.

Minä vain ihmettelin että miksi kaikilla netissä meuhkaajilla on täsmälleen samat argumentit ja agenda.

Ei ole, tuo on vain sinun mielipiteesi. Sinun olisikin hyvä hetkeksi pysähtyä miettimään, mistä omat puheesi ja mielipiteet kumpuavat?
Huumorin ja varsinkin sarkasmin ymmärrystä olisi myös hyvä harjoitella.

Ukrainan sodasta on kaksi versiota, on lännen narratiivi, sitten on tosiasiat, nämä ovat valtaosin hyvin erilaisia ja koska lännen narratiivi ei kestä lähempää tarkastelua, niin se tarvitsee siksi vahvan sensuurin ympärilleen, totuus ei sensuuria tarvitse. Ne jotka eivät vieläkään tätä ymmärrä, niin heille asian selittäminen on jo aivan turhaa ajan haaskausta. Sen takia säälittävästi yritetäänkin leimaamista ja henkilöön käymistä, jotta saataisiin "ikävät" ihmiset hiljennettyä, ei toimi.

Kohtalaisen sekavasti meni kaikki mun pointit ohi... nyt jo mua epäiltiin jonkun laskuun trollaamisesta. Mitä hittoa täällä tapahtuu. Minä vain ihmettelin että miksi kaikilla netissä meuhkaajilla on täsmälleen samat argumentit ja agenda.
Jos katsoisit sen videon, niin ymmärtäisit.

Vapaata internettiä ei ole olemassa. Kaikki mitä näet on valtion hyväksymää propagandaa ja kaikki mitä valtio ei halua sinun näkevän on sensuroitu.

X/fb on täynnä ai-botteja ja esim. pakkiksella on taisteluparit makhak/roopeli vastaan Sic co.

Kaikki samalla agendalla, koska kaikilla on sama työnantaja/omistaja.

Back
Ylös Bottom