Opettele lukemaan.Pistä ne lähteet äläkä kiertele taas
Tässä ketjussa on usein ollut sitä narratiiviä että Ukrainan tappiot eivät ole kovia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Opettele lukemaan.Pistä ne lähteet äläkä kiertele taas
Eli tuttuun tapaasi jauhat paskaa kun et muuhun taaskaan pystyOpettele lukemaan.
Tässä ketjussa on usein ollut sitä narratiiviä että Ukrainan tappiot eivät ole kovia.
Saksan laarit olleet kuulemma tyhjät jo pidemmän aikaa....Missä on sanottu että lännen tuki loppuu? Pistäisitkö linkin?
Minä esim olen sanonut että tukea pitäis olla enemmän ja sitä rajoitetaan liikaa.
Yllättävän ryssämäistä venkoiluaEli tuttuun tapaasi jauhat paskaa kun et muuhun taaskaan pysty
ryssäropeli ennusti aikaa sitten, että länsi irrottautuu aseavusta.Missä on sanottu että lännen tuki loppuu? Pistäisitkö linkin?
Eli rahat eduskunnan kahvikassasta paha, mutta Venäjältä hyvä? Ei mistään ehem signaloinnista kyse?Itse mietin sitä että mikä tekee Blackrockista "Ukrainan uudelleenrakentamisen päärahoittajan" jos Blackrock on vain mukana auttamassa Ukrainaa perustamaan "pankkia" jälleenrakennusrahoitukselle. Juttu maksumuurin takana niin otsikkotasolla ei selviä että laittaako Blackrock Dollariakaan tuohon rahastoon vai ei. Sinällään jos ajatellaan niin BlackRock voisi käyttää Venäjältä Pepsi co. kautta saamansa voiton Ukrainan rakentamiseen, silloinhan Venäläiset tavallaan maksaisi Ukrainan uudelleenrakentamisen, tai siis osan siitä. Ei kyllä yllättä että siellä missä raha liikkuu, on myös maailman isoimmat investointiyhtiöt/pankit
Itse mietin sitä että mikä tekee Blackrockista "Ukrainan uudelleenrakentamisen päärahoittajan" jos Blackrock on vain mukana auttamassa Ukrainaa perustamaan "pankkia" jälleenrakennusrahoitukselle. Juttu maksumuurin takana niin otsikkotasolla ei selviä että laittaako Blackrock Dollariakaan tuohon rahastoon vai ei. Sinällään jos ajatellaan niin BlackRock voisi käyttää Venäjältä Pepsi co. kautta saamansa voiton Ukrainan rakentamiseen, silloinhan Venäläiset tavallaan maksaisi Ukrainan uudelleenrakentamisen, tai siis osan siitä. Ei kyllä yllättä että siellä missä raha liikkuu, on myös maailman isoimmat investointiyhtiöt/pankit
Käy vähiin ei tarkoita sitä että olisi tyhjä. Nuokin ammukset uutta tuotantoa mikä on hyvä asia. Tuotantoa nostetaan juuri siksi kun varastoissa ei ole ollut mitä antaa.Saksan laarit olleet kuulemma tyhjät jo pidemmän aikaa....
Lopeta nyt se kiemurtelu :DKäy vähiin ei tarkoita sitä että olisi tyhjä. Nuokin ammukset uutta tuotantoa mikä on hyvä asia. Tuotantoa nostetaan juuri siksi kun varastoissa ei ole ollut mitä antaa.
Mikähän mahtaa olla oikea inflaatio rysyissä, jos ja kun polttonesteiden hinnat ovat nousseet vuoden alusta bensiini n.70% ja kiisseli n.60%?Haasteita on, korot ammuttiin ylös, jolla oli muutaman prosentin vaikutus mutta jo muutaman viikon aikana vaikutus alkaa olla haihtunut. Luulen tai jopa väitän, että tässä tapauksessa korkojen nosto ei toimi rahan arvon nostamiseen, koska sen arvon laskua ei ole aiheuttanut ylikuumentunut talous vaan romahtanut vienti. Veikkaan, että Venäjän keskuspankki ei olisi omasta aloitteestaan tehnyt edes korkojen nostoa vaan se oli pakotettu tekemään jotain Vladimir Vladimirovitsin hätäkokouksen takia.
Nyt kansa saa nauttia sekä arvottomasta valuutasta että korkeista koroista. Saa nähdä mitä tehdään seuraavaksi, kun USD:n arvo taas ylittää 100 ruplaa.
katso liitettä 254712
No säkin odotit selvästi.Miksi tämä olisi muka kaikkien odottama?
Ryssien odottama, lähteenä piripääryssän YouTube-kanavaMiksi tämä olisi muka kaikkien odottama?
www.verkkouutiset.fi