SIC-
VIP
View: https://youtu.be/h0_3oE8jK8w
Paljon on ruosteisilla pistimillä ja lapioilla ryssät saaneet tuhoa aikaa.
Tämä video muuten on peräisin mvlehdestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
View: https://youtu.be/h0_3oE8jK8w
Paljon on ruosteisilla pistimillä ja lapioilla ryssät saaneet tuhoa aikaa.
Itseasiassa venäläiset naiset on jo varattu kiinalaisille miehille. Putin pelaa taas 4D-shakkia, missä venäläiset nuoret miehet tapetaan ukrainaisilla pelloilla ja venäläiset naiset paritetaan kiinalaisille miehille.
Ei mene nyt oikein hyvin venakkominkeillä. Ensin paritetaan afrikkalaisille ja seuraavaksi kiinalaisille. Saattaa olla, että pian suomalainen insinööritieteilijä alkaa olla hyvinkin houkutteleva vaihtoehto.
Sitten vähän vielä tärkeää yleistietoa kaikille hieman aihetta sivuten. Mitkä ovat eksoottisten tanssiklubien suosikki- ja inhokkikansallisuudet?
Inhokit: Aasialaiset, erityisesti kiinalaiset. Eivät ymmärrä englantia ja vaikka ymmärtäisivätkin, eivät sisäistä kuulemaansa. On niin kuin puhuisi vajakille, kaiken saa selittää kymmenen kertaa. Aasialaisille tulee myös aina shokkina, että 50€ privaattishow on privaattishow eikä se sisällä pee norin ottamista esim. suuhun, jonka jälkeen aletaan tingata rahoja takaisin.
Suosikit: Hyvin yllättäen arabit. Ne ovat niin shokissa näkemästään ja jäätyilevät, että heidät on todella helppo erottaa rahoistaan. Käytös on lähes pelokasta. Toinen suosikkikansallisuus on britit.
Kenellä se valta on?Älä nyt jaksa trollata noin huonosti. Venäläisillä ei ole maassa mitään valtaa, eikä ole tietysti Ukrainalaisillakaan.
Onko "The Dive with Jackson Hinkle" mv-lehti?Tämä video muuten on peräisin mvlehdestä.![]()
Onko "The Dive with Jackson Hinkle" mv-lehti?
Siis tuo video on kanavalta "The Dive with Jackson Hinkle"Tuolla höpösivulla tuo on etusivun juttuna ja sieltähän tuo z-narttu tuon tänne kopioi.
katso liitettä 254069
Joo, kyllä se katkeruutta aiheuttaa varsinkin kun tuo akka hieroo asiaa niiden kasvoille koko ajan. Haluaa myös esittää asian niin, että me ollaan pariskunta ja samapa se minulle on.Luulenpa, että suomalainen insinööritieteilijä olisi tosi kovaa valuuttaa nykyvenäjällä. Nuoren venakon elämä on pilattu varmaan vuosikymmeneksi ukrainansodan takia ja ainut keino on päästä länteen. Jos tarjolla on (venäläisellä mittapuulla) päihteetön suomalainen mies joka tienaakin vielä jotain, niin olisihan tuo lähes lottovoitto. Eikös ne sinunkin minkin kaverit ole kateellisia sinusta?
Siis tuo video on kanavalta "The Dive with Jackson Hinkle"
Sinä vitun mielipuoli selität ainoana tässä jostain MV-lehdestä. Sulla on sunnuntai aamuna mv-lehteä ja ryzzää päässä ja sitten selität tätä taas muihin???
Tiedätkö mikä on youtube kanava? Sitä pitää tuo tyyppi ja kanavan nimi on "The Dive with Jackson Hinkle"
Linkissä ei ole MV-lehteä eikä kanava näytä liittyvän MV-lehteen.
Ainoa liitos on sinun omat häiriöt mitä nyt tänne kirjoitat.
Sä projisoit omasta päästä taas paskaa ja luet jotain MV-lehteä. Sitten syytät muita siitä.MV-lehden sivuilta Sarmx tuon tänne bongasi. Mikä sinua nyt taas kiukuttaa? Harmittaako taas vähän liikaa kun Venäjä ei pärjää Ukrainassa?
katso liitettä 254072
Sä projisoit omasta päästä taas paskaa ja luet jotain MV-lehteä. Sitten syytät muita siitä.
Sekopää
Ai ryssällä aamukiukkuKylläpä sitä ollaan taas kiukkuisia heti sunnuntaiaamusta. Eikö tullut viime yönä baarista pesää vai menitkö puhumaan samoja juttuja livenä ja tuli turpaan?![]()
Nyt se projisoi kiukkuja, kun on taas epäkohdat revittynä auki.Kylläpä sitä ollaan taas kiukkuisia heti sunnuntaiaamusta. Eikö tullut viime yönä baarista pesää vai menitkö puhumaan samoja juttuja livenä ja tuli turpaan?![]()
Vissiin ihan joku ryssäpankki tarjoaa tota vaihtokurssia?Mistähän tuo 107.25 on otettu? Kait tuossa jenkkitaaloista puhutaan. Löydän pohjalukemiksi n. 96.
Olen koko ajan ymmärtänytkin, että teillä ei ole parisuhdetta. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että mustasukkaisuutta on evakon puolelta.Joo, kyllä se katkeruutta aiheuttaa varsinkin kun tuo akka hieroo asiaa niiden kasvoille koko ajan. Haluaa myös esittää asian niin, että me ollaan pariskunta ja samapa se minulle on.
Olen koko ajan ymmärtänytkin, että teillä ei ole parisuhdetta. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että mustasukkaisuutta on evakon puolelta.
Suora kysymys. Miten seksin kanssa? Luulisi, että tarvetta kuitenkin on ja tilanne on vähän kimurantti. Miten tyhjätä säkit?
Heh, ei ole tosiaan parisuhdetta eikä tuollaista tyhjäystoimintaakaan. Minulle koko asia on tosin ollut jo täysin yhdentekevä useamman vuoden. Pitkittynyt vuosikausien stressi ja murehtiminen taisi nuo tarpeet tappaa vai mikä, en tiedä mutta hyvin vahva epäilys on, etten pystyisi enää edes suoriutumaan vaikka yrittäisin. Tämä meni nyt näin, seuraavassa elämässä pitää muistaa stressata ja murehtia vähemmän.Olen koko ajan ymmärtänytkin, että teillä ei ole parisuhdetta. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että mustasukkaisuutta on evakon puolelta.
Suora kysymys. Miten seksin kanssa? Luulisi, että tarvetta kuitenkin on ja tilanne on vähän kimurantti. Miten tyhjätä säkit?
Aika karua... Sinähän olet vielä nuori mies ja talouspuoli on hyvällä mallilla, niin oletko koskaan miettinyt että keventäisit duuneja/muita velvoitteita ja alkaisit nauttia taloudellisesta menestyksestäsi? Vois alkaa halutkin heräilemäänHeh, ei ole tosiaan parisuhdetta eikä tuollaista tyhjäystoimintaakaan. Minulle koko asia on tosin ollut jo täysin yhdentekevä useamman vuoden. Pitkittynyt vuosikausien stressi ja murehtiminen taisi nuo tarpeet tappaa vai mikä, en tiedä mutta hyvin vahva epäilys on, etten pystyisi enää edes suoriutumaan vaikka yrittäisin. Tämä meni nyt näin, seuraavassa elämässä pitää muistaa stressata ja murehtia vähemmän.
Kyllä tämä oli valitettavasti tässä, ei löydy enää päänupista pitoa muutoksiin mutta tämä on minulle ihan ok. Mutta ei levitetä synkkyyttä enempää näin komiana päivänä.Aika karua... Sinähän olet vielä nuori mies ja talouspuoli on hyvällä mallilla, niin oletko koskaan miettinyt että keventäisit duuneja/muita velvoitteita ja alkaisit nauttia taloudellisesta menestyksestäsi? Vois alkaa halutkin heräilemään