đŸ‡ș🇩 Ukrainan sota đŸ‡ș🇩

Meta title: đŸ‡ș🇩 Ukrainan sota – Suurvaltakonflikti joka muovaa Euroopan voimasuhteet uusiksi đŸ‡ș🇩

Meta description: Keskustelua sodan etenemisestĂ€, aseavusta, taktiikoista ja poliittisista vaikutuksista – mitĂ€ tapahtuu rintamalla ja kulisseissa?*

Kauanko veikkaatte ettÀ sota vielÀ kestÀÀ vuosissa?

• 1

Votes: 10 23,8%
  • 2

Votes: 12 28,6%
  • 3

Votes: 4 9,5%
  • 4

Votes: 1 2,4%
  • 5

Votes: 3 7,1%
  • 6

Votes: 2 4,8%
  • 7

Votes: 2 4,8%
  • 8

Votes: 0 0,0%
  • 9

Votes: 0 0,0%
  • 10 tai enemmĂ€n

Votes: 8 19,0%

• Total voters
    42
Ulisit muistaakseni sananvapaudesta, kun lÀhteesi eivÀt olleet enÀÀ sallittuja. Löytyy tÀstÀ ketjusta.
Kaiva se esille?? Ja vaikka olisikin nii ilmeisesti sulle sananvapauden menetys on ok, mulle ei. EikÀ kyse ole mistÀÀ mv vaan yleensÀkin.

TÀmÀkö tekee venÀlÀisistÀ jotenkin lÀnsimaalaisista "pullamössökansoista" paremman? Pikemminkin tuohan on lammaskansaa mikÀ ei vaadi oikeuksiaan vaan alistuu ja nielee kaiken paskan vuodesta toiseen ja syyttÀÀ oikeiden syyllisten (eli omat johtajat) sijaan lÀnsimaita ongelmistaan.

LisÀksi BKT:n ja talouden ongelmat eivÀt ole vain abstrakteja juttuja jotka voi erottaa reaalitaloudesta, vaan ihan oikeita ongelmia jotka vaikuttavat kaikkeen ja ei sitÀ voi vain teeskennellÀ, ettÀ sama meno jatkuisi siitÀ huolimatta.
Kerroppa missÀ Suomalaiset on laittanu vastaan, niinpÀ ei missÀÀn, kansaa on perse raiskattu vuosia mitÀ ihmeellisimillÀ verukkeilla ja sama meno jatkuu. Suomalaiset on lammas kansa!

TÀmÀkö tekee venÀlÀisistÀ jotenkin lÀnsimaalaisista "pullamössökansoista" paremman? Pikemminkin tuohan on lammaskansaa mikÀ ei vaadi oikeuksiaan vaan alistuu ja nielee kaiken paskan vuodesta toiseen ja syyttÀÀ oikeiden syyllisten (eli omat johtajat) sijaan lÀnsimaita ongelmistaan.
Tuohan se olisikin, jos alettaisiin glorifioimaan kurjuutta ja asioiden ryssiksi hoitamista đŸ€­

Kerroppa missÀ Suomalaiset on laittanu vastaan, niinpÀ ei missÀÀn, kansaa on perse raiskattu vuosia mitÀ ihmeellisimillÀ verukkeilla ja sama meno jatkuu. Suomalaiset on lammas kansa!

No vaikka talvisota. Liityttiin myös heti Natoon kun nÀhtiin VenÀjÀn aggressiot. ViimeisimpÀnÀ vaihdettiin vaaleissa hallitus ja Marin pois pÀÀministerin paikalta. Putin on Marinia surkeampi johtaja ja silti vaan venÀlÀiset kannattaa lampaina.

No vaikka talvisota. Liityttiin myös heti Natoon kun nÀhtiin VenÀjÀn aggressiot. ViimeisimpÀnÀ vaihdettiin vaaleissa hallitus ja Marin pois pÀÀministerin paikalta. Putin on Marinia surkeampi johtaja ja silti vaan venÀlÀiset kannattaa lampaina.
MitÀs sick on mieltÀ tiitisen listan avaamisesta? HyvÀ vai huono?

Nyt on kyllÀ tavallista surkeampaa suoritusta hybridikeskukselta. Paha paikka tietysti, kun tiedÀt suomalaisilla olevan ihan yhtÀ paljon valtaa maan asioihin kuin VenÀlÀisillÀ.

Natoon liityttiin, koska globalistit halusivat. Marin vaihtui seuraavaan globalisti Urpoon. MitÀÀn vaikutusta tÀllÀ ei ole kansan ryöstÀmiseen.

MikÀ on muuten hybridikeskuksen kanta VenÀlÀisten massamaahanmuuttoon? Yle nÀyttÀÀ jo valmistelevan mielipiteitÀ ja oletettavasti keskuksella sama kanta? Kaikki vaan sisÀÀn?

MikÀ on muuten hybridikeskuksen kanta VenÀlÀisten massamaahanmuuttoon? Yle nÀyttÀÀ jo valmistelevan mielipiteitÀ ja oletettavasti keskuksella sama kanta? Kaikki vaan sisÀÀn?
Mee nyt muualle jo oikeasti, sun trollausyritykset on sÀÀlittÀvyydeltÀÀn aivan omalla tasollaan.

Lupasin ettÀ en tÀnne kirjoittele, mutta tÀllÀisiin voin kommentoida.

Tuo Zakarova on vÀhÀ sen olonen, ettÀ se olis vailla Suomalaista kullia. Voisin muuten kÀydÀ sen nussimassa hiljaiseksi, mutta se vaatisi VenÀjÀlle menemistÀ.

PitÀis keksiÀ joku ratkaisu tÀhÀn?

E: vanhempi hiustyyli oli paljon vetÀvÀmpi, osissa kuvissa oli jopa todella pantava.

Lupasin ettÀ en tÀnne kirjoittele, mutta tÀllÀisiin voin kommentoida.

Tuo Zakarova on vÀhÀ sen olonen, ettÀ se olis vailla Suomalaista kullia. Voisin muuten kÀydÀ sen nussimassa hiljaiseksi, mutta se vaatisi VenÀjÀlle menemistÀ.

PitÀis keksiÀ joku ratkaisu tÀhÀn?

E: vanhempi hiustyyli oli paljon vetÀvÀmpi, osissa kuvissa oli jopa todella pantava.
HyviÀ kysymyksiÀ, joku vastaushan noihin olisi löydettÀvÀ.

Minun verkkokalvoilleni on jÀÀnyt viime kesÀltÀ tÀmÀ video. Voiko tuo suorempaa vihjailua erÀÀstÀ tietystÀ toiminnasta enÀÀ olla.

View: https://www.youtube.com/watch?v=ut64P_eAOuk

Nyt on kyllÀ tavallista surkeampaa suoritusta hybridikeskukselta. Paha paikka tietysti, kun tiedÀt suomalaisilla olevan ihan yhtÀ paljon valtaa maan asioihin kuin VenÀlÀisillÀ.

Natoon liityttiin, koska globalistit halusivat. Marin vaihtui seuraavaan globalisti Urpoon. MitÀÀn vaikutusta tÀllÀ ei ole kansan ryöstÀmiseen.

Ei, vaan kansa halusi Natoon ja kansa halusi oikeistohallituksen.

Kannatan sitÀ, ettÀ Suomeen tuotaisiin nuoria venÀlÀisiÀ naisia ja adoptoitaisiin venÀlÀisiÀ lapsia. Myös venÀlÀiset lÀnsimaalaisesti ajattelevat korkeakoulutetut yms. on tervetulleita. Työvoimalle on tarvetta.

Kannatan myös sitÀ, ettÀ nÀmÀ suomalaiset z-rotat karkotetaan VenÀjÀlle.

Minun verkkokalvoilleni on jÀÀnyt viime kesÀltÀ tÀmÀ video. Voiko tuo suorempaa vihjailua erÀÀstÀ tietystÀ toiminnasta enÀÀ olla.

Ei voi olla suorempaa vihjettÀ, VenÀjÀltÀ ei löydy urosta suorittamaan työtÀ ja Suomi on siksi vÀhÀn vÀliÀ kohteena.

Nyt kun alettiin politiikasta puhumaan oikein miesten kesken, niin kumpaa sinÀ polkasisit mieluummin Sanna Marinia vai Zakarovaa?

Luulen ettÀ minun pitÀisi ensin kokeilla kummatkin, ennen sitÀ ei voisi pÀÀtöstÀ tehdÀ.

Paras on minusta tuo miten Zaharova selitti kÀnnissÀ jotain sekavaa jossain lehdistötilaisuudessa.

Noilla venĂ€lĂ€isillĂ€ johtajilla on useammallakin jotain ongelmia viinan kanssa. Esim. Medvedev ja Patrushev työntĂ€vĂ€t vĂ€lillĂ€ sellaista juttua ettĂ€ on useampi votkapullo tyhjennetty. 😀

Jos toi on vastaan laittamista nii on kyllĂ€ 🐑 kansa. Talvisota aikaan miehet olikin miehiĂ€ ei nykypĂ€ivĂ€n🐑

Marin on narsisti /hullu vaikka sÀ fanipoika oletkin

Kaiva se esille??
Etkö sinÀ höperö muista mitÀ olet itse tÀnne kirjoittanut? Kun yllÀpito ilmoitti mv-lehden linkkailun kielletyksi, kirjoitit sanasta sanaan: "TÀhÀn ketjuu vai YlipÀÀnsÀ koko forum? Eikö samalla vois kieltÀÀ valtamedian linkit"

PitÀÀ olla vitun sekaisin, jos rinnastaa vaikkapa Ylen uutiset ja putkosen mv-sekoilut.

Ja ei, en kannata sananvapauden rajoittamista, mutta putkos-tyylin Suomelle haitallinen ryssÀ-propaganda tulee toki asiallisista keskusteluista torpata. Ei kukaan livenÀkÀÀn jÀÀ keskustelemaan jonkun mielipuolen kanssa, joka mökeltÀÀ tÀysiÀ hulluuksia.

Etkö sinÀ höperö muista mitÀ olet itse tÀnne kirjoittanut? Kun yllÀpito ilmoitti mv-lehden linkkailun kielletyksi, kirjoitit sanasta sanaan: "TÀhÀn ketjuu vai YlipÀÀnsÀ koko forum? Eikö samalla vois kieltÀÀ valtamedian linkit"

PitÀÀ olla vitun sekaisin, jos rinnastaa vaikkapa Ylen uutiset ja putkosen mv-sekoilut.

Ja ei, en kannata sananvapauden rajoittamista, mutta putkos-tyylin Suomelle haitallinen ryssÀ-propaganda tulee toki asiallisista keskusteluista torpata. Ei kukaan livenÀkÀÀn jÀÀ keskustelemaan jonkun mielipuolen kanssa, joka mökeltÀÀ tÀysiÀ hulluuksia.
Juu mutta missÀ se kiukku en nÀe sellasta vaan normaalin kysymyksen?

Jatkossa voitko olla valehtelematta ,ja kun kuulet pÀÀssÀsi ÀÀniÀ/nÀet nÀkyjÀ ÀlÀ vÀitÀ ne on muiden!

Ei voi olla suorempaa vihjettÀ, VenÀjÀltÀ ei löydy urosta suorittamaan työtÀ ja Suomi on siksi vÀhÀn vÀliÀ kohteena.

Nyt kun alettiin politiikasta puhumaan oikein miesten kesken, niin kumpaa sinÀ polkasisit mieluummin Sanna Marinia vai Zakarovaa?

Luulen ettÀ minun pitÀisi ensin kokeilla kummatkin, ennen sitÀ ei voisi pÀÀtöstÀ tehdÀ.

Paras on minusta tuo miten Zaharova selitti kÀnnissÀ jotain sekavaa jossain lehdistötilaisuudessa.

Noilla venĂ€lĂ€isillĂ€ johtajilla on useammallakin jotain ongelmia viinan kanssa. Esim. Medvedev ja Patrushev työntĂ€vĂ€t vĂ€lillĂ€ sellaista juttua ettĂ€ on useampi votkapullo tyhjennetty. 😀

Vihdoin jÀrkevÀÀ, sivistynyttÀ, keskustelua. TÀtÀ on odotettu.

Minulla on tapana joskus kehaista Zakharovan habitusta tÀÀllÀ asuvalle akalle, koska tiedÀn hÀnen vihaavan Zakharovaa. TiedÀtte varmaan kaksi venÀjÀn kielen yleisintÀ alatyylistÀ ilmaisua "suka" ja "bliaat". Minun akka kÀyttÀÀ Zakharovasta ilmaisua "suka bliaat", joka on ultimattisin loukkaus, mitÀ VenÀjÀllÀ voi naiselle sanoa. MinÀkin olen pelkÀstÀÀn "suka", joka kertoo konkreettisesti, kuinka paljon hÀn Zakharovaa vihaa.

Polkemisdilemmaan olen valitettavasti jÀÀvi vastaamaan. Minun polkemiseni on tÀltÀ elÀmÀltÀ jo poljettu.

Jos toi on vastaan laittamista nii on kyllĂ€ 🐑 kansa. Talvisota aikaan miehet olikin miehiĂ€ ei nykypĂ€ivĂ€n🐑

Marin on narsisti /hullu vaikka sÀ fanipoika oletkin

Miten se on lammastelua jos tÀÀllÀ vaihdetaan pÀÀttÀjÀt? SehÀn nimenomaan on lammastelun vastakohta. VenÀjÀllÀhÀn se vasta lammastelua on kun Putinia kannatetaan kaiken tuon toheloinnin jÀlkeenkin. VenÀlÀiset pelkurit ei uskalla vaihtaa pÀÀttÀjiÀ.

Back
Ylös Bottom