Koronan aikaan toinen Mika (Rämet) oli Suomen kansan epäjumala ja nyt Venäjän toimesta Aaltola on noussut Jumalan asemaan.Tottakai se saadaan käännettyä tähän. Ukrainan omaa töhöilyä ja siinä se. Voi voi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koronan aikaan toinen Mika (Rämet) oli Suomen kansan epäjumala ja nyt Venäjän toimesta Aaltola on noussut Jumalan asemaan.Tottakai se saadaan käännettyä tähän. Ukrainan omaa töhöilyä ja siinä se. Voi voi
Olen tätä sotaa vältellyt seuraamasta kohtalaisesti ja mietin tässä, että voisko joku kertoa sen syyn miksi Venäjä aloitti sodan Ukrainaa vastaan ? Ei siis mitään Venäjän omaa propagandaa vaan se länsimaiden hyväksymä syy minkä voi sitten vaikka koulun historiankirjoihin jatkossa painaa. Kiitos!
Mutta salaaminen keltä? Mistä me tiedetään millaista tietoa esim natomaat keskenään jakavat? Mikäli todistusaneisto ei ole täysin veden pitävä, vaan esim "ryssät sen teki 70% varmuudella" niin eivät varmaankaan julkista kaikkea.Toki hyvä olis, mutta salaaminenkin ihan ok? Muutaman miljardin putki, jonka päässä on satojen miljardien energiakriisi, puhutaan isoista asioista. Tämä se hahmottamisen arvoinen asia, ei voi salata.
Mutta salaaminen keltä? Mistä me tiedetään millaista tietoa esim natomaat keskenään jakavat? Mikäli todistusaneisto ei ole täysin veden pitävä, vaan esim "ryssät sen teki 70% varmuudella" niin eivät varmaankaan julkista kaikkea.
Niin sinun mielestä (ja jossain määrin itsenikin). Mutta koska emme ole johtamassa minkään maan ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa, niin mitä väliä meidän mielipiteillä on? Toisaalta jos todistusaineisto ei ole täysin vedenpitävää (niinkun ei tod näk ole), saisi ryssät siitä matskua omaan propagandaansa. Mutta tämä on vain minun näkemys, saa olla eri mieltäIhan tervettä olisi julkistaa kaikki havainnot... Mutta salailu herättää epäilyksiä.
Niin sinun mielestä (ja jossain määrin itsenikin). Mutta koska emme ole johtamassa minkään maan ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa, niin mitä väliä meidän mielipiteillä on? Toisaalta jos todistusaineisto ei ole täysin vedenpitävää (niinkun ei tod näk ole), saisi ryssät siitä matskua omaan propagandaansa. Mutta tämä on vain minun näkemys, saa olla eri mieltä![]()