Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosin Kiina suurempi uhka, mutta jos Kiina lähtee koittamaan Taiwania saavat kyllä löylytyksen. Siitä pitäisi Taiwan, USA ja Japani huolen. Maailmantalouteen tuolla hyökkäyksellä olisi kyllä ihan eri tason vaikutukset kuin Venäjän sekoiluilla.USA on kyllä hävinnyt siinä mielessä, että erehtyi käymään vuosikymmenten asevarustelukilpailua valtiota vastaan, joka lopulta osoittautui paperitiikeriksi.
USA on kyllä hävinnyt siinä mielessä, että erehtyi käymään vuosikymmenten asevarustelukilpailua valtiota vastaan, joka lopulta osoittautui paperitiikeriksi.
Siellä on taas polonium pöksyt laitettu jalkaan. On se Putin kova jätkä! Toivottavasti Putin The aivokääpiö tekee pian itsarin Hitler tyyliin!
Mistä sä luulet niiden aseiden tulevan ei ne ilmaisia ole.Mitä Usa voittaa sodan pitkittyessä?
Meni täysin uskottavuus jutusta jessika pirinisti aro mukana tuossa![]()
Huomaatko sä tuon oman fanaattisuutes ja täysin siniset silmäs Ukrainaa kohtaan?
Jopa minä pystyn sanomaa molemmissa varmasti vikaa/paskaa vaikka syytetty ties miks putkoooseksi ,putinistiksi, saan rahasallkua ryssiltä jne jne
Sinäänsä keskustelu on turhaa jos kaikki mikä tulee venäjältä on valetta ja kaikki mikä tulee ukrainalta on totta.Se on musta aukko,sanonpahan vaan.En ole Venäjän puolella enkä Ukrainan puolella,oon Suomen puolella.Mun mielestä on tyhmää uhrata kaikki euroopan korruptuneituneen valtion puolesta jonka keulakuvana on näyttelijä.
Sehän se kumma onkin että apu on edelleen puolittaista.Ukrainassa tapahtuu kansanmurha ja meillä on velvollisuus auttaa heitä ihmisinä.
Sehän se kumma onkin että apu on edelleen puolittaista.
En oikein usko enää että Ukraina kykenee isompaan hyökkäykseen ja vapauttamaan niitä eteläosia. Taitaa ensivuoteen mennä homma.
Se julkaistu tavoite on varmaankin ollu hämäystä. Saaneet Venäjän ryhmittämään joukkojaan uudelleen, jolloin idässä hyökkäys köhii entistä pahemmin.
Toki tilaisuuden tullen pienempiä etenemisiä varmaankin tulee, mutta onko käytännön merkitystä jos liikaa tappioita omille. Molemmat ovat nyt tuossa tilanteessa.
Asiasta raportoi Ukrainan kansallisen turvallisuus- ja puolustusneuvoston alainen disinformaation keskus.
Ehkä mun täytyy olla tarkempi tuon asian suhteen.Ei sultakaan ole tullu ensimmäistäkään epäilyä tai kriittistä sanaa ryssien sanomisista tai toimista. Silloin siitä tulee kuva, että sokea silmä kattelee ryssiin päin.
Näin on,ei millään.Sekaannus..Kova on luotto ryssään. Tuohan on 100% valetta. Vai millä ryssä ampuisi alas himarsin nopeita raketteja? Ei millään.
Ei kaikki mitä Ukrainasta tulee ole totta, mutta Ukrainalla on edes jotain kiinnostusta pyrkiä totuuteen. Ukraina esim. pisti sen huhuja levittävän virkanaisen pihalle. Venäjä taas valehtelee koko ajan tietoisesti ja käyttää "taktista valehtelua".
Ukrainassa tapahtuu kansanmurha ja meillä on velvollisuus auttaa heitä ihmisinä. Minä en ainakaan voisi nukkua öitäni levollisesti, jos Venäjän annettaisiin vapaasti tehdä Ukrainassa kansanmurha.
www.verkkouutiset.fi
Olematta asiantuntija, tämä kuulostaa hyvin järkeenkäyvältä:
![]()
”Hyökkääjän tykkituli romahti” – näin ukrainalaiset etenevät etelässä | Verkkouutiset
”Hyökkääjän tykkituli romahti” – näin ukrainalaiset etenevät etelässä | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi