🇺🇦 Ukrainan sota 🇺🇦

Meta title: 🇺🇦 Ukrainan sota – Suurvaltakonflikti joka muovaa Euroopan voimasuhteet uusiksi 🇺🇦

Meta description: Keskustelua sodan etenemisestä, aseavusta, taktiikoista ja poliittisista vaikutuksista – mitä tapahtuu rintamalla ja kulisseissa?*

Kauanko veikkaatte että sota vielä kestää vuosissa?

• 1

Votes: 10 23,8%
  • 2

Votes: 12 28,6%
  • 3

Votes: 4 9,5%
  • 4

Votes: 1 2,4%
  • 5

Votes: 3 7,1%
  • 6

Votes: 2 4,8%
  • 7

Votes: 2 4,8%
  • 8

Votes: 0 0,0%
  • 9

Votes: 0 0,0%
  • 10 tai enemmän

Votes: 8 19,0%

• Total voters
    42

"Viime viikolla joku linkkasi areenasta dokkarin joka käsitteli Macronin toimia hetki ennen sodan syttymistä. Itse olen katsonut siitä puolet ja katson loput kun ehdin.. suosittelen muillekin. Kuten tämä linkkaaja, totesi dokumentin johdosta Macronin pisteet nousi, edes yhden...

Kova poika se on neuvottelemaan ja veivaamaan. Sain myös käsityksen, että yrittää vilpittömästi parhaansa mukaan toimia.."

"Viime viikolla joku linkkasi areenasta dokkarin joka käsitteli Macronin toimia hetki ennen sodan syttymistä. Itse olen katsonut siitä puolet ja katson loput kun ehdin.. suosittelen muillekin. Kuten tämä linkkaaja, totesi dokumentin johdosta Macronin pisteet nousi, edes yhden...

Kova poika se on neuvottelemaan ja veivaamaan. Sain myös käsityksen, että yrittää vilpittömästi parhaansa mukaan toimia.."
Tässäpä tämä tiivistettynä.

Screenshot_20221115-113258_Chrome.jpg

View: https://twitter.com/PToveri/status/1592227350040973312?t=-pYv6O3SqHuL1PKbpEjzGQ&s=19

Mikä vika meissä on?

View: https://twitter.com/MTVUutiset/status/1592439538378747907?t=C0pqbDRNdQE4hJtoIfN-Fg&s=19

Onko valehtelija jos puhuu sitä mihin itse uskoo? :LOL:

Toisin sanoen jos nään nääpurin miehen menevän kotiin, vaikka se olikin hänen vaimo. Uskon, että mies on kotona. Postimies kysyy multa onko naapurin herra kotona, sanon että on se. Menee pimputtamaan ovea ja vaimo avaa, sanoo että ei ole kotona. Olenko valehtelija?

Möykkysen ei kannata enää lähteä lähellekään venäjää sen eukon kanssa, on muuten todellisuutta se että se löytää itsensä jostain päin Ukrainaa z-haalarit päällä pystykorva kourassa, miettien että kuinkas tässä nyt näin kävi.
Hehe, se riskihän siinä olisi ja muutenkin koko oleskeluluvanhakusuunnitelma oli täynnä aukkoja ja riskejä, joten jo tuossa aiemmin päätin haudata koko suunnitelman. Ehkä voisin vielä konsultoida lakimiestä mahdollisten porsaanreikien löytämiseksi mutta kun tuota sotapakolaista ei kiinnosta edes puhua asiasta niin enpä taida vaivautua. Peli voidaan todeta lopullisesti menetetyksi.

Möykkysen ei kannata enää lähteä lähellekään venäjää sen eukon kanssa, on muuten todellisuutta se että se löytää itsensä jostain päin Ukrainaa z-haalarit päällä pystykorva kourassa, miettien että kuinkas tässä nyt näin kävi.

Voisiko tästä filmata elokuvan?

Jos haluaa tuoda tähän rakkaus-komedia-draamaan vähän actionia, @MÖYKKYNEN vois iskee jonkun naisen ja tuoda kämpille samaan aikaan.

Itseasiassa Suomessa on tehty v 1979 elokuva, jossa yritetään palauttaa Neuvostoliittoon rajan yli tullutta Natalia-lehmää. Nythän kyseessä olisi Natalia osa 2 -elokuva, sillä alkuasetelma on ihan sama.

Jos haluaa tuoda tähän rakkaus-komedia-draamaan vähän actionia, @MÖYKKYNEN vois iskee jonkun naisen ja tuoda kämpille samaan aikaan.
Nyt kyllä taisit arvioida kykyni pahasti yläkanttiin. Tuollainen temppu vaatisi vuosia ja satoja turhia yrityksiä onnistuakseen.

Heitin joskus kesällä ihan vitsillä tuolle pakolaiselle, että viittitkö pysyä tänään yläkerrassa, kun minulla on treffit mutta ottikin sen tosissaan ja näytti pahoittaneen oikeasti mielensä. Se ei ollut ihan loppuun asti harkittu läppä.

Sotaa ja historiaa podin uusimmassa jaksossa on haastattelussa suomalainen kaveri joka on ollut sotimassa ukrainassa. Kannatttaa kuunnella👍 löytyy ainakin spotifysta,en vaan osaa laittaa linkkiä tänne😁

Edelleen ihmettelen miten vähän Suomesta mennyt vapaaehtoisia, ilmeisesti puhutaan paristakymmenestä?
Reserviläisiä Suomessa riittää kuitenkin satojatuhansia.
Suhteutettuna siihen yllättävän vähän menijöitä.

Hehe, se riskihän siinä olisi ja muutenkin koko oleskeluluvanhakusuunnitelma oli täynnä aukkoja ja riskejä, joten jo tuossa aiemmin päätin haudata koko suunnitelman. Ehkä voisin vielä konsultoida lakimiestä mahdollisten porsaanreikien löytämiseksi mutta kun tuota sotapakolaista ei kiinnosta edes puhua asiasta niin enpä taida vaivautua. Peli voidaan todeta lopullisesti menetetyksi.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, siis.

Back
Ylös Bottom