Itse asiassa näkyy. Jos kerran sotatalous pyörii täysillä, missä on kaikki uudet panssarivaunut ja vehkeet? Vanhaa romua ja kyläsepän räpellyksiä kyllä on.Emotionaalista. Luulis näkyvän rintamalla, mutta eipä näy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa näkyy. Jos kerran sotatalous pyörii täysillä, missä on kaikki uudet panssarivaunut ja vehkeet? Vanhaa romua ja kyläsepän räpellyksiä kyllä on.Emotionaalista. Luulis näkyvän rintamalla, mutta eipä näy.
Miksi ukraina on niin paska ettei saa ryssää mereen jos näin?Itse asiassa näkyy. Jos kerran sotatalous pyörii täysillä, missä on kaikki uudet panssarivaunut ja vehkeet? Vanhaa romua ja kyläsepän räpellyksiä kyllä on.
Näillä kahdella persenaamalla on varmasti viereiset työhuoneet kremlin propagandatoimistolla, siitä on kiva lähteä yhdessä lounaalle ja kahvittelemaan kirjoittelun lomassa.
Itse asiassa näkyy. Jos kerran sotatalous pyörii täysillä, missä on kaikki uudet panssarivaunut ja vehkeet? Vanhaa romua ja kyläsepän räpellyksiä kyllä on.
Mähän oon sanonut, että Ukrainan armeija on umpipaska ja silti ryzzät ei voita. Enkä tiedä miksi ryzzien sotatalous pyörii täysillä ja kamat rintamalla on kuitenkin museokamaa. Tuleeko tehtaalta valmiiksi käytetyn näköisiä?Miksi ukraina on niin paska ettei saa ryssää mereen jos näin?
Ryzzät on jo voittaneet. Kyse on siitä kauan sota kestää.Mähän oon sanonut, että Ukrainan armeija on umpipaska ja silti ryzzät ei voita. Enkä tiedä miksi ryzzien sotatalous pyörii täysillä ja kamat rintamalla on kuitenkin museokamaa. Tuleeko tehtaalta valmiiksi käytetyn näköisiä?
Voi toki olla näin. Hinta on ollut kova.Ryzzät on jo voittaneet. Kyse on siitä kauan sota kestää.
Alkaa olee venäjälläkin naisia rintamalla, vankiloista ilmeisesti.. tuskin kukaan täysjärkinen nainen lähtis vapaaehtoisesti.
View: https://www.reddit.com/r/CombatFootage/comments/1dtig4m/russian_female_soldier_gets_hit_with_an_fpv_drone/?utm_source=share&utm_medium=mweb3x&utm_name=mweb3xcss&utm_term=1&utm_content=share_button