🇺🇦 Ukrainan sota 🇺🇦

Meta title: 🇺🇦 Ukrainan sota – Suurvaltakonflikti joka muovaa Euroopan voimasuhteet uusiksi 🇺🇦

Meta description: Keskustelua sodan etenemisestä, aseavusta, taktiikoista ja poliittisista vaikutuksista – mitä tapahtuu rintamalla ja kulisseissa?*

Kauanko veikkaatte että sota vielä kestää vuosissa?

• 1

Votes: 10 23,8%
  • 2

Votes: 12 28,6%
  • 3

Votes: 4 9,5%
  • 4

Votes: 1 2,4%
  • 5

Votes: 3 7,1%
  • 6

Votes: 2 4,8%
  • 7

Votes: 2 4,8%
  • 8

Votes: 0 0,0%
  • 9

Votes: 0 0,0%
  • 10 tai enemmän

Votes: 8 19,0%

• Total voters
    42
Siis kaikkia kiinnostaa linkkisi? Vai yrititkö kirjoittaa "kun kuvittelet ettei KETÄÄN kiinnosta minun linkkini"?

Ja joo, ajattelihan Manninenkin että Muskia kiinnosti hänen massatasapainoteoriansa. Samaa settiä. Eikä kukaan mielipuoli pystynyt todistamaan etteikö Muskia kiinnosta.

Porukka tykittää pakkiksella, joka on ihan kuollut sivusto, ja luulee että porukkaa kiinnostaa. Surullista. Ja samat tyypit vuodesta toiseen tykittää kymmeniä viestejä päivässä. Sitten kun joku kirjoittaa pari kertaa vuodessa, tykitetään niin, että kuola lentää. Ja ilmeisesti luulevat olevansa jotenkin niskan päällä.
Luuletko että sinun viestit kiinnostaa?

Kova hätä sulla vaikka "ketään ei kiinnosta"
En noista sun muista oletuksista tai asenteista osaa sanoa. Omia juttujasi ovat ja kuvitelmat mitä joku sivusto on jne.
Järkevä ihminen osaa ajatella asiat isompina kokonaisuuksina eikä minään omana kuplana.

Ja joo, ajattelihan Manninenkin että Muskia kiinnosti hänen massatasapainoteoriansa. Samaa settiä. Eikä kukaan mielipuoli pystynyt todistamaan etteikö Muskia kiinnosta.

Ei sotketa todellista tiedettä tähän sekopäisyyteen. MBM on muuten lyömässä itseään läpi juuri tällä hetkellä, vanha paradigma tutisee jo ennen kaatumistaan.

Luuletko että sinun viestit kiinnostaa?

Kova hätä sulla vaikka "ketään ei kiinnosta"
En noista sun muista oletuksista tai asenteista osaa sanoa. Omia juttujasi ovat ja kuvitelmat mitä joku sivusto on jne.
Järkevä ihminen osaa ajatella asiat isompina kokonaisuuksina eikä minään omana kuplana.

Hätä. Lol. Kunhan kirjoitan kun on tylsää. Täällä tietää että päivystävä neutraali vastaa aina. Mies jolla isot yleisöt vastailee täällä trolleille. Priva varmaan paukkuu viestiä, jossa anellaan lisätietoja nuolivideoiden pohjalta. Lol.

Hätä. Lol. Kunhan kirjoitan kun on tylsää. Täällä tietää että päivystävä neutraali vastaa aina. Mies jolla isot yleisöt vastailee täällä trolleille. Priva varmaan paukkuu viestiä, jossa anellaan lisätietoja nuolivideoiden pohjalta. Lol.
Onpa tää kiukkuinen. Koita nyt hyväksyä ettei omat kuplan asiat ole se ainoa asia maailmassa.

Tulipa tällainenkin mieleen, kun luin noita Medvedevin sarkasmiksi tarkoitettuja viestipalvelu X:n eli entisen Twitterin viestejä, että vaikka Venäjää ja venäläisiä pidetään sarkasmin ja ironian maana ja kansana niin ainakin näin länsimaisen näkökulmasta se on todella heikkotasoista. Huomasin saman aikanaan kun tein projekteja neukkumaissa. Ok, ne jutut kyllä ymmärtää helposti sarkasmiksi mutta taso ei kyllä päätä huomaa. Melkein aina joutui kohteliaisuudesta nauramaan vaan tekonaurua vaikka oikea reaktio oli myötähäpeä.

Sitten taas toisinpäin, neukut eivät ymmärrä meidän sarkasmia yhtään, vaikka vaikka minkä tekisi niin se otetaan aina tosissaan. Esim. tuo minun akkakaan ei ymmärrä yhtään minun huipputason sarkasmia. Jos se on geneeristä, niin vastaus on, että oletko vittu ihan idiootti, eihän se asia noin ole. Jos se on taas henkilökohtaista, niin suuttuu perkele. Tuossa kesällä heitin mökillä yhden jutun, jonka tasan 100% ihmisistä olisi ymmärtänyt sarkasmiksi, mutta hän otti se tosissaan, suuttui, ja heitti minua virvoitusjuomatölkillä, jossa oli vielä nestettä jäljellä.

Siksi ihmettelinkin, miten esim. Ukrainan armeija painaa menemään niin hyvää sarkasmia viestipalvelu X:ään eli entiseen Twitteriin. Se on länsimaista sarkasmia. Aivan niin kuin joku muu kuin ukrainalainen kirjoittaisi ne.

Päätän korkeatasoisen analyysini tähän.

Ronald paneutui tähän tieteen alaan aikoinaan ja löysi jotain helmiä.

View: https://www.youtube.com/watch?v=CLW7r4o2_Ow

Tuossa alussa oli muuten hyvä pointti. Noilla neukuilla se sarkasmi kohdistuu usein nimenomaan yhteiskuntajärjestelmään ja sen ongelmiin. Ehkä olisi pitänyt ymmärtää enemmän siitä, että se olisi auennut itselle paremmin. Mutta sitten sellainen sarkasmi, joka kohdistuu melkein mihin tahansa muuhun, erityisesti henkilöön, esim. itseironian muodossa, ei tunnu toimivan yhtään heidän suuntaan.

Lyhyt esimerkki, yksi monista. Oltiin kesällä mökillä, akka oli saunassa, johon kävin lisäämässä puita parinkymmenen minuutin välein. Miksi minun niitä piti lisätä, se on eri tarina. Joka tapauksesa kerran kun menin taas puita lisäämään, havaitsin että neidin asento on hyvin epäsiveellinen, joten kehotin häntä laittamaan polvet yhteen, ja sanoin, että tuo näky on kuvottava. Tämä aiheutti äärimmäisen raivon + juomatölkin heittämisen minua kohti. Eikö ole näin, että >100% ihmisistä olisi välittömästi tajunnut tuon olevan sarkastinen vitsi pois lukien saksalaiset?

Olikohan toikin "näyttelijäpelle" kokaiiniaddikti :ROFLMAO: ?

Amerikan paras pressa ehkäpä🫡, sen lisäksi että veroja laskemalla tietenkin talouden nousukausi, niin Reagan laitto hyvällä diplomatialla Gorban hoitamaan neukkulan hajotuksen. Reaganin aikana Itä-Eurooppa alkoi vapautumaan ja neukkulan romahdus tuli sitten seuraavan republikaanipressan aikana. Demarit kun ruorissa niin tuppaa kommunismi tai islamistit laajenemaan ja tulee paljon harmia ja murhetta.

View: https://www.youtube.com/watch?v=9qh-1_tXeuQ

Mikähän muuten mahtaa olla tällä hetkellä Ukrainan sodan vaikutus osakemarkkinoihin. Ihan päin saatanaa toki menee, ainakin minulla, mutta onko sodan vaikutus jo häviävän pieni, isossa kuvassa merkityksetön?

Mikähän muuten mahtaa olla tällä hetkellä Ukrainan sodan vaikutus osakemarkkinoihin. Ihan päin saatanaa toki menee, ainakin minulla, mutta onko sodan vaikutus jo häviävän pieni, isossa kuvassa merkityksetön?
Mikähän tulee olemaan vaikutus Kiinan rommaamisella? Siellä on nyt todella synkät näkymät!

Lähettäkää meille lissää rahhaa! T: Zele

368202261_1527510111114766_4592530959959442232_n.jpg

Hyvät lähteet sulla. Liekkö ite kuvassa? Ainakin yhtä sekopää.

Ethän sä nyt voi olla tosissas että tämmöseen uskot, aikuinen ihminen? Jännä että nää itsenäiset ajattelijat ja neutraalit sivustaseuraajat on täysin propagandan perässä vedettäviä pässejä. Mikä vaan sopii omaan mielipiteeseen, se jaetaan tänne ilman sen suurempia suodatuksia..

No elä nyt, onhan makki itse perustanut ketjun "vastuullista journalismia". Tämä on juuri sitä.

View: https://twitter.com/anu_lindqvist/status/1692043968337318148?t=lUnpX0-CvgW_cPD9nclbNg&s=19

Sinähän tässä et nyt näytä ymmärtävän, eli jos/kun kansantalouden romahdus vain syvenee, silti samaan aikaan uusien autojen myynti vain nousee, siis tänä vuonna, se ei noudata laman (kansantalouden romahduksen) tyypillistä kulkua.

Olisi hauska nähdä listaus näistä automalleista minkä myynti eniten noussut. Voisi olettaa että neliveto pakua, lava-autoja ja maastureita ostettaisiin enempi koska niitä tarvitaan nyt paljon. Joku saattaa taas ajatella, että toteuttaa haaveen nyt kun ei välttämättä elä enää vuoden päästä. Eikös slaavi kulttuurissa autot ole isommassa roolissa kuin Suomessa? Eikä sekään ihme ole että joku rikastuu sota aikana.

Minä muistan hyvin sen ajan, kun (afrikan ja lähi-idän) maahanmuutosta varoittaville ja kritisoiville naurettiin ja mollattiin, muistatko sinä?

Suomalaisille Ukrainalaisista on tullut uusi Somalialaiset. Niinkuin monta kertaa jo todettu, Ukrainalaiset ja Venäläiset ovat molemmat ihan samaa paskasakkia!

Miksi sitten liityit naapuriseuraan jos pidät ryssiä paskasakkina. Et sinä oikeasti tietenkään sillain ajattele kun niitä puolustat niin raivokkaasti.

Back
Ylös Bottom