Roopeli
VIP
En mä aloita niitä vaan havainnoin niitä.Samaa mieltä ja se oli muuten Roopeli, joka aloitti nuo homojutut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mä aloita niitä vaan havainnoin niitä.Samaa mieltä ja se oli muuten Roopeli, joka aloitti nuo homojutut.
HomoryssäEn mä aloita niitä vaan havainnoin niitä.
View: https://www.youtube.com/watch?v=UYsAjCUnzzE
30 min jälkeen ryssän asetuotannosta.
Ryssällä lancet tuotanto lisääntynyt paljon, ammustuotanto moninkertaistunut, droneja enemmän jne.
Homoryssä
Ai saakeli kun idän onnelassa menee niin hyvin ja Eurooppa jäätyy ilman rysän apua
"Talouden alamäkeä kuvaa myös tilanne, jossa kansalaiset ovat siirtyneet ostamaan Ladoja."
Ajellaan ladalla ja paskotaan pihavajaan, mikä sen ihanampaa, vai mitä fanbase?
![]()
Venäjän romahtanut automyynti on oire maan talouden alati pahenevista ongelmista
Talouden alamäkeä kuvaa myös tilanne, jossa kansalaiset ovat siirtyneet ostamaan Ladoja.tyyliniekka.fi
Kieltämättä paha, koska ryzzät ehti kaivautua ennen höökiä. Jenkit pistäneet vauhtia F16 toimittamiseen. Likeö asioilla yhteys?
puheenvuoro.uusisuomi.fi
Tapahtuu vain twitterissä, täysin merkityksetöntä. Bakhmutin paskahuussin valtaus oli ihan eri tason juttuNo joo Roopeli. Tivaamalla tivasit onko liikenne seis Khresin sillalla?
Toi kuva on viime vuodelta, kun suurlähettilään päälle heitettiin punaista maalia kuvaamaan venäjän julmuuksia. Käytetty kuvituskuvana jutussa.Niin mitä tässä nyt tapahtuu? Osaatko selittää?
Hyvä kirjoitus.Ohessa Ari Pesosen lyhyt ja ytimekäs tiivistelmähävittäjien ja ylipäätään ilmasodankäynnin merkityksestä ja siitä miksi tästä tuli kulutussota. Tuo venäjänkielinen pätkä on vain sitaatti artikkelin alussa.
![]()
Tarvitseeko Ukrainan sodankäynti länsihävittäjä alueiden takaisinvaltaukseen? | Uusi Suomi Puheenvuoro
”Напомню, что украинская армия тратит за сутки боевых действий до 5-6 тысяч, скажем, снарядов 155-го калибра, а США производят 15 тысяч в месяц, у них не хватает и в Европе уже не хватает.puheenvuoro.uusisuomi.fi