No mikä sun idea oli oi suuri ajattelija?Nyt oli jo vähäistä yritystä.Mutta sisältö puuttuu edelleen. Turha palstalla on heilua, jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin ryzzä, ryzzä ryzzäää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mikä sun idea oli oi suuri ajattelija?Nyt oli jo vähäistä yritystä.Mutta sisältö puuttuu edelleen. Turha palstalla on heilua, jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin ryzzä, ryzzä ryzzäää.
Trolli sitä trolli tätä, kontribuutiosi ketjuun on hädin tuskin nollan yläpuolella.
Yhtäkkiä? Mä olen puhunut rauhasta jo 6kk sitten. Silloin se ei kannattanut, koska Ukraina ottaa hetikohta Krimin haltuun ja muutenki meni niin hyvin?Kylläpä hyödylliset idiootit ovat kipakalla tuulella. Liekö #perikato lähellä?Yhtäkkiä on alkanut puheet rauhasta.
Tyypit vetää täällä kyllä Full Manninen -linjalla välillä. Never go Full ManninenKylläpä hyödylliset idiootit ovat kipakalla tuulella. Liekö #perikato lähellä?Yhtäkkiä on alkanut puheet rauhasta.
Mitä sinä nyt rauhasta puhut? Anna nyt ryzzien näyttää kaapin paikka maailmalle.Yhtäkkiä? Mä olen puhunut rauhasta jo 6kk sitten. Silloin se ei kannattanut, koska Ukraina ottaa hetikohta Krimin haltuun ja muutenki meni niin hyvin?
#0000,4%
Rauhasta soisi puhuvan muidenkin!Mitä sinä nyt rauhasta puhut? Anna nyt ryzzien näyttää kaapin paikka maailmalle.
Eli ryzzä hyökkää Ukrainaan ja vastuu rauhasta on Zelenskyllä? Ymmärsinkö nyt oikein?Rauhasta soisi puhuvan muidenkin!Palataan sitten asiaan, kun näyttelijäspede ymmärtää ottaa ensiaskeleet neuvottelujen suuntaan.
Vastuu rauhasta on isommilla kihoilla. Zelesnkyin kyvyillä voi vain esiintyä.Eli ryzzä hyökkää Ukrainaan ja vastuu rauhasta on Zelenskyllä? Ymmärsinkö nyt oikein?
Mitä sulla on Zelenskya vastaan? Eikö se ole sun mielestäsi suoriutunut hyvin presidenttinä, varsinkin kun miettii kuinka haastava ajanjakso on menossa?Vastuu rauhasta on isommilla kihoilla. Zelesnkyin kyvyillä voi vain esiintyä.
Jep, vauhti kiihtyy taas! Ihanaa ulinaaTyypit vetää täällä kyllä Full Manninen -linjalla välillä. Never go Full Manninen
Aseapua onnistut ainakin haalimaan hyvin.Mitä sulla on Zelenskya vastaan? Eikö se ole sun mielestäsi suoriutunut hyvin presidenttinä, varsinkin kun miettii kuinka haastava ajanjakso on menossa?
Lähinnä ihmettelen kuinka vähän te puhutte itse aiheesta.Jep, vauhti kiihtyy taas! Ihanaa ulinaa
Tää on laatikko on nyt tiukasti jatkossa, sanoisi ropeli.
Implikoitko, että lammakset todistivat sun pointin? IroniaLähinnä ihmettelen kuinka vähän te puhutte itse aiheesta.
Yhtäkkiä? Mä olen puhunut rauhasta jo 6kk sitten. Silloin se ei kannattanut, koska Ukraina ottaa hetikohta Krimin haltuun ja muutenki meni niin hyvin?
Rauhasta soisi puhuvan muidenkin!Palataan sitten asiaan, kun näyttelijäspede ymmärtää ottaa ensiaskeleet neuvottelujen suuntaan.
Ei sun jutuissa ole päätä ei häntää.Vastuu rauhasta on isommilla kihoilla. Zelesnkyin kyvyillä voi vain esiintyä.