no ois kannattanut pyytää kuvaa ei varmaan ihan äkkiä toista kohtaamista tule :D
Joku fani teki sen ja Daniel kirjoitti nimmarit mutta vaimo naytti aika vittuuntuneelta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no ois kannattanut pyytää kuvaa ei varmaan ihan äkkiä toista kohtaamista tule :D
Cormierin paini lienee UFC:n paras.
Tarkoitat varmaan noista isoista ukoista?
Mites Romeron ja Jonesin paini?
Joo, erittäin todennäköistä. Stipelle tuntuu itse asiasiassa nuo lyhyet kivipäät olevan hankalampia tyylillisesti, kuin pitkät ottelijat. Nelsonin kanssa meni täyden ajan. Nelsonin leuka on tosin aivan legendaarinen.Molemmat ovat myös erittäin kovapäisiä joten tämä voi hyvinkin mennä täydet viisi erää.
Joo, erittäin todennäköistä. Stipelle tuntuu itse asiasiassa nuo lyhyet kivipäät olevan hankalampia tyylillisesti, kuin pitkät ottelijat. Nelsonin kanssa meni täyden ajan. Nelsonin leuka on tosin aivan legendaarinen.
Gonzagan kanssa meni täydet ja Huntin sai lopetettua 5-erässä, mutta siinä matsissahan Stipe dominoi päälle lähes koko matsin. Niin ei tule käymään Cormierin kanssa. Ngannoun kanssa meni tietenkin myös täyden ajan, että Stipellä ei ole ihan semmoista yhden iskun lyöntivoimaa mikä pistäisi DC:n unille, ellei se tule ihan pimeästä kulmasta. Stipe on enemmän semmoinen Diesel kone.
Kyllä mä uskon että Stipellä kippiä on aivan riittävästi kun vaan osuu kohdalleen. Cormierillä on vielä ihan ok leuka, mutta viimeisissä matsessaan Jones sen nukutti ja aikaisemmin Gusse sekä Rumble laittoi polvet notkumaan. Iskunkestävyys on uran myötä katoava osa pakettia ja tällä osa-alueella Cormierissä on vähän merkkejä taantumisesta. Cormier ottaa osumaa aika paljon matsessaan.
Joka tapauksessa uskon että tästä tulee matsi, jossa molemmilla on hyvät tsäänssit voittaa. Riippuu paljon siitä kumpi pystyy viemään pystyottelua. Jos Cormier pääsee clinchiin ja siitä naputtelemaan osumia niin se avaa myös alasvientipaikkoja ja voi siten kääntää matsin Cormierille. Stipe on viime vuosina kyllä kehittynyt älyttömän paljon eikä sekään kyllä yllättäis jos Stipe tätä dominoisi kaikilla osa-alueilla.
Stipellä kyllä riittää kippiä käsissä ja voi kenet vaan varmasti tyrmätä, mutta ei mun mielestä Cormierin leuka ole heikkenemisen merkkejä vielä ainakaan näyttänyt. Rumblea vastaan polvet notkahti iskussa johon käytännössä kaikki muut ovat pyörtyneet. Sitten tuo ainut kerta kun Cormier on tyrmätty, niin siinä pamautettiin sääriluu päin näköä.
Rumblea vastaan polvet notkahti iskussa johon käytännössä kaikki muut ovat pyörtyneet.
Kyllä Cormier on sanonut haastattelussa, että Rumblen lyönti oli kovin minkä on ottanut vastaan. Cormierin pelasti se että oli jo vähän liikkumassa taaksepäin, mutta se veti silti polvet löysäksi. Gussen polvi oli sattunut eniten, enkä ihmettele kun juuri polvi tulee kasvoihin. Tässä DC puhuu Rumblen lyöntivoimasta.Ja tuosta osumasta Cormier on vielä erikseen sanonut, että se ei osunut kunnolla ja hän kaatui ainoastaan, koska oli epätasapainossa.
Täysin samaa mieltä tästä. Käsittääkseni olet todella suuri Gusse fani ja hyvä kun totesit tämän kuitenkin itse.Voi voi tätä Gussen some-kohellusta. Voin kuvitella miten mies on varmaan ajatellut, että tällä kertaa ollaan nyt ajoissa, kun viimeeksi nukuttiin tilaisuuden ohi, tajuamatta miten typerältä näyttää huudella alemman painoluokan ottelijan perään, joka on juuri tyrmätty. Ja toisekseen ei ymmärrä ironiaa valittaessaan siitä miten Cormier pidättää divaria vankina vaikka Cormier vasta otteli ja itse ei ole otellut taas kohta vuoteen.
Kyllä Cormier on sanonut haastattelussa, että Rumblen lyönti oli kovin minkä on ottanut vastaan. Cormierin pelasti se että oli jo vähän liikkumassa taaksepäin, mutta se veti silti polvet löysäksi. Gussen polvi oli sattunut eniten, enkä ihmettele kun juuri polvi tulee kasvoihin. Tässä DC puhuu Rumblen lyöntivoimasta.
Anthony Johnson, 100 percent,” DC said on the Opie & Jim Norton Show this week. “Anthony Johnson hits harder than any other person, no doubt. Every time he hit me, it made me kind of like fly all over the place. He was trying to take my head off. Even when he’d miss, you can hear it.”