Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mir meni sitten karahtamaan - ura lienee taputeltu
http://mmajunkie.com/2016/04/former...fied-of-potential-usada-anti-doping-violation
Shane Carwin vastaillut random kyssäreihin redditissä
https://www.reddit.com/r/MMA/comments/4dzpq8/shocked_rothwell_did_not_call/
"I would usually be around 285-290. I put on some mass for Brock and it was a mistake.
I cut down from 298-300 so about 35 pounds in a week
I made close to about 1.5 million that night
a million two bonus rest was sponsorship and purse. I usually averaged high six figures per fight in sponsors."
"Lactic Acidosis. My body shut down live on TV. Stopped sweating and my organs began going into distress. Imagine how confused my corner was. I just got done dominating the "baddest man on the planet" and said I am done I can't go on. I was not sweating. I could not feel my legs. They pushed me out of my chair thinking I would get my second wind. Instead I got a ride to the ER
I was in pretty bad shape and do not remember a lot. It really took time for everyone to catch on that I was not cardio dumping but in serious trouble. The on site ER crew took my vitals and hailed the ambulance. At the ER they got it figured out pretty quickly. The fresh IV marks were a red flag."
Mir meni sitten karahtamaan - ura lienee taputeltu
http://mmajunkie.com/2016/04/former...fied-of-potential-usada-anti-doping-violation
Muistan kun täällä moni kampanjoi UFCtä vastaan kun Shane sai vain 40000 euroa virallisen palkkapussin mukaan, ja huoriteltiin Danaa ja UFCtä ETC, puolustin ja sanoin että sai varmasti muutamasatatonnia tosta matsista ja jengi naureskeli että oon UFC shill enkä osaa muuta kuin puolustella, Shane itse sanoi jo tuolloin että no hätä fanit hän sai ihan ok korvauksen.
Siihen liittyen olen monesti sanonut että UFCssä ottelijat vaan tienaavat vitusti enemmän ja täällä itketään et pitäis enemmän, toi matsi oli koska 2010? ja Shane sai vittu puoltoista milliä tosta matsista, siinä itkijöille vähän perspektiiviä. 1,2 miljoonan lockerroom bonus.. Ja täällä on aina sanottu et, "ei ne oo isoja ku ei ne niitä julkaise".

Muistan kun täällä moni kampanjoi UFCtä vastaan kun Shane sai vain 40000 euroa virallisen palkkapussin mukaan, ja huoriteltiin Danaa ja UFCtä ETC, puolustin ja sanoin että sai varmasti muutamasatatonnia tosta matsista ja jengi naureskeli että oon UFC shill enkä osaa muuta kuin puolustella, Shane itse sanoi jo tuolloin että no hätä fanit hän sai ihan ok korvauksen.
Siihen liittyen olen monesti sanonut että UFCssä ottelijat vaan tienaavat vitusti enemmän ja täällä itketään et pitäis enemmän, toi matsi oli koska 2010? ja Shane sai vittu puoltoista milliä tosta matsista, siinä itkijöille vähän perspektiiviä. 1,2 miljoonan lockerroom bonus.. Ja täällä on aina sanottu et, "ei ne oo isoja ku ei ne niitä julkaise".
Onneksi sinä jatkat urhoollisesti taisteluasi ja puolustat Danan kunniaa, pysy lujana!
En vaan ymmärrä ketä vastaan kohdistat nuo in your face "servaamiset", en minä täällä ainakaan kauheasti UFC hatereita ole nähnyt. Turhaa provosointia joka ei johda minkäänlaiseen järkevään keskusteluun.

"well, you know, kanagaroos are wild and this guy wanted to beef em' up so he bought something that was very abudnant - in the study that I did - oral turinabol could be bought in powdered form."Mir hints at Kangaroo meat for failed drug test: 'I didn't willingly take anything'
http://www.bloodyelbow.com/2016/4/9...failed-drug-test-steroids-kangaroo-meat-usada
![]()
Kuuntelin ton podcastin ja teki kyl pahaa lopussa ku se nieli kyyneliä :/ Voi olla et on luullu saavansa tavaraa x mutta koska tavara y on halvempaa valmistaa niin sitä on myyty tavarana x. En kyl tiedä mistä noi hommaa kamansa ja mitä ikinä sit vetääkään mut voihan se olla et ausseissa joutunu hommaamaan tavaran joltain muulta ku siltä keneltä normaalisti ja sielt sit saatukkin jotain paskaa käteen