🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Eikös vastaavasta syystä Craze laturi bannittu Suomessa.
Toki jenkeissä tommoset vois mennä ihan överiski.

Jossain jauheessa oli jenkeissa ihan reilusti testoa - ja myos niita on ollut jotka muuttui jostain teston esimuodosta suoraan testoksi elimiston aineenvaihdunnassa.

Tuon Romero tapaus on vahan siita hankala koska han voi periaatteessa olla syyton. Todennakoisempi vaihtoehto on mielestani se etta ensin etsitaan "likainen" lisaravinne ja analysoidaan se omin pain labrassa. Sitten sita kiellettya ainesosaa vedetaan laakemuodossa reiluin annoksin ja jos kary kay, se lisaaine kaykin sitten napparana alibina.

Todennakoisempi vaihtoehto on mielestani se etta ensin etsitaan "likainen" lisaravinne ja analysoidaan se omin pain labrassa. Sitten sita kiellettya ainesosaa vedetaan laakemuodossa reiluin annoksin ja jos kary kay, se lisaaine kaykin sitten napparana alibina.
Aikasen kaukaa haetulta omaan korvaan kuulostaa. Melkoisen hintava ja mittava projekti alkaa hakuammunnalla testailemaan mistä lisäravinteesta löytyy mainitsematonta kiellettyä ainetta ja sitten hankkia sitä samassa muodossa itselle. Mahdollista toki mutta tuntuisi melkoisen kalliilta projektilta.

Melkoisen hintava ja mittava projekti alkaa hakuammunnalla testailemaan

Eihan ne testikitit maksa kun pari sataa. Eika ideana ole etsia niita sattumalta vaan sellainen jossa huhutaan olevan kaurapuuroa kovempaa ainetta. Noita tapauksia on ollut jenkeissa monta.

Kylla Romero minun silmaan nayttaa silta etta voisilma hyvinkin voisi puurossa olla
Yoel-Romero_242524_left30.png

Esim jack3d merkinen tehonlisääjä vedettiin markkinoilta,kielletyn aineen takia.tuon purkin kyljessä,kylläkin varoitettiin testattavia urheilijoita välttämään kyseistä lisäravinnetta.

Jack3D meinasin muuten aiemmin, en Craze.
Koskaan en itse ostanut, mutta kerran kaverilta testasin. Yllättäen se pärisi vähän eri tavalla kuin laturit yleensä.

Tim Meanshan on samanlaisessa tilanteessa nyt Romeron kanssa. Uskon että molemmat ovat tietämättään syyllistyneet kiellettyjen aineiden käyttöön noiden lisäravinteiden kanssa.

Craze vedettiin minusta epäilyjen vuoksi pois, mutta Ruotsin viranomaiset eivät kai kuitenkaan löytäneet siitä kiellettyjä aineita. Jack3d pärisikin vähän luokkaa enemmän, mutta huiput vei kyllä Hemo Rage joka maistuikin siltä miltä astianpesuaineen voisi kuvitella maistuvan. Ristus mitä tavaraa, mutta yllättäen vedettiin pois markkinoilta.

Tim Kennedyä ei kukaan epäile doupin käytöstä vaikka fysiikka nyt on aika lähellä Romeroa. Jos nyt pelkän fysiikan perusteella näitä aletaan tuomitsemaan niin Romerossa on kierrossa enemmän sustaa ku omaa verta jos kerran Silvakin jäi kiinni doupista

Tim Kennedyä ei kukaan epäile doupin käytöstä vaikka fysiikka nyt on aika lähellä Romeroa.
Ainakin amerikkalaisforumeilla Tim Kennedy on yksi niistä joita jatkuvasti epäillään käytöstä ja niin epäilen minäkin. Uskomaton fysiikka ja puhuu pakkomielteisesti douppaamista vastaan, aivan kuten Fitch, Anderson ja GSP puhuivat.

image_crop.php

Jos tämän tai Romeron kaltaiset fysiikat on joidenkin mielestä miltei mahdotonta saavuttaa ilman roinaa on se minusta kyllä kumma :D
Menee välillä jo aivan naurettavaksi tämä epäily kuvien perusteella, kuka tahansa voi päästä ilman mitään aineita Kenedymäiseen kuntoon aivan varmasti. Jos viettää aikaa 2 kertaa päivässä treenaavien urheilijoiden kanssa niin kyllä he tuppaavat näyttämäänkin siltä että urheilevat.

Käyttäjiähän kyllä varmasti on, mutta tällaiset fysiikat eivät mun silmään herätä mitään epäilyksiä.

No Romero on entinen olympiatason urheilija joten tuskin on kaurapuurolla ne mitalit haettu aikanaan. Sit myös kun vertaa roid vitoria tähän nyky versioon niin kyllä Romero näyttää enemmän siltä boostatummalta versiolta. Ei kukaan varma voi olla mut spekulointiahan tää vaan on ja jokanen tuo oman mielipiteensä esiin ja niistä sit jokanen tekee omat johtopäätökset

Mikä on tärkeintä, on se että nyt roinaaminen on huomattavan paljon vaikeampaa, tyyppejä jää kiinni jatkuvasti, eläköityy, suoritustaso tipahtaa joillakin (kokonaisilla tiimeillä) jne. Tää on kaikki vaan hyvää kehitystä. Kun kuuntelee keskusteluja, podcasteista entisten ottelijoiden osalta jne, tuntuu että todella harvalla menestyneellä ottelijalla on ollut täysin puhtaat jauhot pussissa.

Kennedy on selkeästi näitä friikkejä joilla on kova fysiikka nuoresta asti, eikä miehen fysiikka kauheasti ole muuttunutkaan vuosien varrella suuntaan tai toiseen. Minulla ei ole mitään tapaa tietää onko Kennedy huijari, mun mielestä spekulointi näistä jutuista on vähän turhaa, varmasti ei voida sanoa kuin niistä jotka ovat jääneet kiinni (poikkeuksena ihan selkeät tapaukset kuten Reemi, ennen kun kärähti).

Mun mielestä Kennedy on hyvä lisä divariin ja mieluusti näkis miehen aktiivisempana. Ehkä se tulee seuraavaan matsiin George Roopin näköisenä, mistä sitä tietää.

image_crop.php

Käyttäjiähän kyllä varmasti on, mutta tällaiset fysiikat eivät mun silmään herätä mitään epäilyksiä.
Yleensä kun Kennedyn mahdollisesta terttuilusta ja tekopyhyydestä on jauhettu hurtassa niin on tullut tää kuva esiin, itse valitsit nyt vastakohdan melkeinpä tossa sun postissa heh.

kennedy-cover.jpg

Kennedyn Romero absit!

Yleensä kun Kennedyn mahdollisesta terttuilusta ja tekopyhyydestä on jauhettu hurtassa niin on tullut tää kuva esiin, itse valitsit nyt vastakohdan melkeinpä tossa sun postissa heh.
Kennedyn Romero absit!
Ajattelin realistisemmaksi kuvaksi kaverin fysiikasta pressikuvan ottelusta tai punnituksista kuin Muscle and fittnes lehden mainoskuvaus jossa on varmasti tehty kaikki temput maksimoidakseen tuo fysiikan näyttävyys...
Ja silti ihmetyttää jos tuo kansikuvan fysiikkakin on jonkun mielestä miltei mahdotonta saavuttaa ilman aineita. Ennen oltiin sinisilmäisiä urheilussa ettei kukaan käytä mitään ja nykyään tilanne on kääntynyt niin päin että mikäli näyttää ollenkaan urheililta se automaattisesti tarkoittaa steroideja koska kukaanhan ei vaan voi syödä oikein ja treenata kuin urheilija.

Eipä kuvista voi mitään päätellä. Äijät treenaa kovaa yleensä 2 kertaa päivässä, tarkka syöminen ja alhainen rasvaprosentti tekee illuusion. Anton Kuivanenkin näyttää aina kreikkalaiselta veistokselta eikä saleen roinaa.

Mielestäni ulkonäkö on huono mittari kertomaan kuka roinaa. Kamppailulajeja kun treenaa niin kyllä siellä moni amatööritason jamppakin on todella kovassa kunnossa ja ihan satavarmasti natuja.

Ehkä sellaiset merkit sitten, kun joku kasvaa hirvittävällä tahdilla, kuten Overeem aikanaan, tai jos jonkun prime alkaa vasta selvästi kolmenkympin huonommalla puolella. Ja näistäkin tottakai on hyvin vaikea varmaksi sanoa.

Nimetkää nyt vaikka viisi UFC-huippua, jotka eivät takuuvarmasti roinaa. Sanoisin, että mahdoton tehtävä.

Tuossa kunnossa ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, jos kyseessä olisi naturaali kehonrakentaja, joka keskittyy nimenomaan kehonrakentamiseen. Kyseessä on kuitenkin huipputason vapaaottelija, joka kaiken lajikohtaisen harjoittelun lisäksi näyttää miltei kehonrakentajalta.

Kennedy-v-Manhoef-Strikeforce-Ohio-7512.jpg
tim-kennedy-ufc-178.jpg

Hieman tuli lihasmassaa lisää vuosien 2011-2014 välillä :)

Kaikista ottelijoista ei tosiaankaan voi lukea doupin käyttöä kuvista (esim. Sylvia, Barnett, Anderson), mutta joistain todellakin voi (esim. Overeem, Lombard, Romero, Cung Le, Tibau).

Mikään ei ole takuuvarmaa. Eniten mua yllättäisi jos Diazit, Bisping, BJ Penn, Mighty Mouse tai Edgar jäisi kiinni jostain muusta kun viihdepäihteistä tms.

Back
Ylös Bottom