🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Jos säännöissä olisi lukenut että jos ottelija antaa 2 puhdasta kusitestiä WADAN hyväksymissä mestoissa ja sitten antaa yhden epäpuhtaan näytteen WADAN ei hyväksymissä mestoissa, niin siitä kuuluu antaa 5 vuotta ottelukieltoa.

Saannot ei valttamatta ole jarkevat kaikessa suhteessa mutta pointti on etta niihin sitouduttu ja turha ulista jalkeenpain saantojen epareiluudesta. Henkilokohtaisesti mun mielesta kannabiksen vois tehda lailliseksi mutta se ei ole pointti. Jos nopeusrajoitus on 100 km/h ja mun mielesta 120 km/h olis sopiva koska tien kunto on hyva, en ala itkemaan lain epareiluudesta jos poliisiseta antaa mulle sakot ylinopeudesta koska ajoin sita tietoisesti. Ei ne siella labrassa niita numeroita keksi omasta paastaan. Kylla Nick aiheutti sen itse possyttelemalla liian lahella matsia, turhaa pilkunviilausta. Sen pitoisuudenhan ei edes tartte olla kropassa nolla eli tavallaan on jo tietynlainen lupa poltella mutta huumeissa ei saa tulla matsiin vaan pitaa ottaa breikki.

Saannot ei valttamatta ole jarkevat kaikessa suhteessa mutta pointti on etta niihin sitouduttu ja turha ulista jalkeenpain saantojen epareiluudesta. Henkilokohtaisesti mun mielesta kannabiksen vois tehda lailliseksi mutta se ei ole pointti. Jos nopeusrajoitus on 100 km/h ja mun mielesta 120 km/h olis sopiva koska tien kunto on hyva, en ala itkemaan lain epareiluudesta jos poliisiseta antaa mulle sakot ylinopeudesta koska ajoin sita tietoisesti. Ei ne siella labrassa niita numeroita keksi omasta paastaan. Kylla Nick aiheutti sen itse possyttelemalla liian lahella matsia, turhaa pilkunviilausta. Sen pitoisuudenhan ei edes tartte olla kropassa nolla eli tavallaan on jo tietynlainen lupa poltella mutta huumeissa ei saa tulla matsiin vaan pitaa ottaa breikki.

Mutta ehkä alat hiukan siitä ulisemaan jos olit ajanut poliisikameran ohi joka ei ottanut kuvaa, poliisin autotutka ei näyttänyt ylinopeutta mutta jonkun poliisin vieressä seisova kaveri katto käsikameralla että olit ajanut ylinopeutta. Eikä ne päätäkkään antaa sulle pelkästään sakkoja, vaan aattelee että oot hiukan vittumaisen oloinen niin päättää antaa vuoden vankilatuomion siihen sakkojen päälle.

On this week's episode of "The MMA Beat," the panel will discuss the Nevada Athletic Commission's decision to suspend Nick Diaz for five years, this weekend's fights and more.

Kolmeko nyt on kieltäytynyt? Eiköhän noikin siellä ottele kun Dana sanoo että menet tai potkut.

Ei taida enään aivan noin toimia homma, alkaa olla fightereilla jo sen verran vipuvoimaa että liitto häämöttää jo horisontissa.

MELBOURNE looks certain to set a world record crowd for yet another sporting event. Tickets went on sale at 10 this morning for UFC 193 at Etihad Stadium on Sunday November 15 and the phones ran hot. They sold as fast as the AFL Grand Final or the most sought-after concert act.

And they weren’t cheap. A spot in the gods on level 3 of the stadium was priced at $100.60. The best seats in the house were $468 and sold out in minutes. And that’s outside the corporate boxes selling for $18,000 or VIP seats at ringside. With seating to be set up on the ground, the stadium’s capacity is expected to be increased by about 15,000 to 70,000.

http://www.heraldsun.com.au/sport/u...k=a7b4c36b97b490da10061ab424885dcb-1442829486

Ronda bless.

MMA Hourissa tänään vieraana:

20:00 -- Henry Cejudo will discuss the Nick Diaz case and his upcoming fight against Jussier Formiga.

20:25 -- Luke Thomas will recap Bellator: Dynamite 1 and discuss other MMA news.

20:45 -- Josh Barnett will preview his UFC Fight Night: Japan main event against Roy Nelson.

21:05 -- Eddie Alvarez will talk about what's next for him.

21:25 -- Michael Chiesa will look ahead to his Dec. 10 fight against Jim Miller.

21:45 -- Nick Diaz's attorney Lucas Middlebrook will discuss Diaz's five-year suspension.

22:05 -- Urijah Faber will talk about his relationship with Duane Ludwig, TUF 22 and his upcoming fight in December.

http://www.mmafighting.com/2015/9/2...-josh-barnett-henry-cejudo-urijah-faber-eddie

Joo kiva tehda ennatyksia mutta ei noissa stadionmatseissa ole mitaan jarkea. Olin Rogers Centerissa kun siella oli 55,000 jengia ja ostin viela vahan kalliimat liput siita keskivaiheilta mutta ukot oli kehassa niin pienia etta videotaululta piti matsia katsoa. Tunnelma oli tietenkin mahtava mutta matsien katsomisesta jai vahan paskan maku suuhun.

Sohva on se paras paikka katsoa matsit, tunnelma toki ei välity samalla tavalla. Selostajat metrin parin päässä katsoo monitoreja että tietää mitä tapahtuu niin tuolta jostain 50m päästä ei nää yhtään mitään
ilman videtaulua. Käytetäänkö noissa tapahtumissa kiikareita kuinka paljon ?

tumblr_neh4xlcz0Z1u2ragso1_r1_250.gif

The UFC has added yet another undefeated Polish fighter to its women's strawweight division.

Karolina Kowalkiewicz, who has fought for Invicta FC and KSW, signed a deal with the UFC on Monday, officials confirmed with MMA Fighting.

http://www.mmafighting.com/2015/9/2...sh-strawweight-prospect-karolina-kowalkiewicz

Oli jo aikakin.

"Kowalkiewicz (9-0) is regarded as someone who can come right in and be a top-15 talent in the world's biggest MMA promotion".

Melkoista vähättelyä. Ennemminkin puhutaan top5 - tason vahvistuksesta, jos ajatellaan pelkästään UFC:n korsisarjaa.

Back
Ylös Bottom