Toivottavasti Romero ei käryä :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun monien suosikkiottelijat käryää roinasta niin ajattelinpa piristää uutistriidiä tavalla joka ei voi epäonnistua <3
Paige VanZant ladies and gentlemen!
Eikä mene edes offtopiciks sillä Paige VanZant signs with Reebok - MMA Fighting
PaigePaigePaige!![]()

:haart:
#timetofapToivottavasti Romero ei käryä :(

:haart:
Kerrranki oikeita uutisia eikä mitään höpöhöpö buukkauksia tai tertulla lätränneistä käryäjistä kun on olemassa kaikenmaailman ointmentit, että voi laittaa ammeen täyteen terttusalvaa ja toisen täyteen epsomia ja niissä sitten vuoroperään terttupäissään kylpeä ja tiputella painoja puntarille. jonka jälkeen taas siihen terttuointment ammeeseen siihen asti ku ottelu on ja pitää alkaa otttaa lämpöjä, et ne imeytyy kehoon ja ei oo nii kuivana.
vittu ku jäin nyt kyttäämään minuuteiksi tuota videoo ku repeatilla automaattisesti noi IGvideot.. Tuli mieleen, että onkohan Paigella samallaiset lantiomuuvit ku ratsastaaa.![]()
#timetofap
" on joka ketju täynnä. Pitäskö mun hakea lääkäristä terttua ku ei mua rupee panettamaan ku nään naisen kuvan internetissä? Miten sä pärjäät tuol ulkomaailmassa ku naisia näkyy kokoajan katukuvassa?Okei pakko kysyy tätä. Ootsä koskaan saanu pillua tai edes nähny sellasta livenä? Vai koitatsä elää jossain selibaatissa koska jätkä laukee housuihin jokasesta vähänkään MMAhan liittyvästä muijasta. Sit näitä "" on joka ketju täynnä. Pitäskö mun hakea lääkäristä terttua ku ei mua rupee panettamaan ku nään naisen kuvan internetissä? Miten sä pärjäät tuol ulkomaailmassa ku naisia näkyy kokoajan katukuvassa?

Kannattaa lukea MMAutistin huikeista naisseikkailuista ja muista irstailuista enemmän tuolta foorumin deitti- ja parisuhdeosastolta.![]()
Nyt sitte pyydät kyllä anteeks! Toveri joka tulee kateuspäissään dissaamaan Paigen crushwagonia sietäis saada TORUJA! :jahas:
![]()
Frankie Edgar vs Urijah Faberia huhutaan UFC Manilan pääotteluksi.
Taitaa tulla stoppi Faberin voittoputkelle ei-mestaruusotteluissa.
UFC Fight Night: Cormier vs. Bader 6.6.2015
Cormier Gets Louisiana Homecoming Against Bader in June | UFC ® - News
Baderille title shotti voitolla?