Itse kyllä ymmärsin tuon #2-merkin samoin kuin JanneM eli, että japi tarkoitti Chaelin olevan Weidmanin kakkoshaastaja Silvan jälkeen. Onhan japi jo monta kertaa sanonut, että Silva hävisi top2 mw:lle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mikä tärkeintä, niin miksi helvetissä tartutte Japin juttuihin kun ne ärsyttää. Eikö olis vaan helpompaa ohittaa tuhahduksella?
poses topless in Maxim magazine, gets naked for ESPN, talks about how much sex helps you out week of the fight, THEN gets all pissy when someone asks you a question about sex?
Tässäkään matsissa ei ole mitään järkeä. Teixeira on hyvässä voittoputkessa ja on näyttänyt vakuuttavalta, Bader taas ei. Mitä mieltä on järjestää matsi, josta vain toinen voi päästä ottamaan mestaruudesta? Ja vain mikäli ottaa selvän voiton. Joe Silva, maailma paskin mätsmeiker.
Tässäkään matsissa ei ole mitään järkeä. Teixeira on hyvässä voittoputkessa ja on näyttänyt vakuuttavalta, Bader taas ei. Mitä mieltä on järjestää matsi, josta vain toinen voi päästä ottamaan mestaruudesta? Ja vain mikäli ottaa selvän voiton. Joe Silva, maailma paskin mätsmeiker.
Evans?Okei ottelu tulis vähän turhan nopsaa ehkä,mitä tost on vajaa 3kuukautta väliä edellisestä.
Mä toivon et toi Davis ei tuu saamaan titleshottia.Sen on täysin hukkaanheitettyä antaa sille ees mahdollisuus koska se ei tuu sitä vyötä voittamaan vaikka sais 10 mahdollisuutta.Muutenki tylsä ja suht mitäänsanomaton ottelija
Minua lähtökohtaisesti riepoo matsit, joista vain toinen voi saada mestaruusmatsin. Esim. Glover vs Cormier olisi järkevä matsi, josta saataisiin selkeä ykköshaastaja.Baderin ja Gloverin piti kohdata jo toukokuussa, mutta Bader loukkaantui ja Te Huna tuli paikkaamaan. Ketä vastaan Gloverin pitäisi otella, joka olisi vapaana kk päästä? Bader voitti Rampagen yhtä helposti kuin Glover ja kuristi Janitorin giljotiinilla vielä nopeammin kuin Glover Te Hunan. Bader on ihan hyvä ja mielenkiintoinen mittari Gloverille tässä vaiheessa.
Jos Glover voittaa Baderin helposti (mitä en usko), niin annettakoon hänelle tittelishotti. Joneskin aikanaan pääsi tittelimatsiin voitolla Baderista. Tosin jos Cormier tulee kuvioihin, niin näkisin mielelläni Jones/Alex vs Cormier suoraan ja Davis vs Bader/Glover voittajan contendermatsina.
Mä toivon et toi Davis ei tuu saamaan titleshottia.Sen on täysin hukkaanheitettyä antaa sille ees mahdollisuus koska se ei tuu sitä vyötä voittamaan vaikka sais 10 mahdollisuutta.Muutenki tylsä ja suht mitäänsanomaton ottelija
Mitenköhän ne Cormierin munuaiset muuten kestää painonpudottelun. Eikös siitä joskus ollu puhetta että ne on joskus nuorempana reistaillut...Käsittämätön homma kyllä.Jotain juttua Reza Madadista ja siitä jalokiviryöstöstä. Aina selvältä jutulta vaikuttaa, että Reza lähtee linnaan. Minusta tuo on aika nolo tapaus, kun Reza oli juuri breikkaamassa UFC:ssä ja miehessä oli potentiaalia.
Ă–vervakningsbilder bevis mot "Mad Dog" | MMA | Kampsport | Sportbladet | Aftonbladet