🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

ESPN etsii kaikkien aikojen kovinta urheilijaa, eilen näemmä päättynyt kovimman kamppailuurheilijan äänestys, vaihtoehtoina oli annettu näitä peruskovia Silvaa Roycee Jon jonesii, Alexander Karelinia ja Dan Gable, itsekkin sai nimetä ehdokkaansa, Voittajaksi nousi MMA GOAT Anderson Silva joka jatkaa eteenpäin turnauksessa jossa etsitään kovinta urheilijaa kautta aikojen lajirajojen ylitse.

http://sports.espn.go.com/sportsnation/feature/index?page=greatestofalltime#top

Phelpsi olisi Silvalla vastassa, saa nähdä miten käy pössyttelijää vastaan.

Itse pidän Karelinia ylivoimaisesti kovimpana urheilijana. Tuollaiset saavutukset ovat aivan omassa luokassaan verrattuna ihan keneen tahansa varsinkin kamppailulajeissa. Kymmensien kultaisten mitallien lisäksi 12-vuotta ilman tappiota,joista 6 vuotta meni niin,ettei kukaan saannut pistettäkään lajissa joka on varmasti vaikein kun tavoitteena on olympia kulta.

Edit. Aika suppea tuo noiden äänestys. Nyt etsitään nyrkeilijää ja vaihtoehtona ei edes ole esim. pacmania.

Itse pidän Karelinia ylivoimaisesti kovimpana urheilijana. Tuollaiset saavutukset ovat aivan omassa luokassaan verrattuna ihan keneen tahansa varsinkin kamppailulajeissa. Kymmensien kultaisten mitallien lisäksi 12-vuotta ilman tappiota,joista 6 vuotta meni niin,ettei kukaan saannut pistettäkään lajissa joka on varmasti vaikein kun tavoitteena on olympia kulta.

Edit. Aika suppea tuo noiden äänestys. Nyt etsitään nyrkeilijää ja vaihtoehtona ei edes ole esim. pacmania.

Itsekkin pidän Karelinia kovassa arvossa tossa, olin kuitenkin varma että äänestyksen olisi vienyt Gable, mutta nähtävästi Silva rupeaa saamaan ansaitsemaansa arvostusta, onhan Silvaa verrattu jo Jordaniin Gretzkyyn tms aikaisemmin.

Mites porukka näkee ton Fitch-Maia-matsin? Ite luulen et Fitch pärjää yllättävänkin hyvin matossa, mut toivottavasti joutuu vihdoinkin lukotettavaks.
Helppoo se ei tuu olee varmaan edes Demianin tasoiselle BJJ-ukolle.

Sherdogin kirjoittaja tietää seuraavaa:
In other news #8 ranked European featherweight Sergej Grecicho has signed with @BellatorMMA. He will compete in their bantamweight division.
Euroopan #2 ottelee kuitenkin Oulussa jo huomenna jotain liettualaista vastaan. Luulis, että kohta kyrsii, kun ittelle hävinneitä rahdataan merten taa.

Kyllä Tompallekin oli Bellator-diili tarjolla Frachey voiton jälkeen. Olisi päässyt otteluun, jonka voittaja pääsee FW-turnaukseen, mutta hylkäsi mahdollisuuden odottaen isompaa tilaisuutta= Ufc. Minusta ihan järkevä veto, koska Bellator ei loppujen lopuksi kovin hyvä tie Ufc:hen ole. Jos pysyt voittamattomana niin diili jatkuu. Jos taas tulee Bellatorissa turpaan niin aika vaikea on Ufc:hen tunkeutua. Ei Tompan tilanne mikään optimaalinen ole, mutta järkevä ratkaisu kuitenkin ottaa nyt yksittäisiä matseja siellä missä niitä saa, ja odottaa paikkaa Ufc:ssä. Toivotaan nyt että pääsee keväällä ainakin johonkin Titan-iltamaan taas. Nyt pitää vaan hoitaa lauantain matsi kunnialla.

Mites porukka näkee ton Fitch-Maia-matsin? Ite luulen et Fitch pärjää yllättävänkin hyvin matossa, mut toivottavasti joutuu vihdoinkin lukotettavaks.
Helppoo se ei tuu olee varmaan edes Demianin tasoiselle BJJ-ukolle.

Muistatteko tän ?
43143.2.jpg

Ja muistatteko tän?
espn_pod_oct15_11_display_image.jpg

Need I say more?

Itsekkin pidän Karelinia kovassa arvossa tossa, olin kuitenkin varma että äänestyksen olisi vienyt Gable, mutta nähtävästi Silva rupeaa saamaan ansaitsemaansa arvostusta, onhan Silvaa verrattu jo Jordaniin Gretzkyyn tms aikaisemmin.

Joo siis en tarkoittanut sitä,etteikö Silva ansaitsisi kunnioitusta,mutta Karelinin saavutukset ovat mun mielestä vaan hitosti kovemmat kuin yhdenkään vapariukon. Dan Gable oli myös kova ukko,mutta siperian karhu oli ehkä vielä astetta kovempi painimaan. Karelin oli muuten perkeleen iso jo syntyessään muistaakseni jotain 6kg painoi,joten siinä on ollut äidillä vähän tekemistä.

Muistatteko tän ?
Need I say more?
Eli Maia saa aloitettua lukotuksen, mutta ei saa Fitchiä taputtamaan/nukkumaan? Mutta silti mielenkiintoinen matsi, veikkaan että Fitch hinkkaa Maiaa clinchissä 3 erää ja vie decisionilla.

Joo siis en tarkoittanut sitä,etteikö Silva ansaitsisi kunnioitusta,mutta Karelinin saavutukset ovat mun mielestä vaan hitosti kovemmat kuin yhdenkään vapariukon.
Sitten vaan vetämään 13v ilman tappiota ja 7v häviämättä erääkään vaparissa :)

Kannattaa nyt muistaa miten Sonnenille kävi kun Maia pääsi iholle. Fitch:n paras mahdollisuus on pitää matsi pystyssä ja kaivaa voitto olemalla tehokkaampi.

Melko kovan kortin ovat kokoamassa tuohon UFC 156, toivottavasti nyt säästytään loukkaantumisilta.

"melko" kova ... järjettömän kova:

Jon Fitch vs. Demian Maia

Rashad Evans vs. Antonio Rogerio Nogueira

Alistair Overeem vs. Antonio “Bigfoot” Silva

Frankie Edgar vs. Jose Aldo

Dan Henderson vs. Lyoto Machida (varmistamatta)

- - - Updated - - -

Fitch- Maia on todella mielenkiintoinen - itse veikkaan, että Fitch tekee Maiasta muusia.

Joo samaan mieltä Snowdogin kanssa, noin kova kortti niin tuntuu että, _ihan_ varmasti joku noista kavereista loukkaa itsensä ennen matsia.

Mutta nyt on kerrankin kasassa sellainen kortti, että kestää parinkin ottelun skrappaamisen.

Demian on todella kova iholle päästessään, tosi mielenkiintoinen matsi. Sen sijaan en oikein jaksa uskoa Nogueiralla olevan Evansille mitään tarjottavaa. Rashad on ok pystyssä ja matossa kauhea top control alasvientien päälle. Tyrmäys melkein ainoa Minotoron vaihtoehto.

Annatteko Edgarille paljon mahdollisuuksia Aldoa vastaan? Jotenkin sellainen kutina, että kyseessä on täysi mismatch, ja Edgarin pistenekkailu ei tule riittämään alkuunkaan. Oikeastaan 155:ssä mun mielestä Bj Penn olisi ainoa jota vastaan en antaisi Aldolle ennakkosuosikin leimaa. Benson tippuisi pystyssä ja Natekin olisi todellisissa vaikeuksissa alapotkujen ja polvien kanssa.

Ei kai noilla 155 ukkojen kyvyillä ALdoa vastaan tällä hetkellä ole niin väliä kun Edgar matsikin käydään Frankie boyn oikeassa painoluokassa eli 145 paunaisissa.

- - - Updated - - -

Fitch- Maia on todella mielenkiintoinen - itse veikkaan, että Fitch tekee Maiasta muusia.

Muuten loistava kortti, mutta Overeem-Silva ja Rashad-Pikku Nog on vähän liian epätasaisia ottelupareja. Overeem tyrmää Silvan ekassa ja Rashad vie Nogia mattoon kolme erää ja voittaa tuomariäänin.

Muuten loistava kortti, mutta Overeem-Silva ja Rashad-Pikku Nog on vähän liian epätasaisia ottelupareja. Overeem tyrmää Silvan ekassa ja Rashad vie Nogia mattoon kolme erää ja voittaa tuomariäänin.

käypä Overeem vs Big Foot matsissa miten hyvänsä, jo pelkkä Freak Show aspekti tekee siitä katsomisen arvoisen....

Back
Ylös Bottom