🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Jokatapauksessa Weidman-ottelussa olisi ollut tuhat kertaa enemmän järkeä kuin ottelussa Bonnaria vastaan. Toisaalta Silvan otteluita on aina kiva katsoa, joten en valita.

Juu Weidman matsi ois tähän saumaan ollut ihan naurettava kun on mahdollista nähdä mestari matsaamassa ilman että tarvii huolia vyön menetyksestä. Ainahan se näin on parempi. Se kyllä ihmetyttää, että ottivat raskaamman kaverin eikä jotain Matt Serraa.

Turha matsi. Mutta Bonnarin leuka on poikkeuksellisen kestävä, joten voihan tää olla viihdyttävää katsoa miten pitkään mies kestää.

niinno, sopii kysyä miksi Sonni ansaitsi tittelimatsin lhw:ssä hävittyään juuri mw:ssä..

Turhaan sitä multa kyselet, ei se minustakaan olisi sitä vyömatsia ansainnut, Danan mielestä oli. Mutta eihän siitä huolta kun Chicken ei viime hetken muutoksia voi tehdä :D Kuten sanoin silloin kun aihe kävi kuumana että Silva on ihan eri kalibeerin mestari kuin Jones, ja senpä takia Silva on GOAT.

Turhaan sitä multa kyselet, ei se minustakaan olisi sitä vyömatsia ansainnut, Danan mielestä oli. Mutta eihän siitä huolta kun Chicken ei viime hetken muutoksia voi tehdä :D Kuten sanoin silloin kun aihe kävi kuumana että Silva on ihan eri kalibeerin mestari kuin Jones, ja senpä takia Silva on GOAT.
Lopeta jo joka ketjuun tuon "Silva on Goat" työntäminen tuota jaksa kukaan kuunnella. Tässä ei sitä kysytä eikä siihen millään lailla viitata!

Jos se Weidman ei ollut Danan mielestä 2 viikkoa sitten ansainnut tittelimatsia, miksi se olisi nyt sen ansainnut?

Dana White Says Chris Weidman Is No. 1 Middleweight, Doesn't Rule out GSP-Silva <--- viimeisin uutinen minkä olen lukenut
Olen tainnut tippua kärryiltä niin viihtitkö linkittää mut ajan tasalle.

Dana White Says Chris Weidman Is No. 1 Middleweight, Doesn't Rule out GSP-Silva <--- viimeisin uutinen minkä olen lukenut
Olen tainnut tippua kärryiltä niin viihtitkö linkittää mut ajan tasalle.

No toi on elokuun 12.päivältä, tässä 5. syyskuuta.

But as these things usually go, the conversation inevitably meandered off and we learned the fate of a few superfights, plus the title chances of middleweight contender Chris Weidman and former light heavyweight champ Lyoto Machida. For Weidman, White wouldn't say definitively, but he strongly alluded that the 28-year-old would need one more fight to reach the top of the ladder, most likely against the winner of Brian Stann vs. Michael Bisping.

Eli 8 päivää, meni vähän ohi toi mun 2 viikkoa ulkomuistista.

- - - Updated - - -

Niin pyysit linkin näköjään ku luin uusix.
http://www.mmafighting.com/2012/9/5/3291927/morning-report-ufc-dana-white-interview-fuel-tv-title-shot-chris-weidman-anderson-silva

Ei vittu, täällä on taas joka ketjussa Silva-GOAT hehkutukset, hoida nyt hyvä mies se lääkitys kuntoon

Vuohetkin nauraa sulle

2w3xaqa.jpg

Jollain kierolla tavalla mä nään Hendolla enemmän saumoja jopa Jonesia vastaan kuin Machidaa vastaan. Machidan tyyli on myrkkyä Hendolle.

Ei nyt liioitella sentään ihan mitä sattuu. :) Hendo vs Machida on suhteellisen lähellä fifty-fiftyä, kun taas Jones vs Hendo...

Jos Machida voittaa, niin se tullee taktisen ja tylsähkön pistenekkailun jälkeen tuomariäänillä, muussa tapauksessa Lyoto katselee usein tähtiä jossain vaiheessa 1-3 erää. Hendolla voitaneen nähdä myös jonkin verran parempi mahdollisuus decision-voittoon mitä Machidalla tko/ko-voittoon. Lukotusskenaariot taas ovat sen verran harvassa, että niillä ei ole suurta merkitystä.

Kuinka usein Machida sitten vie pisteillä on iso kysymys. Siihen vaikuttaa merkittävästi onko matsi 3 vai 5 eräinen. 5 eräisen matsin arvioisin hyvin lähelle 50/50, kun taas 3 eräisessä laittaisin Hendon pieneksi suosikiksi.

Uncle Dana on vittuuntunut kun Hendolta kesti 2 viikkoa infota loukkantumisestaan vaikka soppari edellyttää välitöntä ilmoitusta tapahtuneesta loukkaantumisesta. Syytäkin Danalla pieneen nostraali herneeseen. Anyways,erittäin mielenkiintoinen matsi tulossa,näkisin pienen edun urean kulauttelijalla.

Minusta tämä on hyvä ratkaisu. Machida eikä Hendo ollut kumpikaan minusta täysin ansainnut mestaruusmatsia. Hendolla kiistanalainen Shogun-matsi alla ja Machida ollut vasta mestaruusmatsissa, ei tarpeeksi voittoja alla uuteen mestaruusmatsiin. Tämän voittaja onkin jo huomattavasti ansioituneempi haastaja.

Ikävintä, että Hendon polvi meni ja se matsi siinä samassa nyyh.
Tota matsia ei varmasti tulla näkemään kun Hendo ei montaa matsia varmaan ottele enää...

Back
Ylös Bottom