Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuin mä arvasin! :face: Suosittelen kaivamaan ne uudelleen esiin niin voi asiat aueta vähän uudessa valossa.
Kyse ei ole sanoista saivartelusta vaan siitä että mielestäni siinä on vissi ero että:
A) Väittää että Overeem varmasti puhdas.
B) Pitää mahdollisena sitä että että on puhdas.
Ainakin mulla henk.koht spekulaatiot siitä että Reem olisi voinut olla puhdas perustuu ihan perus oikeuskäsitykseen "syytön kunnes toisin syylliseksi todistetaan" ja mielestäni on periaattelisesti väärin jakaa tuomioita ennen kuin asiasta on faktaa.
Overeemin kohdalla ei ole ikinä ollut kysymys, että roinaako se ollenkaan, vaan kuinka vitusti se roinaa? Useimmille hänen roinaamisensa on ollut täysin selvä asia. Arvelut hänen mahdollisesta natuudesta ovat olleet jo lähtökohtaisesti täysin poskettomia, asiasta mitään tietämättömiä naiiveja "mielipiteitä", joiden virheysluokka on suuressa kuvassa melkein samankokoinen, kuin jos olisit väittänyt Reemiä natuksi.
Ontopic: Fedorin statuspäivitykset enteilee ufc-neuvotteluja. Taas.

Niin muotoilin ehkä väärin, olisi pitänyt kirjoittaa että täällä moni naureskeli kun jotkut väittivät overeemin roinaavan, ja antoivat ymmärtää että on ihan hullun puhetta että vapaaottelija ei voisi natuna kasvaa montaa kiloa vuodessa samaan aikaan treenaten aerobista maksimikuntoaan ja lajitreenejä siihen päälle.. Joten minun mokahan tämä oli.Niin kauan kuin ei ole faktoja ne on silkkaa spekulaatiota. Mä en ole sitäpaitsi ikinä väittänyt että Overeem ei roinais, vaan olen aina puuttunut vain siihen että on periaatteellisesti väärin tuomita ketään ilman todisteita. Innocent until proven guilty. Tässä kohtaa voin sanoa että jep, olihan se roinaaja hienosti tiesitte! Nyt on faktat pöydässä ja voidaan olla yhtämieltä, oikeus on toteutunut!
Mun puheet tarttui siihen että täällä annetaan ymmärtää että moni on väittäny Overeemin olevan varmasti natu. Sellaista en ainakaan minä ole koskaan sanonut eikä edelleenkään ole kaivettu sellaista kirjoitusta missä edes joku niin väittäisi..
Eiköhän jokainen tiedä että 9/10 huipputason kamppailijoista roinaa. Roinan käyttö osataan vain YLEENSÄ jaksottaa ajalle, missä ne ei näy testeissä. Tälläiset yllätys testit kuiteskin käryttävät porukkaa.
Missä?Ontopic: Fedorin statuspäivitykset enteilee ufc-neuvotteluja. Taas.
Oliko tässä vaan niin että 1/6 henkilöstä ei saanu Danalta sitä viestiä että testit on tulossa...
Samaa mieltä. En usko ollenkaan, että on oikeasti jotain "yllätystestejä", joissa pukumiehet tulee viemään salilta tyypin x kuselle.
Missä?
fb:ssä. mm. Fedor Emelianenko kysyi kysymyksen.
tiistai
Would you like to see me fight in the UFC in 2012?
Kyllä sitä joku Fedorin lähipiiriläinen päivittää, sen verran uusia kuvia ja juttuja sieltä usein löytyy
No vittu mieti.fb:ssä. mm. Fedor Emelianenko kysyi kysymyksen.
tiistai
Would you like to see me fight in the UFC in 2012?