🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

On tuota Maynard-Guidaa jo odoteltukin, taisi olla huhuttuna jo pari kuukautta sitten. Edgar on kaadettu, mikä sikälä helpottaa Maynardin mahdollisuuksia parilla voitolla taistella takaisin mestaruusotteluun. Sinällään ei ehkä niin itsestäänselvä bookkauspäätös tämä varmasti enää ollut, koska tällä ajettiin nyt Pettis todella surkeaan rakoon. Kaikki vähänkin kovat lightweightit on jo bookattu, annetaanko Pettisin odottaa Henderson-Edgar II:n voittajaa.

Yks tyrmäysvoitto vähänkään nimekkäästä kaverista ei mun mielestä ansaitse top10 sijotusta.Mun mielestä Boetsch ei ansaitsis noilla näytöillä matsia Bispingia vastaan ja Bispingille viime näyttöjen perusteella pitäis laittaa vähän nimekkäämpi ja korkeemmalle rankattu kaveri.

PISTE

Yks tyrmäysvoitto vähänkään nimekkäästä kaverista ei mun mielestä ansaitse top10 sijotusta.Mun mielestä Boetsch ei ansaitsis noilla näytöillä matsia Bispingia vastaan ja Bispingille viime näyttöjen perusteella pitäis laittaa vähän nimekkäämpi ja korkeemmalle rankattu kaveri.

PISTE

No Okami oli vasta mestaruusmatsissa joten onhan se hieman kumma, jos ei Boetsch ansainnut tuolla voitolla paikkaa hyvin läheltä top10.

No Okami oli vasta mestaruusmatsissa joten onhan se hieman kumma, jos ei Boetsch ansainnut tuolla voitolla paikkaa hyvin läheltä top10.
Samaa mieltä. Tuskin täällä ihmeteltäisiin mikäli Okami olisi voittanut ja ottelisi seuraavaksi Bispingiä vastaan.

Voihan tuosta tulla hyväkin matsi. Boetsch ei hevin luovuta eikä Bisping ole varsinaisesti tyrmäysvoimastaan tunnettu. Voipi käydä kuten Okamin kanssa.

Back
Ylös Bottom