🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Puuh...Hitto...toi matsi olis pitäny hoitaa altapois niin olis muutki päässy matsaa Edgaria vastaan. Mielenkiintoisempia matseja. Nyt tota 3. kohtaamista odotellaan puol vuotta :((

Onkohan se Hardylle lähtö jos tulee häviö? Kuitenkin 3 tappiota alla.
Luultavasti. Lytlen ei tarvi kuin viedä matsi mattoon, niin eiköhän homma ole siinä.

Lytle on huippu, meitsin suosikkeja. Tosin aina ihmettelen että mitenköhän pitkään miehen ura jatkuu, ottanut kuitenkin aika paljon osumia. Viime matsi ei ainakaan mennyt ihan nappiin...

Mä salaa toivon että Lytle veiskin Hardyn mattoon ja lukottais. :D Se ois niin siistiä.

Toisaalta, mitä Hardylta voi enää odottaa, jos on neljä tappiota putkeen?

Mun mielestä sille nyt vaan olisi kylmästi pitänyt syöttää joku säkki välissä, että saisi noi peräkkäiset tappiot pois. Sen jälkeen Lytle.

Toisaalta, mitä Hardylta voi enää odottaa, jos on neljä tappiota putkeen?

Mun mielestä sille nyt vaan olisi kylmästi pitänyt syöttää joku säkki välissä, että saisi noi peräkkäiset tappiot pois. Sen jälkeen Lytle.

Tuo on kyl ihan totta. Se on ottelijan parhaaksi, saa itsetunnon taas kohdilleen ja luottaa omaan tekemiseen. Parempi lähtee rakentamaan uutta nousua kun on voitto alla. Ehkä tässä on hitunen heikkous, että UFC:n sopimukset ei anna käydä muualla ottamassa matsia välissä. Esim. juurikin tuo BAMMA olisi voinut olla hyvä tapa saada Hardyn ura nosteeseen. Nyt pahin skeenario on, että mies ottaa 4. tappion ja siirtyy lopullisesti juurikin BAMMA:an. Paini on Hardyn heikkous ja sille on laitettu pahoja painioita vastaan. GSP tietenkin omaa luokkaansa ja sitten oli ylisuuri Johnson. Condit ehkä menee tähän kastiin, vaikka tiputtikin loistavasti pystyssä.

170 paunasissa painijat hallitsee, joten ei se auta kun opetella sitä painia. Eihän se UFC:stä pois lentäminen nyt mikään uran loppu ole, sitten hakee vaan nostetta muualta. Hardylla on sen verta nimeä että eiköhän ottajia löydy.

Back
Ylös Bottom