🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Tuo että Lessukka on ollut vuonna 2010 parhaiten tienaava vapaaottelija, on mun makuun helvatan surullista. Siis se, että myyvällä naamalla tehdään se suurin tili, eikä urheilullisin meriitein ja näytöin kehässä.

Joo eihän toi UFC:n HW mestaruus mikään meriitti ole. Senhän sais täältäkin meistä kuka vaan, kun on vaan myyvä naama.

Tuo että Lessukka on ollut vuonna 2010 parhaiten tienaava vapaaottelija, on mun makuun helvatan surullista. Siis se, että myyvällä naamalla tehdään se suurin tili, eikä urheilullisin meriitein ja näytöin kehässä.

Toi nyt on vähän hassusti sanottu, olihan Lesnar mukana molemmissa rahapainoluokan tittelimatseissa isoimmassa organisaatiossa viime vuonna, kyllä se pitäisikin olla se parhaiten palkattu vakanssi. Puolustava mestari molemmissa matseissa, ekassa tuli voitto toisessa sitten tappio. Toisesta suunnasta kun lähestytään, niin sekin tukee tuota rahamäärää, kyllä se niin on että ottelija joka eniten myy, eniten tienaa. Nyt kun nämä kaksi lähestymistapaa vielä osuu tai osui samaan mieheen - ei pitäisi olla yllättävää että Lesnar tienaa eniten.

Niin, olihan mies todellakin niissä kahdessa titteliottelusa jne. mutta mun makuun jo se miehen sinne pääsemisessä oli kyse siitä myyvästä naamasta eikä meriiteistä ja sitä kauttahan ne miehen tulot kuiten tuli. Mutta joo, ei tehdä tästä sen kummempaa väittelyä suuntaan taikka toiseen, se tie kun on jo nähnty ettei se vie mihinkään.

Jotta piis änd laav vaan Vilu ja Japi, hyvää pääsiväistä vaan!

Eli siis toisin sanoen uusinta matsista Shields-Miller. Joskin tällä kertaa vaan kolme erää.

Ai vittu kun oli lähellä viimeks.. RNC oli jo niin tiukasti kii, mut saved by the bell :(. Hieno homma kun saadaan Milleri UFC !

Veikkaus on, että Mayhem ja The Cunt ovat seuraavan TUF:in valmentajat.

Mä oottelen Diazin UFC sopparia :P..

TUF15 - Don't be scared homie!

(edit. siks vasta 15, kun diazin sopparissa menee varmaan vielä tovi..)

Jes! Saatiin toi Mayhemin matsi jo noinkin pian. :thumbs:
Viihdyttäväää settiä.

Jees UFC Return. UFC 52:ssa GSP:tä vastaan (joka siis Jason Millerin ainut UFC ottleu tähän mennessä) ja nyt sitten 80 eventtiä eteenpäin UFC 132:ssa Aaron Simpson:ia vastaan.

Jees UFC Return. UFC 52:ssa GSP:tä vastaan (joka siis Jason Millerin ainut UFC ottleu tähän mennessä) ja nyt sitten 80 eventtiä eteenpäin UFC 132:ssa Aaron Simpson:ia vastaan.

Mut on se muualla Zuffassa otellut, vanha WECciläinenhän tuo.

Jep. Katoin muuten just tänään ton GSP vs Miller-matsin. Miller yritti siinäki walkoutissa jotain pikku showntynkää saada aikaan heittelemällä rahaa. :D
Katotaan mitä se on suunnitellu Simpsonia vastaan.
Ei varmaan ihan tällaista :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom