🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Niin onko tämä Huerta sitten sellainen mies, että se ei hakkaa naisia? Yleensähän nämä isän maan naisten puollustajat ovat just niitä, jotka baarissa hakkaavat miehet ja kotona naiset ja lapset.

Joku nainen voisi tehdä testin. Menette jonkun random miehen viereen baarissa ja huudatte "vitun sika!!". Sitten otatte aikaa kauanko menee, että ensimmäinen Gasp-paita tulee ja vetää naistenhakkaajaa turpaan.

Jotenkin jäi hyvä mieli ku joku käväsi tätä naistenhakkaajaa vähän kouluttamassa. Mutta sen enempää en sano, koska kukaan meistä ei tiedä tarkalleen mistä tämä on lähtenyt. Ei varmaan ilman syytä käyny sitä naista huitasemassa. Aika moni nainen tosiaan piiloituu sen taakse "ei naista saa lyödä". Vaikka nykypäivänä monessa perheessä juurikin koetaan perheväkivaltaa missä mies on ottava osapuoli. Pieni läpsy poskelle voisi herätellä. Tai vankilaan kunnon herätykseen kun sattuukin olemaan jonkun isomman naisen biatch :D

Ihan sama mistä tilanne lähti, molemmat miehet mokas imo (naisenlyöjä tietysti pahemmin). Mistään itsepuolustuksesta/hätävarjelusta ei ollu kyse kummassakaan tapauksessa.

Jos se oli Huerta, joka vielä heitti sen stompin perään, niin sit oli kyllä ääliömäinen temppu.

Gina olisi hyvää baari ja snagari seuraa. Kyseisen typyn kanssa olisi äijätkin helisemässä. :)

Höh tuolla nukella oli tuossa videossa jo tuo kylkiluu hajalla alunpitäen. Aika euforisen näköinen ilme tuolla juontajalla tuossa kuristuksessa. Voisin kyllä ottaa mukaani snagarille tuon muijan :)

Moni täällä nyt puhuu siitä,että ihmisiä ei saa lyödä jne.
Tottahan se on,että ihmisiä ei saa lyödä,mutta tuollaisessa tilanteessa katoaa nopeasti nuo ajatukset päästä. Esimerkiksi itse en pidä katutappeluista tai väkivallasta,mutta jokunen vuosi sitten laivalla ollessa eräs humalainen äijä ei sulattanut pakkeja jonka sai tyttöystävältäni. Itse olin noin 5-10m päässä ja näin miten tämä hieno mies löi päähän naistani,joka kaatui lyönnin voimasta lattialle. Mitä te olisitte tehneet siinä tilanteessa??
Itse raivostuin tilanteessa,koska kyseessä oli erittäin läheinen henkilö jolla ei ollut mitään mahdollisuutta puolustautua paljon isompaa miestä vastaan.

Tottahan se on,että ihmisiä ei saa lyödä,mutta tuollaisessa tilanteessa katoaa nopeasti nuo ajatukset päästä. Esimerkiksi itse en pidä katutappeluista tai väkivallasta,mutta jokunen vuosi sitten laivalla ollessa eräs humalainen äijä ei sulattanut pakkeja jonka sai tyttöystävältäni. Itse olin noin 5-10m päässä ja näin miten tämä hieno mies löi päähän naistani,joka kaatui lyönnin voimasta lattialle. Mitä te olisitte tehneet siinä tilanteessa??
Itse raivostuin tilanteessa,koska kyseessä oli erittäin läheinen henkilö jolla ei ollut mitään mahdollisuutta puolustautua paljon isompaa miestä vastaan.

Tottakai näin on mun maailmassa ihan ok tai suorastaan suotavaa tehdä, mutta noi naistenhakkaaja-läpät on jotenkin niin urpoja, ja myös naisia alentavia. :)

No, näähän on näitä ikuisia "mitä jos se olis sun muija/äiti" -argumentteja.

Jos joku esim. raiskais mun muijan, niin haluaisin varmasti tappaa kyseisen mulkun (vaikka olenkin tällainen kuolemanrangaistusta vastustava vellihousu), mutta tästä syystä oikeuslaitos onkin järjestetty vähä toisin kuin ennen vanhaan.
Pahoinpitelijän saa taltuttaa, mutta ei pahoinpidellä. Hyvä näin.

No, näähän on näitä ikuisia "mitä jos se olis sun muija/äiti" -argumentteja.

Jos joku esim. raiskais mun muijan, niin haluaisin varmasti tappaa kyseisen mulkun (vaikka olenkin tällainen kuolemanrangaistusta vastustava vellihousu), mutta tästä syystä oikeuslaitos onkin järjestetty vähä toisin kuin ennen vanhaan.
Pahoinpitelijän saa taltuttaa, mutta ei pahoinpidellä. Hyvä näin.

Ja raiskauksesta saa sakkoja ja kultaisen kädenpuristuksen ;)

No leikki leikkinä.....Huertan tapauksessa kameramies on niin kuutamolla,että en lähde tuomitsemaan Huertaa suoralta kädeltä. Kuvasta puuttuu kaikki oleellinen ja suurin osa jää arvailujen varaan.

Tosta oon kyllä ihan samaa mieltä, että seksuaalirikoksista yleensäki pääsee aivan liian vähällä Suomessa. Tuntuu, et kaikki on tästä jopa hämmästyttävän yksimielisiä, mutta silti mitään muutosta ei tapahdu...

Eli eiköhän voida pikkuhiljaa unohtaa Lesnar vs Fedor kokonaan? Eipä siinä, antaa Fedorin tehdä mitä haluaa, ei itseäni ainakaan jaksa enää niin paljon kiinnostaa jatkuva spekulointi miehen tulevaisuudesta.

Nyt jos koska olis sen Fedor-Barnett matsin aika. Ja luonnollisesti Japanissa. Dream saanut uusia sponsseja ja muutenki yrittää kasvaa, niin ei muuta kuin jenejä pinoon.

Ihan oikein et Vetäs kunnolla turpaan ja stomppas vielä päälle..ihan sama oliko ekan hitin saanut mies/nainen kun se lyönti tuli aivan puskista, eikä kyseessä siis ollut reilu nyrkkitappelu vaan raukkamainen teko nekrulta.

Vois kyl kuvitella et joku mies löis omaa muijaa sen jälkeen kun muija ei lämpene iskuyrityksille..VITTU se ois KUOLEMANTUOMIO ;)
Kerran oikeestaan katsoin vierestä kun joku tuntematon äijä tuli iskemään emäntääni baarissa ja emäntä sano et "oon varattu, sori" no siinä se äijä sit jatko vonkaamista ja itse seurasin huvittuneena muutaman penkin päässä missä olin kaverini kanssa juttelemass. Kuulin kuitenkin muijan ja sen äijän keskustelun oikein hyvin. Noh sitten se päätty siihen ku se äijä rupes melko agressiivisesti nimittelemään muijaani vitun huoraks, horoks ja ties mikskä. Siinä nous verenpaine jo ihan mukavasti mutta onneksi äijä just lähti menemään ku päätin et nyt riittää.

Back
Ylös Bottom