🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Koitappa lukea niinsanotusti rivien välistä.

Mä voin koittaa. "Kiitti kaikesta. Teidän ansiosta vältin vankilan, teitte minusta tähden, pääsin ottelemaan parhaita vastaan, sain vitusti rahaa ja nyt kun sitä on tarpeeksi voin leikkiä ö-luokan elokuvatähteä eikä minun siten tarvitse kunnioittaa mitään sopimuksia. Rakkaudella, Rampage".

Mä voin koittaa. "Kiitti kaikesta. Teidän ansiosta vältin vankilan, teitte minusta tähden, pääsin ottelemaan parhaita vastaan, sain vitusti rahaa ja nyt kun sitä on tarpeeksi voin leikkiä ö-luokan elokuvatähteä eikä minun siten tarvitse kunnioittaa mitään sopimuksia. Rakkaudella, Rampage".
Hyvä yritys :thumbs:

Et huomannu mitään negatiivista tuossa kun se sanoo: "ive done more for them,they pushed me into a fight even when i clealry stated i wasn´t ready, they announced a fight without asking me, i was never even given the belt, they did not offer me replay, I did not want to fight, DW talking about payments... which could affect my future career, so i feel my second career is in jeopardy." ???

Avatkaa ne silmät. Ei tietenkään rampage voi sanoa suoraan että paska lafka, mutta onhan tuo ihan selkeästi erittäin pettynyt niitten toimintaan.

UFCn vihaajat löytävät kaikesta mitä dana tekee jotain pahaa/syntistä, Ja aina jos joku lähtee sieltä tai sanoo vähääkään jotain poikkiteloista, UFCn vihaajat nousevat barrikadeille huutamaan UFCn huonoutta.. onhan tää nähty, annetaan Jacksonin mennä tekee leffoja jos haluaa, parin vuoden päästä se kinuaa takas lafkaan, joka kohteli sitä näinkin huonosti. --->

ive done more for them,they pushed me into a fight even when i clealry stated i wasn´t ready, they announced a fight without asking me, i was never even given the belt, they did not offer me replay, I did not want to fight, DW talking about payments... which could affect my future career, so i feel my second career is in jeopardy.

Voitko kertoa tarkemmin tuosta sun Jenkkilä vihasta. Vihaat Dana Whitea ja ammattilaisurheilua Amerikassa, mutta UFC:tä vastaan sulla ei oo mitään ja diggaat myös jenkki hiphopista niin paljon et omit sieltä nimimerkin. Syvällistä.
En mä viiti tähän ketjuun pitkästi laittaa, mut siis mua ärsyttää USA ja se et kaikki sokeasti fanittaa sitä ja kaikkea mitä siihen liittyy ja valtio on kuin joku maailman poliisi. Voitais välillä siirtyä fanittamaan muutakin, ehkä Kiinaa?:D Parasta olisi että ei olisi yhtä noin ylivoimaista valtiota... Eipä tuo mun nimimerkki silleen edes liity siihen musiikkiin mistä tykkään, tuli vaan mieleen se jätkä ja laitoin nimimerkiksi mut on se ihan ooko bändi. Ei mulla UFC.tä vastaan ole mitään tietenkään. Miksi olisii? Ei ole sm-liigaakaan vastaan mitään.. Joo tää ei liity tähän ketjuun millään lailla, anteeksi..

UFCn vihaajat löytävät kaikesta mitä dana tekee jotain pahaa/syntistä, Ja aina jos joku lähtee sieltä tai sanoo vähääkään jotain poikkiteloista, UFCn vihaajat nousevat barrikadeille huutamaan UFCn huonoutta.. onhan tää nähty, annetaan Jacksonin mennä tekee leffoja jos haluaa, parin vuoden päästä se kinuaa takas lafkaan, joka kohteli sitä näinkin huonosti. --->
Ihan tottahan tuo on. Tuskinpa UFC:stä olisi tullut niin suurta mitä se tänäpäivänä on ilman hieman kusipäistä johtamista. Eihän tuolla bisnesmaailmalla vässykät pärjää, se on selvä se. Tuommoinen DW:mäinen asioiden hoitamistyyli kuitenkin aiheuttaa ihan perusteltuakin kritiikkiä. Siltikään kaiken kritiikin ei tarvi olla vihamielistä. En minä ainakaan vihaa ufc:tä tippaakaan, mun mielestä UFC on ehotonta parhautta nykypäivänä, mutta ei kuitenkaan silkkaa parhautta;)

Mustaa ja valkoista, toisessa päässä UFC vihaajat ja toisessa päässä sokeasti UFC:tä fanittavat. Jossain siellä keskellä olevat voivat pitää UFC:stä, mutta silti välillä ihmettelevät Danan riehumista ja tempauksia.

En nyt ota kantaa tähän Rampage-caseen, kunhan halusin muistuttaa että kyllä Dana/UFC myös vetää välillä aika harmaalla alueella noiden juttujen kanssa.
Tietty kun itse vaan seuraa mediasta näitä juttuja tuskin saa ikinä ihan täydellistä kuvaa mitä missäkin jutussa oikeasti tapahtui.

Hyvä viikko.

Ehkä vähän :offtopic: mutta hyvä viikonloppu tulossa. En keksinyt muuta paikkaa postata.

K-1 finaali siis ensimmäinen kierros.

Semmy Schilt vs Daniel Ghita
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef
Badr Hari vs Zabit Samedov
Peter Aerts vs Alistair Overeem
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa
Musashi vs Jerome Le Banner
Keijiro Maeda vs Ruslan Karaev
Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep

ADCC 2009 mm-kisat

Asikaisen em-matsi.

sekä Vitali Klitchkon matsi.

Danan vastine Rampagelle:

“Because I got so pissed off at him pulling out of the fight with Rashad, I’m speaking my mind — he thinks I’m trying to ruin his movie career. It’s crazy. Listen, I have nothing bad to say about Rampage, he’s a grown man. If he decides he wants to walk away from guaranteed good money right now, he’s a grown man, he can do whatever he wants to do. What did I do to Rampage? I talked to him as a friend and tried to talk him out of making a bad decision. He doesn’t think it is, he thinks he’s gonna have a movie career but there’s so many fighters I’ve met over the years who thought they were gonna have movie careers. It’s not like he was going after Machida because he wanted the belt — he didn’t want the belt! He said the belt causes too many problems and he just wanted to fight and make money and feed his family — that’s exactly what he told me. All he’s been telling me since he got into the UFC is that he wants to fight in Memphis in front of his hometown. We make the fight in Memphis and then he pulls out of the fight because he wants to go make this movie because it has so much sentimental value to him. He’s a fighter, that’s what he does for a living. Now I’m going through all this crap where I got another fighter saying ‘You know what, this isn’t what I wanna do for the rest of my life, I wanna make movies, I wanna be a movie star, this is just a second career for me.’ Like I haven’t seen this one before. Rampage is a grown man. He’s acting like a baby right now but he’s a grown man. He wants to be in the movie business? Rampage, good luck to you man. I hope you make it big — and I’m not being sarcastic because Rampage Jackson is a guy that I do like. But Rampage Jackson is a guy that doesn’t always make the best decisions.”

Dana White: ‘Rampage Jackson is a grown man acting like a baby’

Entisten NFL-pelaajian keräily tuntuu olevan tällä hetkellä se ykkösjuttu tuolla veden toisella puolella.

Herschel Walker Signs With Strikeforce
47-vuotias NFL-veteraani, 0-0 recordi. Ei mitään kokemusta kamppailu-urheilusta. Onnea ja menestystä.

You Can Stop Waiting For Dana White to Mock Strikeforce’s Herschel Walker Signing
"People think we're anti-competition? We're anti-dumb competition. Doing stupid things like this, putting a 50-year-old guy in the Octagon for the first time, and then going out there putting out press releases like it's a big deal because you signed a 50-year-old Herschel Walker? Are you serious? …Strikeforce is a small, little, regional show. The geniuses over at Showtime, these guys are the most arrogant, cocky, pompous jackasses I've ever met in my whole life. … Which athletic commission is going to let this guy fight? Who the fuck are they going to find to fight Herschel Walker? A guy in a wheelchair?”

:hyvä::hyper:

Back
Ylös Bottom