🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

According to the article the UFC has banned Dethrone, One More Round, and Rolling Stone. The UFC has also banned online poker sponsors for UFC 100 Full Tilt Poker, Ultimate Bet, and Party Poker.

To make matters worse, companies will have to pay a $100,000 fee to the UFC to gain the ability to sponsor a fighter during a UFC promoted event.

Minkähän takia?

Toi menee kyllä jo naurettavaks jos sponsoreita ruvetaan tolla tavalla rajaamaan! Siis mitä vittua?! Haluaako ne ihan oikeesti ettei ottelijoilla ole mahdollisuutta tienata rahaa?? Haista paska sanon minä...

Osasyynä taisi olla, että koko Setanta meinasin keikata muutamaa päivää ennen UFC:tä kunnes saivat jostain viime tingassa rahoittajan kanavalle.

Ei otellu vaparia, mutta thainyrkkeilijä ja K1-ottelija Martin Holm tappoi itsensä.

Todella ikävä juttu... :(
Yksi mun lempiottelijoista. Lahjoja ja taitoa vaikka mihin, mutta ikävä kyllä vahvemmat voimat vei miehen.
Levätköön rauhassa.

yleisön pyynnöstä, älä katso sisään...

heh nopeasti lashley ton sappin kyykytti ja lopetti :D hihihihi sapp vaan huusi että "tap, tap tap tap tap tap tap tap" dumari oli vähän pihalla..

Periaatteessa en kyllä itsekään odota että tässä tredissä on matsispoilereita eli siten olen kyllä könden kanssa samaa mieltä. Eiköhän kirjoittamaton sääntö ole (ainakin minun tulkintani mukaan) että tässä ketjussa on spoilaavia uutisia, mutta ei esimerkiksi muutama tunti sitten loppuneiden otteluiden tuloksia.

Varmaankin ihan johdonmukaisuuden ylläpitämiseksi ne ottelutulokset voisi pitää omissa eventti-ketjuissaan?

Back
Ylös Bottom