Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
viimeksi se koko Major Announcement juttu tais olla lähtösin näist nettifoorumeiltaNe on taas nää Danan "Major UFC Announcementit". ;)
Randy vs. Brock UFC 91:ssa mestaruudesta. Voittaja kohtaa Nog vs. Mir matsin voittajan jolloin vyöt yhdistetään.
Randy vs. Brock UFC 91:ssa mestaruudesta. Voittaja kohtaa Nog vs. Mir matsin voittajan jolloin vyöt yhdistetään.
Crop Cop vs. Overeem ja Sergei Kharitonov vs. Mighty Mo lisätty virallisesti Dream 6:n.
http://dreamofficial.com/
Tää kyllä niin totta! En oikeen keksi muutenkaa muuta taktiikkaa Randylle ku se sen dirty boxing. Mutta häkki tai ei ni poijuun Randy ottaa.Seuraavaksi Dana ja Randy huutaa kuorossa,että Fedor on pelkuri kun ei tule ottamaan matsia. Ja jos tulee niin se on Randyn onni,että matsi on häkissä.Kehäköysiä vastaan on paha nojata.....;)
Sama se on kuka Fedorille syötetään kun lopputuloksen tietää jo etukäteen. Randylla ei paljoa "peliaikaa" jäljellä joten itse ainakin haluan matsin nähdä. Kyllä Fedor ehtii nuorempien kanssa nujakoimaan vielä vuosia.
itse veikkaan että jos matsi tullaan käymään niin se käydään juuri ufc:eessä dana tais jotain puhua että se tekee fedorin kanssa ensi vuonna 1 ottelun sopimuksen niin sitten tullaan näkemään randy vs fedor.Mukava se matsi olisi nähdä,mutta veikkaan,että Randy teki juuri niin,että matsia ei ikinä nähdä. Fedor ei tule UFC:hen jos hänen ei anneta osallistua Sambo skapoihin. Tosin jonkinlainen yhdenottelun diili voisi olla mahdollinen jos Dana laittaa rahaa tiskiin tarpeeksi,mutta jotenkin en usko tuohonkaan. Aika näyttää....
Itse asiassa Dana sanoi ettei koskaan solmisi yhden ottelun sopimusta vaan täytyy olla enemmän otteluita.itse veikkaan että jos matsi tullaan käymään niin se käydään juuri ufc:eessä dana tais jotain puhua että se tekee fedorin kanssa ensi vuonna 1 ottelun sopimuksen niin sitten tullaan näkemään randy vs fedor.
mutta veikkaampa että matsia ei tulla ikinä näkemään...
Itse asiassa Dana sanoi ettei koskaan solmisi yhden ottelun sopimusta vaan täytyy olla enemmän otteluita.
Itse asiassa Dana sanoi ettei koskaan solmisi yhden ottelun sopimusta vaan täytyy olla enemmän otteluita.
Dana tietää, että Randy häviää Brockille eikä Fedor ikinä tule ottamaan matsia Brockia vastaan, koska pitää sitä ihan häviäjänä kuten noin 98% koko MMA:ta seuraavasta väestöstä ;)