🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Nimestä maksetaan enemmän ku taidosta. Sean Sherkkikin joka hävinny pitkällä urallaan vaan kaks ottelua niin sai 14,000$, mutta Sherk ei oo taas sitten niin jännittävä ottelija ku esim. Silva tai Franklin.
Sherkin sopimus on kuitenkin solmittu ennen kuin voitti vyön, että eiköhän sekin siitä nouse kunhan pääsee uutta sopimusta viilailemaan.

2mil on kova hinta, mutta vaikea sanoa ovatko kuinka tosissaan tuon pyynnin kanssa, josko se olisi vain joku neuvottelukikka.

Japani/Korea akselilla Fedor on jo tunnettu joten vaikka sieltä ei saisikaan niin kovaa palkkaa ottelemisesta niin muu sivubisnes voi olla varsin tuottoisaa.

http://www.youtube.com/watch?v=PKxAxcsxTFM <- Fedor nettosi kuulemma $1.6 miljoonaa tuosta
Edit: http://www.koreatimes.co.kr/www/news/nation/2008/03/136_21657.html Ei ollut tarpeeksi miehekäs mainos :D.

Sherkin sopimus on kuitenkin solmittu ennen kuin voitti vyön, että eiköhän sekin siitä nouse kunhan pääsee uutta sopimusta viilailemaan.

2mil on kova hinta, mutta vaikea sanoa ovatko kuinka tosissaan tuon pyynnin kanssa, josko se olisi vain joku neuvottelukikka.

Toi on kyllä totta, mutta kaveri kuitenkin vetäny ihan kivan UFC:ssä.

Tuossa Fedorin palkassa niin nettiä selaillessa löysin että Pride 32:ssa Fedor saanu 1,070,000$, ettäs ihan kivan tilin tehny.

Coleman 82,000$, Randleman 60,000$, Hendo 125,000$, Belfort 75,000$, Baroni 97,000$, Barnett 125,000$, Shogun 130,000$.

Vähän muitten palkkoja samasta tapahtumasta...

Laitetaas vielä "uutisia" Matt Hughesista:

http://www.matt-hughes.com/
Well, for a long time I’ve talked about going up in weight class and I’ve decided to finally do it. Only I’m not going up to 185, I’m going up to 205 to fight Mauricio “Shogun” Rua in June. I’m bulking up now and packing on muscle and I’m thinking that it will be nice to not have to cut weight for a change. I think it’s a great match-up for me and I’ve told Dana that if I win this, then I want a shot at the 205 title next.
:D

Niin PRIDEn vyöt ovat kuumaa kamaa vaikka organisaatiota ei enään ole ja vöitä ei voi puolustaa muutakuin liittymällä zuffan leiriin. Tarkoitin lähinnä, että vyö on paperilla meriitti entisistä ajoista ja kokee hieman inflaatiota.

Eihän Randy nyt samaa rahaa saanut kuin Liddell joka sitä isointa tiliä vetää. Siitähän Randyn purnaus juuri alkoi kun hänelle ei maksettu tarpeeksi verrattuna muihin tähtiottelijoihin?

Nuo viralliset ottelupalkkiothan kyllä tulee julki aina vähän eventin jälkeen. mma weeklyn uutisarkistoista varmasti löytyy jos jaksaa kaivaa.

Vaikka Fedor on kuinka Fedor ni 2millii on vähän liikaa pyydetty. Ensin pitäis mun mielestä todistaa olevansa huippu kunnossa ja huippupalkkansa arvonen ottamalla matsia häkissä jotain top.10 äijjää vastaan.

Ketä vastaan? Fedor pieksi Nogueiran kahdesti ja Herringinkin sai elämänsä selkäsaunan Fedorilta.

Couture sai UFC:n mukaan $1.186 miljoonaa UFC 68:stä ja $1.127 miljoonaa UFC 74:stä. Fedorin 2miljoonaa on kova hinta mutta kyllä UFC tekee eventeistä rahaakin niin paljon että he voivat sen 2 milliä maksaa.

Ketä vastaan? Fedor pieksi Nogueiran kahdesti ja Herringinkin sai elämänsä selkäsaunan Fedorilta.

Couture sai UFC:n mukaan $1.186 miljoonaa UFC 68:stä ja $1.127 miljoonaa UFC 74:stä. Fedorin 2miljoonaa on kova hinta mutta kyllä UFC tekee eventeistä rahaakin niin paljon että he voivat sen 2 milliä maksaa.

Joojoojoo, Fedor tosiaan pieksi Nogueiran mutta se oli vuonna 2004. Saati sitten Herringin joka oli vuonna 2002. Laji on muuttunu tuona aikana jo niin valtavasti ettei noilla historiallisilla matseilla ole mitään merkitystä.

Tarkoitin lähinnä että Fedorin pitäisi todistaa nykykuntonsa. Kukaan ei kiistä hänen saavutuksiaan Pridessä, mutta ei mun mielestä "vanhoilla" meriiteillä voi vaan heitellä tollasia hintalappuja itelleen. Varsinkin kun UFC on varmasti varuillaan kun muistetaan kuinka CroCop:in kävi.

Jos Couture olis saanut tollasen palkan noista matseistaan niin se tuskin olis lähtenyt kävelemään sieltä ja syyttänyt UFC:tä kuten teki. Vaikkei se sitä itse suoraan myöntäny niin kyl rivien välistä kävi selväks että rahaa tuli liian vähän. Nyt sitä paitsi puhutaan peruspalkoista, bonukset on aina asia erikseen.

Fedorin hintapyyntö on kumminkin lähes kymmenkertainen verrattuna Couturen perusliksaan UFC:ssä. CroCop:kaan ei saanut kuin 350.000$. On mielestäni ihme jos UFC tuohon suostuu.

Pitäisikö Fedorin pieksää Nogueirat ja Herringit sitten joka vuosi? Nogueira ja Herring olivat täysin altavastaajia ja eivät tarjonneet Fedorille mitään vastusta. Mikä olisi nyt toisin? Kumpikaan ei ole radikaalisti parantunut, itseasiassa Nog näyttää huonommalta nyt kuin Shockwave 2004:n aikoihin.

Mitä jossittelua Fedorin nykykunnossa on? Mies on voittanut kaikki ottelunsa helposti ja missä vaiheessa sulle on tullut kuva että hänen taso olisi tippunut?

No ei Fedja kyllä voittnu sitä vikaa Sambo matsiaan mitenkään vakuuttavasti. Tiedä sitten kuinka tosissaan otti, mutta mä olin ihan suu auki ja meinasin ruveta itkemään...

Voitti se kumminkin 5-1 pisteillä. Vaikka ei nenää rikkonutkaan niin kylhän se parempi oli.

No pitäiskö se Fedorin dominoida hitto joka matsi ? Menee jo vähän älyttömäks, äijä on kumminki paras vapaaottelija tältä planeetalta. Jokainen ketä treenaa/ottelee tietää että niitä paskoja päiviä mahtuu viikkoonki aina silloin tällön, puhumattakaan sitten otteluista. Pienet asiatkin voivat vaikuttaa. Ja mun mielestä Fedorilla on ihan oikea asenne tohon palkkaan, se tietää oman arvonsa ja niin tietää suurin osa mailmastakin.

MMA:ssa kumminki palkat on viellä aika pieniä verrattuna muuhun huippu-urheiluun ja kun tietää missä nosteessa vapari on ympäri mailmaa niin kyllä isoimmilla organisaatioilla on rahaa maksaa. Ja kyseessä voi olla myös vain lähtö kohta, se ei ole tyhmä ketä pyytää.

Pitäisikö Fedorin pieksää Nogueirat ja Herringit sitten joka vuosi?

Mun mielestä pitäisi otella edes kerran tai kaksi vuodessa jotain kovaa vastusta vastaan. Onko se sitten liikaa pyydetty? Vaparii kehittyvä laji edelleen ja vanhoilla meriiteillä ei ole niin paljoakaan merkitystä kuten on nähty.

En ole väittäny että Fedorin kunto olis huono. Tosin siitäkään että hänen kuntonsa olisi entisen tasolla ei ole todisteita.

Kehittyäkseen ja pitääkseen huipputason yllä täytyy kilpailla eli otella huippu vastuksia vastaan ja tätä Fedor ei ole tehnyt. En tietenkään tiedä miten Fedor treenaa ja kuinka kovaa siellä Venäjällä sparrataan, mutta ei sekään ole sama kuin itse ottelu.

Joillekin riittää se että Fedor ottelee kerran vuodessa jossain friikkimatsissa tai sitten jotain keskisarjalaista vastaan. Mulle se ei todista mitään.

Mun mielestä pitäisi otella edes kerran tai kaksi vuodessa jotain kovaa vastusta vastaan. Onko se sitten liikaa pyydetty? Vaparii kehittyvä laji edelleen ja vanhoilla meriiteillä ei ole niin paljoakaan merkitystä kuten on nähty.

En ole väittäny että Fedorin kunto olis huono. Tosin siitäkään että hänen kuntonsa olisi entisen tasolla ei ole todisteita.

Kehittyäkseen ja pitääkseen huipputason yllä täytyy kilpailla eli otella huippu vastuksia vastaan ja tätä Fedor ei ole tehnyt. En tietenkään tiedä miten Fedor treenaa ja kuinka kovaa siellä Venäjällä sparrataan, mutta ei sekään ole sama kuin itse ottelu.

Joillekin riittää se että Fedor ottelee kerran vuodessa jossain friikkimatsissa tai sitten jotain keskisarjalaista vastaan. Mulle se ei todista mitään.

mä elän siinä toivossa että fedor ottelee Tim Sylviaa ja Randya vastaan vielä tänä vuonna. Eikähäön siinä saada osviittaa fedorin kunnosta ja varmaan myös niistä taidoista, joita sillä on :)

Back
Ylös Bottom