🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Tässä vaiheessa alkaa tuntumaan melkeenpä aivan samalta kumpi ottelee ensin, kunhan näen Jonesin ottamassa pataan, se on tärkeintä.

Täytyy sanoa, että Jonesilla on munaa jos se halua kohdata ennemmin Cormierin kuin Gustafsonin. Vaikka Gusse otteli hyvni ja melkeinpä voitti, niin Cormier on pelottavampi vastus. IMO! Mä uskon, että Jones välttelee Gussea lähinnä vittuilakseen ja se tulee kostautumaan, koska Cormier tulee toivottavasti viemään. Haluaisin itse myös nähdä Jones vs Gustafsonin uudestaan, mutta uusinta tulee todennäköisesti menemään Jonesille. Jones on fiksu ottelija eikä anna Gusselle samanlaista mahista mitä ensimmäisessä kohtaamisessa antoi.

Eli siis Jones päätti ottaa vähän lunkimmin Gussea vastaan sen 5 erää ja ajatteli sitten uusinnassa hoidella sen ekassa erässä. Mää en ymmärrä mistä nää jutut aina tulee?

Jos tässä nyt jostain syystä kävisi niin, että uusintaa ei tule seuraavaksi, niin sitten mielummin pystyyn Gustafsson vs Cormier, Jones saisi jäädä minun puolesta vaikka lomailemaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään "helpot" lämmittelymatsit tässä vaiheessa Gustafssonille. Jones tai Cormier, kaikki muu olisi itselle todella iso pettymys.

Eiköhän sieltä joku löydy top10 ulkopuolelta, vastaa hyvin sitä tasoa mihin NH on tottunut. Uusinta Shogunia vastaan voisi olla hyvä matsi taikka sitten Hendoa vastaan. Top ukkoja vastaan tulee noutaja se on jo nähty muutamaan otteeseen joten parempi syöttää joku häntäpään ottelija, jos meinaa pysyä tittelin syrjässä kiinni.

- - - Updated - - -

Eli siis Jones päätti ottaa vähän lunkimmin Gussea vastaan sen 5 erää ja ajatteli sitten uusinnassa hoidella sen ekassa erässä. Mää en ymmärrä mistä nää jutut aina tulee?

Varmaan siitä että Jones ei ollut 100% tuossa matsissa ei edes lähelle.

Sonnen matsissa loukkaantunut ukko ei ollut vielä edes täysin parantunut NH matsiin mentäessä.
Jones-dedo-fractura.jpg

Missasit kaikkein parhaimman palan: "Mä uskon, että Jones välttelee Gussea lähinnä vittuilakseen". Jep, jep, kieltäytyy vuoden isoimmasta ppv-matsista, koska haluaa "vittuilla" Gustafssonille. :D

Et näköjään ymmärräkään.

Eiköhän tossa nyt tarkoitettu sitä, että Jones (ja taustajoukot) ovat sen verran kokeneita kehävelhoja, että seuraavassa matsissa osataan paremmin hyödyntää Gussen heikkoudet ja välttää vahvuudet. Yleensä nämä revanssit tuppaa menemään sille, joka on ensimmäisen matsin jälkeen keksinyt jotakin taktisesti ylivoimaista. Ja se jos joku on fiksuutta.

Oma veikkaukseni olisi myös, että Jones vie juuri paremman ottelusuunnitelman ja kaverin heikkouksien hyödyntämisen kautta. Monet tosin väittää, että Mauler olisi näistä se, joka nopeammin kehittyy tällä hetkellä. Mikäli matsi nyt saadaan toteutumaan, olen ilman muuta Gussen bändissä mukana.

Et näköjään ymmärräkään.

Eiköhän tossa nyt tarkoitettu sitä, että Jones (ja taustajoukot) ovat sen verran kokeneita kehävelhoja, että seuraavassa matsissa osataan paremmin hyödyntää Gussen heikkoudet ja välttää vahvuudet. Yleensä nämä revanssit tuppaa menemään sille, joka on ensimmäisen matsin jälkeen keksinyt jotakin taktisesti ylivoimaista. Ja se jos joku on fiksuutta.

Oma veikkaukseni olisi myös, että Jones vie juuri paremman ottelusuunnitelman ja kaverin heikkouksien hyödyntämisen kautta. Monet tosin väittää, että Mauler olisi näistä se, joka nopeammin kehittyy tällä hetkellä. Mikäli matsi nyt saadaan toteutumaan, olen ilman muuta Gussen bändissä mukana.

No jos ne kehävelhot ei ymmärtänyt että Gussen vahvuuksiin kuuluu toi hyvä liike ja nyrkkeily ennen matsia, niin voipi olla että kandee soittaa mulle(tai jos totta puhutaan niin Maulerilta sais vieläkin paremmat vinkit, mutta pointtina on kuitenkin se että kaikki varmasti tiesi missä osa-alueella Gusse halusi otella). Voin kertoa Cormieristakin pari pointtia ennen matsia, ettei tartte oottaa rematchiin asti.
Kummatkin varmasti yrittää parantaa heikkoja alueita, joten en usko että siinä revanssissa kummallakaan on sen takia mitään kovin suuria ylilyöntiasemia. Itse uskon että Gussella on enemmän varaa parantaa painia ja monipuolistaa pystyä kuin mitä Jones pystyy parantamaan omaa peliään.

Et näköjään ymmärräkään.

Ei ne mahdollisesti paremmat ottelusuunnitelmat auta Jonesia jos miehen pääkoppa ei ole kunnossa matsiin valmistautumisessa ja sen alkaessa. Jonesin pitää aidosti ja todella haluta kohdata ja voittaa Gustafsson tai muuten tulee lyhyt ilta. Tällä hetkellä mies vaikuttaa kaikkea muuta kuin henkisesti valmiilta tuohon matsiin, mutta toki siinä treenicampin aikana on hyvä mahdollisuus löytää se riittävä itseluottamus taas uudelleen.

en nopeesti katottuna löytäny uuden UFC pelin ketjua vaikka muistelin et sellanen olisi... pelistä on nyt julkastu DEMO mitä oon täs nyt hetken pelannu PS4:lla.. demossa voi pelata vaan Gusse vs. Jones, mutta täytyy sanoa että ite oon ainakin aika pettyny tohon demoon.. vaikka uuden sukupolven konsoli ja kaikkee niin grafiikat ihan samalla tasolla PS3 kanssa ja muutenkaan en todellakaan ainakaan ihastunu tohon demoon.. ei todellakaan tullu sellanen fiilis että pakko saada koko versio.. oks kukaa muu viel pelaillu?

Cole Miller pelkuruuspäissään hommas itselleen sormivamman ettei tule MÄKGOATIN teurastamaksi ja joudu elämään ikuisessa häpeässä, kun miettii mitä mmahourissa tapahtu ja muutenki Miller ollut täysin alistuneena kokoajan.

Tais Antonin kans olla pienet peukkupainit kyseessä?

eli McGregor vs Brandao tulee siis Dublinin iltaan. Conorin pitäs kait suht iisisti lyödä pakettiin Brandao, jos hypeen on uskomista. Ei Miller voitollakaan mihinkään kovin ylös ois päässy, mutta ois ainakin hype oisoittanut jonkin verran totuudeksi.

tässä vielä uutista asiasta.

Diego Brandao replaces injured Cole Miller against Conor McGregor at UFC Fight Night Dublin - MMA Fighting

No hype on kyllä todella suuri, aivan mieletön! mutta mieluummin näkis Conorin kehittyvän myös ja saavan voittoja UFC:ssä, kuin että häviäisi. Se jatkuma Millerin dissailu ja asioiden toistaminen sai "hiero väärällä tavalla" kyllä, mutta aikalailla silti pidän Conorista vielä. Lisäksi, onhan se mukava nähdä noita vähän värikkäämpiäki persoonia tuolla, ettei jokainen oo samanlainen tylsimys.

Täytyy sanoa, että Jonesilla on munaa jos se halua kohdata ennemmin Cormierin kuin Gustafsonin. Vaikka Gusse otteli hyvni ja melkeinpä voitti, niin Cormier on pelottavampi vastus. IMO! Mä uskon, että Jones välttelee Gussea lähinnä vittuilakseen ja se tulee kostautumaan, koska Cormier tulee toivottavasti viemään. Haluaisin itse myös nähdä Jones vs Gustafsonin uudestaan, mutta uusinta tulee todennäköisesti menemään Jonesille. Jones on fiksu ottelija eikä anna Gusselle samanlaista mahista mitä ensimmäisessä kohtaamisessa antoi.

Jones väistelee Gussea koska pääsee hyödyntämään parasta asettaan eli reachiä Cormieria vastaan.. Kun taas Gussea vastaan..

Nyt kun on asia ilmeisesti niin että Cormier ei pysty vuoteen ottelemaan pitäisi pistää Jones vs Johnsson. Johnsson voitti Davisin näytöstyyliin. gusse ei ole edelleenkään voittanut ketään top ukkoa vaan hävinnyt kahdelle niistä.
gusse voi ottaa Teixeiraa vastaan ja jos voittaa niin sitten Jones vs Johnsson voittajaa vastaan.

Älä nyt vedä herneitä nenään. Tarkoitin lähinnä, että Jones osaa varmasti muuttaa ottelutyyliä jos on tarvetta. En tarkoita, että olisi ottanut löysästi edellisessä matsissa vaan tulee ottelemaan eri tavalla.

Pitäiskö näiden muutaman neropatin Bones-Gusse-Cormier-väännölle avata vielä yksi lisäketju, kun nyt sitä tehdään vasta näissä uutisissa, Bonesin ketjussa ja Gussen ketjussa. :hyvä:

Melko kaukaa haettu on tuo Anthony Johnsonin tulo mestaruusmatsiin. Yksi kova voitto ei vielä riitä kun on edellinen ufc ottelu päättyi tappioon mw ottelijalle. Vastustajat tuossa väliajalla ovat olleet kuitenkin pitkälle ulkona minkään painoluokan top 20:stä varmaankin. Mielestäni tarvii voiton tai kaksi top 10 ottelijoista ufc:ssä. Ailahtelevaista on tuo meno ollut kaikinpuolin AJ:llä ja saa nähdä mihin rahkeet riittää.

LHW:ssä on kaks selkeää contenderia ja ne ovat Gusse sekä Cormier. Minulla ei ole suurempaa merkitystä kumpi noista haasteen saa. Keskenään noita ei kannata laittaa ellei Jones olisi menossa raskaaseen tämän puolustuksen jälkeen. Ei kuitenkaan liikaa kunnon haastajia ole koskaan. Gussen kanssa matsissa olisi kuitenkin historia takana ja vielä tuoreena muistissa. Ois varmaan oikea valinta. DC ehtii rakentaa nimeä vielä jotain gatekeeperiä vastaan, jos ei jaksa odotella.

Muistutukseksi vielä, Vitor tappiota ei lasketa, koska Fertittan mafiaperheen "enforcer" sieppasi Rumblen perheen yms. ja sanoi, että päästävät vapaaksi vasta, kun on hävinnyt Vitorille, koska oli ylipainoinen ja oli potkut tiedossa, joten mieluummin Vitorille siitä voitto ku ottelijalle joka on saamassa monoa. :david:

Muistutukseksi vielä, Vitor tappiota ei lasketa, koska Fertittan mafiaperheen "enforcer" sieppasi Rumblen perheen yms. ja sanoi, että päästävät vapaaksi vasta, kun on hävinnyt Vitorille, koska oli ylipainoinen ja oli potkut tiedossa, joten mieluummin Vitorille siitä voitto ku ottelijalle joka on saamassa monoa. :david:

Huono läppä, täälläki on porukkaa foliohatut päässä ja nielee tommosia juttuja.

Back
Ylös Bottom