🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

mmabay on kyl vähä mitä on. en viitti edes seuraa kyseistä sivustoa.

silva vs jardine vois olla hyvä matsi, koska jardine on pääasiassa pystyottelija ja sardiinin "herky jerky" tyyli voi yllättää kenet vaan. toisaalta silva saattaa olla liian nopee ja tarkka jardinelle. jos keith häviää taas ni se olis heikompaa hiihtokenkää äijän uralle...

silva vs griffin hmm... forrest on kyllä taitava ottamaan kipua. :D veikkaan että forrest vois taas yllättää monet grindaamalla kokoajan silvan kimppuun ja mahdollisesti sitäkautta sitte voittoon. ihan on mielenkiintosia molemmat match-upit.

Forrest on kyllä aika tuhdin kokonen 205 ja 5cm pidempi ku silva plussataan tähän vielä rämäpäisyys, niin tosiaan tässä olisi Silvalle todellinen haaste.

Näkisin kyllä paljon mieluummin Griffin vs Silva matsin, jos näistä saisin päättää... Ongelma syntyy siitä, että Dana tuskin mulle soittaa ja kysyy kumman haluaisin nähdä :(

Tuossa etusivulla ne kai piti olla, mutta joku on päin vittua, mutta veikkaan et se oon vaan mä. Taas.

Jaaha, jaappanian huumoria matseissa taas. No, viihdyttävyysarvoahan nuilla matseilla tieten voi olla, mutta urheilun kanssahan nuilla ei mitään tekemistä ole enää.

Halutaankohan tuo Minowa tappaa tuonne kehään vai mikähän tuossa matsissa on ideana muuten?

Vaikka tulevan Dreamin matchmaking onkin aika skeidaa urheilun kannalta, niin se varmasti tuo yleisöä, joten UFC saattaa saada vakavasti otettavan kilpailijan:dance: Vaikkaan että Pakkotoiston MMA-fanien kiinnostuu kasvaa aikatavalla. Ajatelkaa vaikka unelma matsia HMC versus Lesnar!

Back
Ylös Bottom