🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Hah. Hahah. HAHAHA!

Davisia nyt ei todellakaan mihinkään titteliotteluun :D

Eipä siinä ei kyllä tule voittamaan Machidaa millään ilveellä.

Itse näkisin Davisilla hyvät mahdollisuudet voittaa.

Machida kyllä kova juoksemaan karkuun, Davisin pitäis mennä päälle vaan, sama taktiikka millä jopa nykyään hidas Rampage voitti Machidan. Davis kuitenki vähä toisella tasolla mitä joku Rampage tänä päivänä.

Itse näkisin Davisilla hyvät mahdollisuudet voittaa.

Machida kyllä kova juoksemaan karkuun, Davisin pitäis mennä päälle vaan, sama taktiikka millä jopa nykyään hidas Rampage voitti Machidan. Davis kuitenki vähä toisella tasolla mitä joku Rampage tänä päivänä.

En nähnyt matsia, mutta aika moni sanoi Machidan voittaneen+Rampagella on hyvä pysty, Davisilla ei.

Miten joku voi valittaa vastustajan parrasta?
Eikö se ole ihan luonnollinen asia, jota voi käyttää hyödykseen.
Seuraavaksi voitaisiin tehdä valitus siitä, että vastustaja on aasialainen.

En nähnyt matsia, mutta aika moni sanoi Machidan voittaneen+Rampagella on hyvä pysty, Davisilla ei.

Davisin pysty kehittynyt kyllä helvetisti, näytti tosi hyvältä Magalhaesia vastaan.

Itse kyllä meinaan lyödä muutaman kympin Davisille. Ellenbergerillä myös pelattava kerroin.

Dear Mr. Georges St. Pierre

Hi, My name is Chan Sung Jung from South Korea. As one of many Koreans who like you as an incredible athlete, I feel like I should tell you that many Korean fans, including myself, were shocked to see you in your gi designed after the Japanese 'Rising Sun Flag'. For Asians, this flag is a symbol of war crimes, much like the German Hakenkreuzflagge. Did you know that? I hope not.

Just like Nazis, the Japanese also committed atrocities under the name of 'Militarism'. You can easily learn what they've done by googling (please do), although it's only the tiny tip of an enormous iceberg.

Furthermore, the Japanese Government never gave a sincere apology, and still to this day, so many victims are dying in pain, heartbroken, without being compensated. But many westerners like to wear clothes designed after the symbol under which so many war crimes and so much tragedy happened, which is ridiculous.

I know most of them are not militarists. I know most of them do not approve unjustified invasion, torture, massacre, etc. They're just ignorant. It's such a shame that many westerners are not aware of this tragic fact. Wearing Rising Sun outfits is as bad as wearing clothes with the Nazi mark on it, if not worse.

Since you're influenced by Japanese Martial Arts, your wearing a headband designed after Japanese flag is understandable. But again, that huge 'Rising Sun' on your Gi means something else.

Many people say GSP is the best Welterweight fighter throughout history, to which I totally agree. This means you have a great influence on every single fan of yours all around the world. And I do believe your wearing 'the symbol of War Crime' is a very bad example for them, not to mention for yourself.

So, what do you reckon?
Do you want to wear the same Gi next time as well?
- with Georges St-Pierre and Georges St-Pierre.

Korean Zombie pyytää St-Pierreä vaihtamaan symbolia.

Davisin pysty kehittynyt kyllä helvetisti, näytti tosi hyvältä Magalhaesia vastaan.

Itse kyllä meinaan lyödä muutaman kympin Davisille. Ellenbergerillä myös pelattava kerroin.
Davisin pysty on kyllä kehittynyt paljon, mutta kannattaa ottaa huomioon myös Vinnyn pystyottelun huonous. Jos ottelu käydään pystyssä, en usko Davisilla olevan ihan kauheasti jakoa. En kuitenkaan lupaa sataa euroa jokaiselle, joka veikkaa toisin. ;)

Mä en taas usko, että Davis tulee Machidaa voittamaan. Lyoto on niin vaikea vastus monille jätkille ja pystyottelussa Davisin hitaus paistoi esim. Evansia vastaan. Toivottavasti saadaan kuitenkin jännittävä matsi!

Ps Mites toi Guillardin kerroin Danzigiä vastaan, Unibetillä 1,82? Anyone?

Miten joku voi valittaa vastustajan parrasta?
Eikö se ole ihan luonnollinen asia, jota voi käyttää hyödykseen.
Seuraavaksi voitaisiin tehdä valitus siitä, että vastustaja on aasialainen.

Tollanen iso parta on pikkasen hankala. Naama täynnä karvaa niin ei tuomarit näe niin hyvin vahinkoa. Lisäksi vastustajan voi olla vaikea hahmottaa missä itse leuka on. Kuulostaa tyhmältä, mutta kyllä ufc tason ottalija osaa käyttää reachia sentilleen oikein ja kun leuan ympärillä on +5cm karvaa niin joutuu sinne päin räiskimään.

Toki voidaan ajatella, että jokainen senkun kasvattaa vaan parran. Jeesus geenejä ei kuitenkaan ihan jokaisella ole.

Tollanen iso parta on pikkasen hankala. Naama täynnä karvaa niin ei tuomarit näe niin hyvin vahinkoa. Lisäksi vastustajan voi olla vaikea hahmottaa missä itse leuka on. Kuulostaa tyhmältä, mutta kyllä ufc tason ottalija osaa käyttää reachia sentilleen oikein ja kun leuan ympärillä on +5cm karvaa niin joutuu sinne päin räiskimään.

Toki voidaan ajatella, että jokainen senkun kasvattaa vaan parran. Jeesus geenejä ei kuitenkaan ihan jokaisella ole.

No ei jokaiselle kasva samanlainen parta, mutta se hyöty on aika marginaalinen.
Samalla tavalla voitaisiin kieltää kyykkytreeni niiltä, joilla on voimakkaat jalat :D

Back
Ylös Bottom