Jürgen Von Diaz
Banned
Onha Palhares saanu Hendon ja Marquardtin, joilta tuli pataan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, oon 100% samaa mieltä. Toivottavasti Belcherin poika älyää taputtaa jo silloin, kun Paul Harris edes hipaisee kinttua - eipähän satu niin paljoa ja eipähän mene polvi paskaksi.Ihan sama ketä siellä on, raajoja irtoo! Go Toquinho!
Aika vähissä on isot treenikaverit tuolla Alistairille, mutta varmasti hyvä valinta kaikesta huolimatta. Saavat ainakin pystysparrit aikaseks Tyrone Spongin kanssa.
Oon osittain samaa mieltä. Belcher on tällä hetkellä mainettaan parempi ja keikkuu aivan siellä top-10 tuntumassa. Olisin silti ehkä mieluummin nähnyt Palharesin ottavan matsin esimerkiksi Bispingin kanssa.Belcher on mainettaan kovempi ukko joka oli kovassa nosteessa ennen pitkää loukkaantumistaukoa. Tää matsi ei ole Palharesille todellakaan mikään suupala vaikka joku niin vois väittääkin. Pidän Belcheriä ihan loogisena portaana Branchin, Millerin ja Massenzion jälkeen. Belcher on ihan divarin huippua pystyssä heti Silvan ja Belfortin jälkeen ja vielä sen lisäksi hyvä reach ja iskuissakin kaatoa. Mielenkiintoinen matsi kaikkiaan.
Belcher on mainettaan kovempi ukko joka oli kovassa nosteessa ennen pitkää loukkaantumistaukoa. Tää matsi ei ole Palharesille todellakaan mikään suupala vaikka joku niin vois väittääkin. Pidän Belcheriä ihan loogisena portaana Branchin, Millerin ja Massenzion jälkeen. Belcher on ihan divarin huippua pystyssä heti Silvan ja Belfortin jälkeen ja vielä sen lisäksi hyvä reach ja iskuissakin kaatoa. Mielenkiintoinen matsi kaikkiaan.
A reliable source close to the situation has confirmed that K-1 legend and one-time MMA fighter Mike Bernardo has passed away. Further details will be provided as they become available.
Jep. Hankala kuvitella että Ginan kaltainen nätti tyttö palaisi vapaaottelijan kuluttavaan arkeen, näyttelijähommissa liksa ja etenemismahdollisuudet ovat kuitenkin eri planeetalta kuin naisvapaaottelussa.Ginaa tuskin nähdään enää häkissä, bookattu jo seuraavaa roolia varten.
http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/haywire-gina-carano-action-martial-arts-290353
Helvetin perse! Gegard on yksi mun suosikkiottelijoita ja olisin mielelläni nähnyt herran otteita :(Mousasi-Mike Kyle peruttu, taas. Vaparijumalat tuntuvat vihaavan tätä match-uppia. Olikohan kolmas kerta kun yritettiin saada kasaan.
Helvetin perse! Gegard on yksi mun suosikkiottelijoita ja olisin mielelläni nähnyt herran otteita :(
Brittney Palmerin playboy kuvia. Google löytää loput. Nom nom nom nom.
http://www.playboy.com/girls/celebrities/brittney-palmer/brittney-palmer.html