🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Tää sun "tieto", saattaa pitää paikkansa kun matsin aika tulee, mutta ottaen huomioon sun aikaisemman kirjoitushistorian tälle palstalle, joka ei ole pidempi kuin kiinalaisen kikkeli, niin yritä nyt tajuta että mitä vaan voi tapahtua tässä lajissa. Varsinkin kun HW:t ottelevat.
Et sä varmaan silti usko vaikka rautakangesta väännetään..

Tottakai vaparissa kuten monissa muissakin urheilulajeissa kaikki on mahdollista mutta kun pitää todella todennäköisenä veikkausta niin sitä voi kutsua kuitenkin varmaksi siis niin varmaksi kuin tässä lajissa voi sanoa. Tännekkin pitää sanoa etten ole mikään mika.

Tää sun "tieto", saattaa pitää paikkansa kun matsin aika tulee, mutta ottaen huomioon sun aikaisemman kirjoitushistorian tälle palstalle, joka ei ole pidempi kuin kiinalaisen kikkeli, niin yritä nyt tajuta että mitä vaan voi tapahtua tässä lajissa. Varsinkin kun HW:t ottelevat.
Et sä varmaan silti usko vaikka rautakangesta väännetään..

Pahoittelut offtopicista, mutta huvittava tuo kirjoitushistorian vetäminen keskusteluun kun itse on kirjoittanut kokonaiset 13 postia. Ei se määrä vaan se laatu näetkös ja Jontelta sitä viihdearvoa ainakin löytyy.

Pahoittelut offtopicista, mutta huvittava tuo kirjoitushistorian vetäminen keskusteluun kun itse on kirjoittanut kokonaiset 13 postia. Ei se määrä vaan se laatu näetkös ja Jontelta sitä viihdearvoa ainakin löytyy.

Joo, en oo koskaan aikaisemmin kirjotellu millekään forumille yhtään mitään, mutta ahkera lukija oon ollu monta vuotta. Tännekin rekisteröidyin vain sen takia, kun kavereilla kävi hieman hassusti USA:n reissun ja UFC 139:n kanssa, ni yritin tätä kautta saada 2 ylimääräistä lippua mitkä oli jo hommattu jakoon.
Viihdearvoa toki Jonten teksteissä piisaa, ja itekin ihmettelen miks mä niihin vaivaudun ylipäätään mitään kommentoimaan. Pitää yrittää panostaa siihen määrään laadun sijaan ilmeisesti.

Sori off topicista kuuluu kai tähän kirjoittaa?

Pakko pikkuisen taas valittaa noista MMAVikingin sivuista, itsellä uusin firefox, ja aina kun tuonne menee niin menee muutamaksi kymmeneksi sekunniksi ensin selain ihan jumiin. Ja joskus jostain syystä musta teksti näkyy mustalla pohjalla... Itse sisältö on kyllä mukavaa luettavaa, kiitos siitä.
Kiitos palautteesta. Voi olla, että tuolle ei voida itse tehdä mitään, sillä saitti pyörii WordPressin templaten päällä, eikä sorsa ole siis meidän hallinnoimaa.
Ongelma on helpoin korjata ottamalla Google Chrome käyttöön.

Osa leimoista tuon jutun perusteella peitetty, alkaako kyse olemaan jo siittä että Puhakkaa ei haluta ottaa vaikka kaikki olis peitetty ?

Älähän naurata. Perus journeyman, muutamia ihan ok voittoja mutta vähänkin kovemmilta kavereilta tulee takkiin.

niinpä perus journeyman,mailmalla.kuitenkin suomen ykköstykki omassa sarjassaan.ilman leimoja olisi varmaan ollu se eka suomalainen ufc:ssä

source is from 2 tweets from Ariel Helwani and Todd Harris

"Lotsa juicy news on tomorrow's episode of UFC Tonight on @FUELTV. Trust me on this. 10 pm ET. Check it."

"Breaking news tonight on #ufctonight! ... @FUELTV tonight 10 eastern."

Mitähä sieltä tulee 8)

Osa leimoista tuon jutun perusteella peitetty, alkaako kyse olemaan jo siittä että Puhakkaa ei haluta ottaa vaikka kaikki olis peitetty ?

KSW:ssähän saa käsittääkseni otella rash guardi päällä ja näinhän Puhakka on viime matseissa tehnyt. Ilman aikaisempia matseja ilman rash guardia, kukaan ei tietäisi eikä ketään kiinnostaisi. Sääli, Puhakasta hiljalleen tullut yksi mun lemppareista kun katsotaan suomalaisia ottelijoita.

Back
Ylös Bottom