Mites tän kanssa nyt oli, kun itse muistin et toi Penn vs GSP ei olis mestaruusmatsi, vaan catchweightissä käytävä "kumpionkovempijätkä" matsi? Saatan olla väärässäkin..
Kyllä se on muuttunut tittelimatsiksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites tän kanssa nyt oli, kun itse muistin et toi Penn vs GSP ei olis mestaruusmatsi, vaan catchweightissä käytävä "kumpionkovempijätkä" matsi? Saatan olla väärässäkin..
Mikä on toisaalta typerää, koska vain GSP:llä on tossa hävittävää, BJ säilyttää vyönsä joka tapauksessa. Tosin en usko GSP:n häviävän, mut kuitenkin..
No mutta eikös aina tittelimatseissa toisella vaan ole hävittävää siis tarkoitin häviää vyönsä? vaikkakin nyt ymmärrän mitä tarkoitat tolla...
toinen uutinen on että Martin Kampmann vs Alexandre Barros UFC 93 Jan. 17
Juu, Fedorin naama oli kyllä aika pahan näköinen ja yllätyinkin siitä vähän tossa aikasemmin kun katoin sen ottelun uudestaan, mutta aika sulavasti Fedor sen lukkonsa sai tehtyä. Onhan miehellä jo siihen kova pelisilmä, mutta silti.
Juu, Fedorin naama oli kyllä aika pahan näköinen ja yllätyinkin siitä vähän tossa aikasemmin kun katoin sen ottelun uudestaan, mutta aika sulavasti Fedor sen lukkonsa sai tehtyä. Onhan miehellä jo siihen kova pelisilmä, mutta silti.
Eikö Fedorin naama vain hinkkautunut mattoa vasten tossa?
Choi liikkuu kyllä armottoman kömpelösti. Treenaako se edes mitään, kun liikehdintä on niin surkeata? Se näyttää minun silmissä ylikasvaneelta koulupojalta, jota pelottaa olla kehässä. Vetäisi nyt kunnolla jotain sarjoja, mutta ei. Se ei näytä saavan itsestään oikein mitään irti. Jos Choi saisi itsestään vähän enemmän agreja ulos niin kyllä vastustajilla olisi kovat paikat.

Kyllä. Jäljet tuli matosta. Ei lyönneistä.
? Kyllä se Choi mun mielestä mälläs aika sattans kovaa päältä guardista...Anteeks, voitteko te nyt selittää vähä miten se matto on värjänny sen Fedorin naaman noin pahasti? Kyllä se Choi mun mielestä mälläs aika sattans kovaa päältä guardista...
Anteeks, voitteko te nyt selittää vähä miten se matto on värjänny sen Fedorin naaman noin pahasti? Kyllä se Choi mun mielestä mälläs aika sattans kovaa päältä guardista...