Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:haart: everybody likes this
Pakkiksella läskit "bodarit" laittaa jefun oikean jalkapallon edelle, koska eivät kykenisi itsekään juoksemaan 5 sekunttia pitempään yhtäjaksoisesti (mitä jefun pelitilanne kestää.)
Hyvä artikkeli Bassilta Zuffa vs GG liittyen. Uskon kuitenkin että Bas tietää jotain MMA skenestä. (poimittu toisesta threadistä)
http://www.twitlonger.com/show/c94mag
Reippaasti yli miljardi ihmistä väittää, että futis on viihdyttävämpää ku läskien miesten harrastama kainalopallo.
Demokratia wins.
Harmi että se oli mun mielipide.Reippaasti yli miljardi ihmistä väittää, että futis on viihdyttävämpää ku läskien miesten harrastama kainalopallo.
Demokratia wins.
tunnen sen vain hyvin pitkäveteisenä, vähän kuin golffia tai Ranskan ympäriajoa katselisi.
Puhukaa lisää fudiksesta niin poltan teidän talot.
Soccer lähinnä huvittaa useimmiten teatterisuorituksineen. Jos nyt tosissaan jotain sanoisi, niin itse tunnen sen vain hyvin pitkäveteisenä, vähän kuin golffia tai Ranskan ympäriajoa katselisi.
Hauska tosin miten en itse pidä pisteille menoa tylsänä vaparissa, ja mielelläni katson myös sitä legendaarista L'n'P:tä. Olen varmaan silti yksinkertainen, kun soccer ei jaksa innostaa alkuunkaan vaikka kuinka yrittäisi.