🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Jonkun jenkkifudiksen kaltaisen sisäsiittoisen marginaalilajin ja kuningaslajitermin yhdistäminen on synti. Hyi.
Harmi että jenkkifutis on viihdyttävämpää.

TrollWin.webp

Pakkiksella läskit "bodarit" laittaa jefun oikean jalkapallon edelle, koska eivät kykenisi itsekään juoksemaan 5 sekunttia pitempään yhtäjaksoisesti (mitä jefun pelitilanne kestää.)

:haart: everybody likes this

Pakkiksella läskit "bodarit" laittaa jefun oikean jalkapallon edelle, koska eivät kykenisi itsekään juoksemaan 5 sekunttia pitempään yhtäjaksoisesti (mitä jefun pelitilanne kestää.)

Tällä hetkellä socceri on kauheata katsottavaa. Pelaajat ovat amatöörinäyttelijöitä heittäytymisillään jne. Ja pahimpina ovat juuri huippujoukkueet. Odotellu, että milloin niille saadaan kunnon penaltya.

Joo ja onhan jefu miljoona kertaa miehisempi laji, kun tulee kuolemantapauksia ja aivovaurioita.

Vähän menee aiheen ohi hei läskit!

Ajattelin ensiksi laittaa tämän huumori-ketjuun, mutta havahduin ettei tosiasioilla kannata leikkiä.

T. Kotka

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Reippaasti yli miljardi ihmistä väittää, että futis on viihdyttävämpää ku läskien miesten harrastama kainalopallo.

Demokratia wins.
Harmi että se oli mun mielipide.

Soccer lähinnä huvittaa useimmiten teatterisuorituksineen. Jos nyt tosissaan jotain sanoisi, niin itse tunnen sen vain hyvin pitkäveteisenä, vähän kuin golffia tai Ranskan ympäriajoa katselisi.

Puhukaa lisää fudiksesta niin poltan teidän talot.

tunnen sen vain hyvin pitkäveteisenä, vähän kuin golffia tai Ranskan ympäriajoa katselisi.

Enempi sitä voisi verrata BJJ:n tai teknisen nyrkkeilyn katsomiseen. Jalkapallostaa saa todella paljon irti, kun ymmärtää peliä paremmin. Jääkiekko ja jefu on mukavempaa katsottavaa "tyhmille" ihmisille.. Siis tyhmille sillä tavalla, ettei tarvitse välttämättä ymmärtää lajia, riittää kunhan tulee paljon tilanteita, sattuu ja tapahtuu. Jalkapallo on paikan hakua ja kyttäilyä, toisen joukkueen pelin rikkomista ja maltillista rakentelua.

Sama asia, kun joku tykkää katsoa Mike Tysonin highlight videoita, mutta pitää pisteille menevää ottelua tylsänä. Ei vaan "ymmärrä."

Jos on itse pelannut potkupalloa, saa siitä pitkävetoisesta paskasta paljon mielenkiintoisemman. Ihan niinkun lukkopainija osaa arvostaa vaparin mattopuolta, osaa ehkä nähdä paremmin lukkoa edeltävän rakentelun. Huomaa paremmin virheet jne. Siis tajuaa paremmin.

Ihmiselle, kuka ei ole koskaan harrastanut, on erittäin vaikeaa ymmärtää lajin kauneutta. Aivan kuten shakista ja bjjsta sanotaan.
Itsehän en ole katsonut jalkapalloa moneen vuoteen, koska alkaa tekemään mieli takas pelaamaan ja rupeaa vituttaan, kun en pysty.

edit.
Puhukaa lisää fudiksesta niin poltan teidän talot.

funny-sports-pictures-come-at-me-bro1.jpg

Soccer lähinnä huvittaa useimmiten teatterisuorituksineen. Jos nyt tosissaan jotain sanoisi, niin itse tunnen sen vain hyvin pitkäveteisenä, vähän kuin golffia tai Ranskan ympäriajoa katselisi.

Täysin samaa mieltä paitsi että katson jälkimmäisiäkin lajeja mieluummin. Niissäkin on enemmän aitoutta.
PS. pelasin nuorena 4-5 vuotta socceria...

Amerikkalainen Jalkapallo kyllä jaksaa katsoa mutta siitä tulee katsottua vain pudotuspelit. Empä seuraa oikein mitään joukkuelajeja tosin nykyään täysin vakinaisesti.

Jaa-a, jostain eri lajista ilmeisesti. Hauska tosin miten en itse pidä pisteille menoa tylsänä vaparissa, ja mielelläni katson myös sitä legendaarista L'n'P:tä. Olen varmaan silti yksinkertainen, kun soccer ei jaksa innostaa alkuunkaan vaikka kuinka yrittäisi.

Sitten aiheeseen, mitenhän vaikuttaa esim. MTV3 MAX:in lähetyksiin jos ensi vuonna olisikin jenkeissä paljon isompi TV networkki näyttämässä UFC:tä:
MMA TV rumors: Is FOX leading bidder for UFC? CBS may stay in MMA biz by inking ProElite

http://sports.yahoo.com/mma/blog/ca...-FOX-leading-bidder-for-UFC-CB?urn=mma-wp5365

Mietin siis vain että ettei vaan Fox pyydä kauheat rahat, ja MTV3 ei viitsi maksaa. Toivottavasti sitten vaikka edes Canal+ maksaisi, niin vaihtaisi siihen. Tosin nää on huhuja... mutta ihan loogista tuollainen vaihto olisi.

Hauska tosin miten en itse pidä pisteille menoa tylsänä vaparissa, ja mielelläni katson myös sitä legendaarista L'n'P:tä. Olen varmaan silti yksinkertainen, kun soccer ei jaksa innostaa alkuunkaan vaikka kuinka yrittäisi.

Oisit lukenu viestin ajatuksella. Selvästi sä ymmärrät vaparin hyvin, kun osaat arvostaa muutakin kuin tyrmäyksiä.
Ihminen kuka ei ymmärrä vaparista mitään, ei varmaan kauheesti tykkää väkisinmakaamisesta.

My bad, olin lukevinani, mutta en sitten.
URL]
Ymmärrän pointtisi. :) Näinhän se menee.

Back
Ylös Bottom