🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Denis kang solmi 4 ottelun pituisen sopimuksen UFC:een kanssa

No Denis Kang

http://www.sherdog.com/fighter/Denis-Kang-935

edit. onko joku nähnyt Gomin uusimman matsin?

Olen nähnyt Gomin uusimman.

Mies voitti sen mun silmissä aika selvästi, japsit tosin katto vähän eri tavalla ilmeisesti. Venakko oli paljon pidempi ja ulottuvampi. Gomi ei saanut kauheesti aikaan pystyssä 2 ekassa erässä. Venäläinen oli lyödä Gomilta älyn ämpäriin tokassa, mutta Gomi selvis siitä. Gomi vei miehen mattoon monta kertaa. Kävi kaks kertaa mountissa ja löi, ekan erän lopussa otti jujin kiinni mutta aika loppu kesken. Tuskin olisi juji tullut kun venäläinen sai aika hyvin suojattua, mutta ei sitä koskaan tiedä. Viimesessä erässä oli tuttua Gomin ilosta pystyottelua, siis kovia ykkösiä :D Mutta ei osunut kauheen hyvin, Venakko joutu pakittelemaan ku Gomi haki sitä tyrmäystä. Olin ihan satavarma että Gomi voitti, mutta kun japsit vissiin kattoo sen että kuka oli lähempänä lopettaa ottelun, ni Gomi hävis. Tämä ainakin on ainoo selitys minkä mä keksin tälle lopputulokselle.

Middleweightiin lisää mielenkiintoa, vaikka Kang on ehkä snadisti menettänyt arvostustaan parilla häviöllä. Pari paistia äijälle alkuun niin saadaan ehkä silvalle kohtalainen haastaja.

Eipä Kang nyt ole mitenkään kiinnostavin Zuffan ulkopuolella olevista keskisarjalaisista, mutta tuo kuitenkin lisää syvyyttä sarjaan joten ihan ok signaus jos ei parempaa ollut saatavilla.

Eipä Kang nyt ole mitenkään kiinnostavin Zuffan ulkopuolella olevista keskisarjalaisista, mutta tuo kuitenkin lisää syvyyttä sarjaan joten ihan ok signaus jos ei parempaa ollut saatavilla.

Mun mielestä päinvastoin. Olen vain odotellut ja ihmetellyt miksei UFC:hn ole miestä aiemmin jo värvätty. Pari tappiota alla (Mousasi, Akiyama).. muuten rautainen äijä. Monipuolinen. Kova pystyssä ja matossa.

Huoh. Ufc:n sivuilta Lebenin suusta:

"I’ve really done everything I can to turn my life around, and this is a huge setback for me"

"During my time off from fighting, I want to speak to kids about the dangers of using performance enhancing agents and let them know it just doesn’t get you ahead in life"

Aivan kuin Chris olisi tässä se uhri. Ihme ukko. "Aion kertoa lapsille roinan haitoista". Lol. Ihan hyvä, ettei voittanu brittiä, sillä voittohan olisi diskattu : /.

Munkin mielestä Denis Kang on mielenkiintoinen ja hyvä ottelija, näen mielelläni miestä lisää :thumbs:

Onhanse, mutta kuten aelioe mainitsi olisi mielenkiintoisempiakin jokunen ollut kys. painoluokkaan. Ehdottoman hyvä lisä tämä tietysti on!

No pitihän se arvata... Tais olla Lebenin Ufc ura siinä.

Millä perusteella? Ei ole kenenkään ura loppunut roinaamisen takia UFC:ssä, joten tuskin Lebeninkään. Tässä äkkiä tulee mieleen Sherk, Sylvia, Bonnar, Franca...

Filho oli vähän paksussa kunnossa. 192 ja raja oli 185 eli ei tule olemaan mestaruusottelu mutta voi silti olla niin että Filho menettää vyön.

Filho oli vähän paksussa kunnossa. 192 ja raja oli 185 eli ei tule olemaan mestaruusottelu mutta voi silti olla niin että Filho menettää vyön.

Aivan käsittämätöntä ettei mies ole saanut painoaan alas, ei edes lähelle! Pauna tai kaks yli on ihan eri juttu, mutta seitsemän paunaa...

Eipä ole hirveästi väliä kelle se vyö jää kun WECin keskisarjan ottelijat siirtyvät muutenkin UFC:n puolelle.

Jotenkin tuntuu että ihan kun Filho Olisi melkeen masentunut.. ainankin viime matsi näytti niin laiskalta ja vielä tämä painonpudotus

Jotenkin tuntuu että ihan kun Filho Olisi melkeen masentunut.. ainankin viime matsi näytti niin laiskalta ja vielä tämä painonpudotus

Filhon viime matsihan oli viime vuoden joulukuussa? ja eikö sen jälkeen ukko mennyt alkoholivieroitukseen ainakin puoleksivuodeksi?

Back
Ylös Bottom