🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Mä en ymmärrä mikä logiikka on että tekee vähemmän jos häviää ja on parempi makuuttaa 8kk-vuosi poissa pelistä kun jokainen esiintyminen tuo miljoonia. Jos Lesnar olisi suoraan hävinnyt, niin olisivat hypettäneet insinööriä sit, nyt hypettävät mexikon miestä, ei se mitään rakettitiedettä ole jonka takia joudutaan väkisin pitämään joku mestarina väittämällä että se on loukkaantunut :P

Lesnarilla on enemmän faneja kuin noilla yhteensä. Kukakohan noista on suurin stara jenkeissä? Kenet sä Danana haluisit että noista on mestari mahdollisemman pitkään, bisnesmielessä?

Mut voisitko jo siirtää tämän väittelyketjuun?

No ei se välttämättä UFClle tee juurikaan rahaa mutta sponssirahat kyllä juoksee mestarina mukavasti. Frank Mirkin makoili viimeiseen asti "mestarina" vaikka tiesi heti onnettomuuden jälkeen ettei tule ottelemaan missään järkevässä ajassa uudestaan.

Minä en kuitenkaan yhtään epäile loukkaantumista enkä usko että JDSllä olisi kovin hyviä saumoja Cainia vastaan. Cain on nyt kuitenkin parempi jokaisella osa-alueella, joten on vaikea nähdä JDSlle paljon muita kuin "Matt Serra" voiton mahdollisuus. Tietty nyt jos Cain ei tule täydessä kunnossa loukkaantumisen jälkeen kehiin niin on aina hyvät voiton saumat. Onhan se jo useasti nähty että kaverit tulevat ihan rapakunnossa nostamaan ottelurahat ikävien loukkaantumisien jälkeen. Kuten esim Mir kaikki matsit btw moottoripyörä crash ja Lesnar, Shogun vs Griffin.

PS. Jätetään aihe Japille käännettäväksi siihen kuinka usein Fedor tai Overeem ottelee (ja ketä vastaan).

Lesnarilla on enemmän faneja kuin noilla yhteensä. Kukakohan noista on suurin stara jenkeissä? Kenet sä Danana haluisit että noista on mestari mahdollisemman pitkään, bisnesmielessä?

Mut voisitko jo siirtää tämän väittelyketjuun?

Eli sun logiikan mukaan kun Lesnar on tunnetuin niin pitivät sitä ottelematta pitkään että saisivat rahaa enemmän? Joka kerta kun Lesnar otti matsia meni yli miljoona PPVtä kaupaksi, ei mitään logiikkaa vieläkään, ja Cainin ja JDSsän eroa ei ole tossa tunnettavuudessa niin siltäkin osalta sun logiikka kusee. Jos mä olisin Dana, pitäisin huolen siitä että mestari ottelee, en keksisi keinoja pitää mestaria pois kehästä vuotta kerrallaan.

Voit jatkaa keskustelua väittelyketjussa, en näe tarvetta siirtää näitä paria viestiä sinne vain koska sinä vaadit sitä.

Carwin on liian hidas JDS:llä pystyssä ja tekniikka ei ole lähelläkään JDS:sää. Ja jos Carwin saa vietyä maahan niin luulen että Juniori pongahtaa heti pystyyn sieltä.

Eli sun logiikan mukaan kun Lesnar on tunnetuin niin pitivät sitä ottelematta pitkään että saisivat rahaa enemmän?

No ei ainakaan mun pointti eli älä yritä sitä siihen kääntää. Mun pointtini oli että Cainin on ihan mukava lekotella mestarina ja nostella uusia sponssisopimuksia johan totesin että UFC ei siitä paljon kostu. Cain se on kuitenkin lopulta se joka päättää otteleeko vai ei ja Dana ei voi kun itkee ja kiristellä hampaita jos Cain sanoo ei. Kyllä Cainkin enemmän rahaa tekisi jos ottelisi ja VOITTAISI.

tuskin se jds karvista tyrmäis, ei se saanu mirkoakaan tyrmättyä, mirri sen sijaan sai...seuraava matsi vois olla jds vs. mir ja lopputulos ois et mirri lukottais:pano:

Ootko tosissas että JDS ei tyrmäis sen takia Carwinia kun ei tyrmänny Mirkoa vaikka Mir tyrmäs? Vitun MMAmath, en tiiä mitään tyhmempää..

Ootko tosissas että JDS ei tyrmäis sen takia Carwinia kun ei tyrmänny Mirkoa vaikka Mir tyrmäs? Vitun MMAmath, en tiiä mitään tyhmempää..

ja mä en tiedä yhtään yliarvostetumpaa ottelijaa kuin jds...verdumista tuuri tyrmäys ja nelsonin kanssa täysi aika, muut kakkosluokan vastustajia ja vyöstä ottelemaan:pano:

ja mä en tiedä yhtään yliarvostetumpaa ottelijaa kuin jds...verdumista tuuri tyrmäys ja nelsonin kanssa täysi aika, muut kakkosluokan vastustajia ja vyöstä ottelemaan:pano:
:hyper::hyper::hyvä:

Ei oo porukka tainnu selvinpäin kirjotella..

Mitäh? Näyttääkö mun kirjoitus muka siltä? Näköjään vielä pystynyt hymiöitä klikkailemaan.

Tarkastellaanpas sitä JDS:n rekordia uudemman kerran, kun tuollaisia aivopieruja päästetään. Mies on aivan 100% valmis tuloksien puolesta tittelihaastajaksi. Jos verrataan "urapolkuja" vaikka Carwiniin (joka oli aikanaan legitiimi haastaja), niin mies on rämistellyt jo ihan riittämiin UFC:ssä. Velasquezilla oli myös 6 voittoa alla organisaatiossa ennen titteliottelua.

IMO edelleen JDS:n suurin heikkous on paini. jos/kun joskus pääsee Cainia vastaan niin saadaan siihenkin todennäköisesti selvyys, onko se parantunut ajasta jolloin Ferreira hänet lukotti..

Randy lähtee paareilla tosta matsista. Jos Veran kanssa hajoaa joka kerta kun tulee osumaa, niin Machidaa vastaan tulee rumaa jälkeä.

[M]ikko;3076970 sanoi:
Randy lähtee paareilla tosta matsista. Jos Veran kanssa hajoaa joka kerta kun tulee osumaa, niin Machidaa vastaan tulee rumaa jälkeä.

mitäs jos randy onkin ottanut vitamiininsa ja niputtaakin lyoton kun aikoinaan toisenkin brassi sankarin:D

Back
Ylös Bottom