Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maiju Kujala Strikeforceen. WAAAARRRRRR!!!
Eipäs kun Cain ottaa Lesnar-Carwinin voittajaa vastaan ja JDS joutuu ottamaan ainakin yhden matsin vielä ennen kun pääsee tittelistä kamppailemaan. Mir olisi tosiaan passeli vastus, mutta ei tiedetä jaksaako mies enää nahistella.
Perkele, ei käy :D Mä haluan, että Velasquez saisi sen shotin. Mielummin laittaisin JDS:n matsaamaan Mir/Carwin -matsin häviäjää vastaan.
Mutta mä oon silti tyytyväinen, että nyt Overeemille saadaan oikeesti joku ihan tasokas kaveri. Ei tuu mitään välimallin näytösteurastuksia. Kaikkien mielestä se shotti olisi kuulunut olla Fedoria vastaan, mutta myös Overeem-Rogers kuulostaa ilotulitukselta!Overeem vs Rogers on nyt sitten virallisesti mestaruudesta. Sinänsä mulla ei mitään valittamista Strikeforcesta, mut se et edellisen matsinsa hävinneelle kaverille annetaan titleshot niin c'mon.
http://mmajunkie.com/news/18492/ali...e-on-the-line-may-15-against-brett-rogers.mma
Overeem vs Rogers on nyt sitten virallisesti mestaruudesta. Sinänsä mulla ei mitään valittamista Strikeforcesta, mut se et edellisen matsinsa hävinneelle kaverille annetaan titleshot niin c'mon.
http://mmajunkie.com/news/18492/ali...e-on-the-line-may-15-against-brett-rogers.mma

Tuota minäkin eilen kummastelin... ei mene kaikki onnenlahjat tasan tässä hommassa![]()
Kenelle se matsi sitten olisi pitänyt antaa, kun vastustajansa erittäin tarkasti valitseva ryssä-leiri ei halunnut/uskaltanut Overeemia vastaan otella? Parempi otella säkkejä vastaan, kun niistäkin irtoaa hilloa, eikä legacy vaarannu. Ei kannata kyllä enää odotella Fedoria UFC:hen...
Overeem vs Rogers on nyt sitten virallisesti mestaruudesta. Sinänsä mulla ei mitään valittamista Strikeforcesta, mut se et edellisen matsinsa hävinneelle kaverille annetaan titleshot niin c'mon.
Minusta sallittava poikkeus kun vastustaja oli kuitenkin selkeä HW 1# ja "suurempi" kuin mikään vyö. Ja taisivat ranking listojen pitäjät jopa nostaa Rogersia ylöspäin tuon kamppailun johdosta. Sitäpaitsi Overeem on ollut puolustamatta vyötä about 2 vuotta, joten korkea aika laittaa se panokseksi. Ja kun ei kerta Fedorin leirille kelpaa...
For fans clamoring for a Velasquez-dos Santos fight that match-up was never a realistic possibility as the fine folks at Zuffa know that their heavyweight division is now all about the big four. In that vein, Dana White confirmed that Cain Velasquez will get the winner of Lesnar-Carwin and if Roy Nelson is triumphant at Fight Night 21 then Junior dos Santos will fight "Big Country."
Miksi pitäisi kelvata? Sen verran läpinäkyvää, tuo Overeemin japani seikkailu + paisuminen
Miksi pitäisi kelvata? Sen verran läpinäkyvää, tuo Overeemin japani seikkailu + paisuminen
Tähän asti Fedor onkin otellut pelkästään rahkalla ja leseillä kulkevia sotahirmuja vastaan.
Tarkoitat, että kun kerran on överidoupatun monsterin kohdannut, niin hänen ei enään koskaan tulevaisuudessa tulisi väistää tuollaisia matseja?