🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Ehkä mä sit vaan olen pihalla...:(
Mutta jos on Venäjän kansallisurheilun 7 kertainen Venäjän mestari ja 4 kertainen maailmanmestari, niin on se kyllä pikkasen hassua jollei heppua tunneta, sen lisäksi kantanut olympiasoihtua.
Sellaisen käsityksen ovat varmasti kaikki saneet että Fedor olisi ollut ennen Rogers matsia tosi tunnettu Venäjällä. Mutta tosiasia on että ennen Rogersia Fedor ei ollut lähellekään niin tunettu kuin nyt. Venäjän kulttuurista tiedän aika paljon ja olen opiskellut kieltäkin. Sambon tai judon mestarit eivät todellakaan ole verrattavissa julkisuuden määrässä esim. tennispelaajiin tai jääkiekkoilijoihin. Ja vapaaottelukaan ei ole saanut Venäjällä julkisuutta melkein yhtään ennen tuota Fedorin matsia Rogersia vastaan. Kyllähän varmasti Fedor oli tunnettu jossain urheilupiireissä tai vapaaottelun yms. fanien keskuudessa Venäjällä mutta nyt aika moni tavallinen kansalainenkin tietää kuka mies on. Mutta vaatii ehkä vielä muutaman lähetyksen ORT:llä että mies olisi yhtä tunnettu kuin esim. Aleksandr Ovechkin.

Sellaisen käsityksen ovat varmasti kaikki saneet että Fedor olisi ollut ennen Rogers matsia tosi tunnettu Venäjällä. Mutta tosiasia on että ennen Rogersia Fedor ei ollut lähellekään niin tunettu kuin nyt. Venäjän kulttuurista tiedän aika paljon ja olen opiskellut kieltäkin. Sambon tai judon mestarit eivät todellakaan ole verrattavissa julkisuuden määrässä esim. tennispelaajiin tai jääkiekkoilijoihin. Ja vapaaottelukaan ei ole saanut Venäjällä julkisuutta melkein yhtään ennen tuota Fedorin matsia Rogersia vastaan. Kyllähän varmasti Fedor oli tunnettu jossain urheilupiireissä tai vapaaottelun yms. fanien keskuudessa Venäjällä mutta nyt aika moni tavallinen kansalainenkin tietää kuka mies on. Mutta vaatii ehkä vielä muutaman lähetyksen ORT:llä että mies olisi yhtä tunnettu kuin esim. Aleksandr Ovechkin.
Sanoit että ennen Rogers ottelua ei venäjällä tuntenut juuri kukaan. Se ettei Fedor ole tennis ja jääkiekko jyrien kanssa ollut yhtä tunnettu ei tarkoita sitä, että oikeastaan kukaan ei häntä tunne.

Sanoit että ennen Rogers ottelua ei venäjällä tuntenut juuri kukaan. Se ettei Fedor ole tennis ja jääkiekko jyrien kanssa ollut yhtä tunnettu ei tarkoita sitä, että oikeastaan kukaan ei häntä tunne.
No kyllähän siitä varmasti vaparifanit tiesi ja urheilupiireissä tunnettiin mutta uskon että aika harva ns. tavallinen kansalainen. Mutta nyt on asia muuttunut kun oliko se nyt yli 15 miljoonaa seurasi sitä isoimmalla kanavalla Venäjällä. Se lähetys tosin ei kestänyt kuin jotain 15 minuuttia. Eli vain pääottelu näytettiin.

Fedor on itsekin monesti sanonut ettei ole tunnettu Venäjällä. Arlovskin voiton jälkeen häntä vastassa oli Venäjällä muutama fani ja Rogersin voiton jälkeen ainakin yli tuhat.

Mulla on muutama pietarilainen tuttu ja ainakin heidän puheidensa perusteella Fedor on siellä todella tunnettu ja jonkinlaisen kansallissankarin asemassa. Vapaaottelu on siellä kohtuullisen iso laji. Matsien mainoksia näkee joka lyhtypylväässä. Ehkä ihan joka karvahattumummo ei miestä tunne, mutta yleiseen tuntemattomuuteen on vaikea uskoa.

Mulla on muutama pietarilainen tuttu ja ainakin heidän puheidensa perusteella Fedor on siellä todella tunnettu ja jonkinlaisen kansallissankarin asemassa. Vapaaottelu on siellä kohtuullisen iso laji. Matsien mainoksia näkee joka lyhtypylväässä. Ehkä ihan joka karvahattumummo ei miestä tunne, mutta yleiseen tuntemattomuuteen on vaikea uskoa.

Aivan ja tuskin ne siellä Venäjällä ihan tuntemattomia valitsee kantamaan olympiasoihtua.

UFC Undisputed 2010:stä on ilmestyny traileri: http://www.youtube.com/watch?v=U-0pScpc2Gs

Ei varmaan ainakaan ole pitkä matsi luvassa, oli voittaja kumpi hyvänsä :D Aleksanderia vastaan jos lähtee samalla tekniikalla (tai sen puutteella) kuin debyytissä niin voi kyllä tulla kylmää kyytiä.

Ei varmaan ainakaan ole pitkä matsi luvassa, oli voittaja kumpi hyvänsä :D Aleksanderia vastaan jos lähtee samalla tekniikalla (tai sen puutteella) kuin debyytissä niin voi kyllä tulla kylmää kyytiä.
kyllä tässä on luvassa kylmää kyytiä meni jalat tai pää edellä

Fight vs. Overeem Nixed, Andrei Arlovski Looking to Return First Quarter 2010
http://mma.fanhouse.com/2009/12/17/fight-vs-overeem-nixed-andrei-arlovski-looking-to-return-first/

UFC Signs Top 205-Pound Prospect, Former NCAA Champ Phil Davis
http://mma.fanhouse.com/2009/12/17/ufc-signs-top-205-pound-prospect-former-ncaa-champ-phil-davis/

Fedor Emelianenko, Dan Henderson to Fight for Strikeforce on April CBS Card
http://www.bloodyelbow.com/2009/12/16/1202834/fedor-emelianenko-dan-henderson-to

Matt Lindland Talks About the Glory That Was PRIDE
http://www.bloodyelbow.com/2009/12/15/1202583/matt-lindland-talks-about-the

New Zealand Grappler Seriously Injured During BJJ Competition
http://www.bloodyelbow.com/2009/12/15/1202380/new-zealand-grappler-seriously

En ainakaan huomannut oliko asiasta täällä jo mainintaa, mutta ADCC ja UFC ovat päässeet sopimukseen ja ensimmäinen UFC Abu Dhabissa järjestetään F1 radan ympäristössä 10.4.2009.

Eipä löytynyt linkkiä vielä. Lähde Lustigin Marko.
Wikipediasta kattelin tulevien eventtien tapahtumapaikkoja, niin sieltä UFC 112 löytyy Abu Dhabiin merkittynä. Aluksi luin jostakin huhuja, että eventti olisi ollut Lontoon O2-areenalla, joka olisi mulle ollut paljon mukavampi, sillä silloin olisi perse kestänyt lähteä paikan päälle. Abu Dhabin lentojen hinnat jo väijyin ja tekemättä jää reissu. Onko muuten kellää tietoa tai huhuja, että millon olisi seuraavaa Eurooppa-eventtiä tarjolla. Tältä palstaltakin muistelisin lukeneeni, että Italiaan olisi ehkä mahdollisesti tulossa iltamaa, mutta huhuahan sekin vain oli.

Wikipediasta kattelin tulevien eventtien tapahtumapaikkoja, niin sieltä UFC 112 löytyy Abu Dhabiin merkittynä. Aluksi luin jostakin huhuja, että eventti olisi ollut Lontoon O2-areenalla, joka olisi mulle ollut paljon mukavampi, sillä silloin olisi perse kestänyt lähteä paikan päälle. Abu Dhabin lentojen hinnat jo väijyin ja tekemättä jää reissu. Onko muuten kellää tietoa tai huhuja, että millon olisi seuraavaa Eurooppa-eventtiä tarjolla. Tältä palstaltakin muistelisin lukeneeni, että Italiaan olisi ehkä mahdollisesti tulossa iltamaa, mutta huhuahan sekin vain oli.

hivenen yli 400 euroa lento tuonne tuohon aikaan

hivenen yli 400 euroa lento tuonne tuohon aikaan
Löysin luultavasti samat lennot, kun aiemmin selailin. Lontooseen olis päässyt huomattavasti halvemmalla. En sitten tiedä, että mitä eläminen ja majoittuminen Abu Dhabissa maksaa, mutta kyllä mä luovun jo noiden lentohintojen jälkeen ajatuksesta, että paikan päälle lähtisi.

Back
Ylös Bottom