🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Vaan komiasti se leben nukahti, muttai itseä häirihti miten kauan tuomari antoi Couture-Nogueira ottelun jatkua. Tietysti ehkä ymmärrettävää kun illan päätapahtuma, mutta silti. :/
Onhan se vakava asia kun jatketaan vaikka toinen lyö toista satuttaakseen. Oletko myös MMA:n jatkumista vastaan. Okei sori kärjistin. Et varmaan ole ihan kukkis:haart: Mutta siis ihan oikeasti tapahtuiko ottelun aikana jotain silmitöntä tai urheiluviihteenpiirissä anteeksiantamattoman brutaalia sivistyneen ihmisen silmin nähden? Minun mielestäni ei, koska vapaaottelu on tosi rankka* laji ja siinä sattuu.

*sana ei ole yhtä kuin "badass" vaan rasittava ihmisten kivunsietokynnyksen ja Henkisen terveyden vaatiman fyysisen koskemattomuuden oikeudelle perustellun turvallisuuden tunteen kannalta

Laji ei ole kuitenkaan "me oltiin äsken sellasissa asennoissa toisiimme nähden että mä oisin voinu äsken luoda suhun mun kuukausia harjoitteleman satutus iskun jolloin mä oisin oikeasti satuttanu sua jos oisin vaan halunnu ja siitä syystä mä näkisin että sun pitäis oikeuden nimissä luovuttaa ja myöntää mulle voitto"

Vaan komiasti se leben nukahti, muttai itseä häirihti miten kauan tuomari antoi Couture-Nogueira ottelun jatkua. Tietysti ehkä ymmärrettävää kun illan päätapahtuma, mutta silti. :/

Anteeksi mitä? Nyt todellakin kaivataan niitä mielenkiintoisia perusteluita tähän...

No kyllä se oli aika lähellä että tuomari ois tullu väliin vikassa erässä (muistaakseni) kun Nogi tiputti Randyn ja jakeli hammerfistejä matossa. Mutta hyvin Randy korjas tilanteen ja sai jatkaa loppuun asti.

No kyllä se oli aika lähellä että tuomari ois tullu väliin vikassa erässä (muistaakseni) kun Nogi tiputti Randyn ja jakeli hammerfistejä matossa. Mutta hyvin Randy korjas tilanteen ja sai jatkaa loppuun asti.

Lähellä keskeytystä käydään monissa otteluissa ja tässä tuomari katsoi täysin oikein ns. tilanteen loppuun eikä tehnyt liian hätäistä päätöstä kuten monesti on käynyt. Lähinnä nyt ihmetyttää kommentti, että olisi pitänyt keskeyttää, mutta main-eventin takia saa vedellä ukkoa enemmän turpaan.

En jaksa uskoa athletic komissioiden ja tuomareiden olevan ihan niin korruptoituneita, että main eventissä ei päde samat säännöt kuin preleissä jos dollareita lyödään tarpeeksi taskuun. Tietysti on tarinoita, että ottelija on pyytänyt, että ennen ei keskeytetä kun taju on poissa...

Tässä nyt ei ollut mikään poikkeuksellinen turpasauna edes menossa vaikka aavistuksen pappa olikin sekaisin mikä nyt täyskontaktilajeissa on arkipäivää. Jonninjoutavaa lörinää taas, mutta kiinnostaisi silti saada vähän perusteluita tähän "vääryyteen".

Kyllähän se siinä vaiheessa kun nogi sai randya iskettyä ja ukko tipahti ku koppelo oksalta jonka jälkeen tuli hammerfistiä perään. Ainakin olen nähnyt joitain otteluita missä on vähemmästäkin keskeytetty. Mutta tämä vain siis minun mielipide. :)

Mutta ei ainakaa omien silmien mukaa randy maannu avuttomana siinä ja jäykkänä, vaa kyl yritti suojautua eli tuomari varmaa katsoi et kyl randy viel mukana henges

Ikävintähän tässä on se että nämä kuvat on menneisyyden "haamuja" ja vaikka Toni niitä ei haluaisikaan kantaa, ei niitä kovin helposti pestä pois.
Toisaalta ei tartte hirveesti tehdä että toi hakaristi menee piiloon. Muiden leimojen peittäminen mm. toi white pride on sitte kyllä isompi operaatio.

Kertoo ehkä jotain ettei noita räikeimpiä kuvia ole vieläkään vedetty yli, vaikka ne on hurjina teinivuosina otettu. Ja tietty että ne on ylipäätään joskus ihoon leimattu. Tällainen "kohuhan" on ollut odotettavissa niin kauan kuin Toni on ilman paitaa joutunut ottelemaan. Avoimen rasistisiksi tulkittavat natsisymbolit on kyllä ikävä ja monille arka juttu, varsinkin kun edustetaan Suomen joukkuetta kansainvälisillä areenoilla.

aivan hirvee haloo tatuoinneista, ne ovat vain kuvia iholla, niitä ei oo pakko tulkita kuin jeesuksen uutta tulemista, okei sillä on natsilippu kainalossa, so what, antaa pojan tapella. hirveetä jeesustelua sen takia.

Mielestäni ei ole lainkaan jeesustelua. Suomessa ei ehkä kaikki koe asiaa niin araksi, mutta muualla euroopassa esimerkiksi tai etenkin Saksassa nuo natsit jutut ovat ankarasti kiellettyjä ja ihmiset ei todellakaan katsele niitä hyvällä. Nuo M-1 jutut ovat kuitenkin kansainvälisiä tapahtumia, joten asiaa ei voi ajatella pelkästään meidän tai oman itsensä kannalta. Ihmisille helposti jää mieleen tuommoiset jutut ja Suomi joutuu ikävään valoon. Ja mitä tuohon peittämiseen tulee niin en väitä etteikö Tonilla olisi ollut villi nuoruus, mutta jos nuo leimat oikeasti kaduttaa niin uskoisin, että ne olisi peitetty lopullisesti jo kauan aikaa sitten.

Muistaakseni tämänkin foorumin säännöissä on kaikki rasistisest ym. jutut kiellettyjä, joten hieman ihmettelen, että moderaattori laukoo tuommoisia juttuja. Veikkaisin, että jos laittaisin avatarikseni esim. Natsi lipun niin se ei kauaa siinä kököttäisi.

Full-Time Fighter: Sean Salmon on biggest career mistake
http://mmajunkie.com/news/16060/ful...r-mistake-and-new-fight-with-dante-rivera.mma

Sean Salmon Admits to Taking a Dive
http://www.bloodyelbow.com/2009/9/2/1012869/sean-salmon-admits-to-throwing

242buww.gif

Ei varmaan Salmonia enää täälläpäin nähdä...

Full-Time Fighter: Sean Salmon on biggest career mistake
http://mmajunkie.com/news/16060/ful...r-mistake-and-new-fight-with-dante-rivera.mma

Sean Salmon Admits to Taking a Dive
http://www.bloodyelbow.com/2009/9/2/1012869/sean-salmon-admits-to-throwing

242buww.gif

Ei varmaan Salmonia enää täälläpäin nähdä...

Hmm Salmon itse ei ilmeisestikään pidä asiaa salassa pidon arvoisena, mutta ei tämä miehen julkisuuskuvalle hyvää tee. Nyt sitten joka kerta tappion ilmaantuessa mietitään olikohan jotain ennalta sovittuja juttuja nopeuttamassa asiaa....

Back
Ylös Bottom