Onhan se vakava asia kun jatketaan vaikka toinen lyö toista satuttaakseen. Oletko myös MMA:n jatkumista vastaan. Okei sori kärjistin. Et varmaan ole ihan kukkis:haart: Mutta siis ihan oikeasti tapahtuiko ottelun aikana jotain silmitöntä tai urheiluviihteenpiirissä anteeksiantamattoman brutaalia sivistyneen ihmisen silmin nähden? Minun mielestäni ei, koska vapaaottelu on tosi rankka* laji ja siinä sattuu.Vaan komiasti se leben nukahti, muttai itseä häirihti miten kauan tuomari antoi Couture-Nogueira ottelun jatkua. Tietysti ehkä ymmärrettävää kun illan päätapahtuma, mutta silti. :/
*sana ei ole yhtä kuin "badass" vaan rasittava ihmisten kivunsietokynnyksen ja Henkisen terveyden vaatiman fyysisen koskemattomuuden oikeudelle perustellun turvallisuuden tunteen kannalta
Laji ei ole kuitenkaan "me oltiin äsken sellasissa asennoissa toisiimme nähden että mä oisin voinu äsken luoda suhun mun kuukausia harjoitteleman satutus iskun jolloin mä oisin oikeasti satuttanu sua jos oisin vaan halunnu ja siitä syystä mä näkisin että sun pitäis oikeuden nimissä luovuttaa ja myöntää mulle voitto"