Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Chile on kyllä Jenkeistä katsottuna huomattavasti merkittävämpi maailmankolkka kuin Suomi. Santiagossa, jossa tuo ilta pidetään, on jo yksistään 6 miljoonaa asukasta. Chileläiset ovat varmaan ihmetelleet aikansa, miten UFC viitsii käydä jatkuvasti jossain Tukholman kaltaisessa syrjäkylässä.
Miksi et tykkää RDA:sta?RDA vs Colby Covington
En muista koska viimeks oon ollu näin paljon jonkun puolella ja jotain vastaan!
Itsekin toivoisin niin kovasti RDAn voittoa, mutta toisaalta tekisi mieli nähdä Woodley antamassa Colbylle isän kädestä :DRDA vs Colby Covington
Sillä on oikea olkapää paskanaMitäs Woodley touhuaa jos tuo matsi pitää paikkaansa?
Molemmat ottelivat Manuwaa vastaan ja Volkanilla on vakuuttavampi voitto alla joten voi hyvinkin olla parempi ottelija naista kahdesta mutta Gusse ei tule ottelemaan sita vastaan koska riski
Jos Volkanin voitto Manuwasta on jonkinlainen signaali paremmuudesta verrattuna Gusseen, niin mikset vertaile miesten suorituksia Cormieria vastaan, kun niistä otteluista olisi paremmin infoa tarjolla miesten tasosta? Eikö sovi tarinaan?

Toivon Colbyn pääsevän mestariksi asti, jotta WW-divarin pakka sekottuisi ja painoluokkaan syntyisi lisää mielenkiintoa. Lisäksi olisi hauska lueskella vihaajien itkemistä ja valittamista forumeilla, kuten Conorin tapauksessaRDA vs Colby Covington