descent
VIP
Tossa Nurmisen haastattelussa on 26:30 ajassa.Olen kuunnellut kyseisen jakson. Jos muistat tarkan kohdan missä sanoo noin niin laitahan tänne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa Nurmisen haastattelussa on 26:30 ajassa.Olen kuunnellut kyseisen jakson. Jos muistat tarkan kohdan missä sanoo noin niin laitahan tänne.
Niissä otteluissa on mitkä käydään jonkun liiton alaisuudessa. Esim MMA.Eikö Ice Cagen otteluissa ole doping testausta?
Leksa: eli saitko sä potkut?Tossa Nurmisen haastattelussa on 26:30 ajassa.
Ei taida Karimuksen ottelu olla minkään liiton alaisuudessa.Niissä otteluissa on mitkä käydään jonkun liiton alaisuudessa. Esim MMA.
Esim Aresh Amirkhani ottelu peruuntui dopingtestistä kieltäytymisen vuoksi.
No helevetti juuri noin miten tuossa kirjoitit. Onko tuossa nyt jotain epäselvää?Leksa: eli saitko sä potkut?
Stagala: yt- neuvotteluiden kautta, en tiedä olisko ne saanut mua tän takia laillisesti irtisanoa.
Miten tulkitsette tuon?![]()
No helevetti juuri noin miten tuossa kirjoitit. Onko tuossa nyt jotain epäselvää?![]()
Unibetille ainakin sai ennen laittaa pyyntöä, jos halusi jostai tietystä lyödä vetoaVoisikohan matsijulkistuksista lyödä jossain vetoa?
Onkohan vaan todellista biiffiä vai pelkkää markkinointia?Kolehmainen vs Korventaus. Itseä toi kiinnostaa, varmasti kunnon tappelu ja ilmeisesti pienillä kintailla? Enempi tai vähempi ovat vieläpä vähä kuin kissa ja koira että biiffin poikasta jo ajalta ennen Theon kilpailukieltoa. Voin jopa uskoa että ihan aidosti ei kemiat keskenään toimi ihan parhaiten. Niin sehän on hyvä nyt tuolla selvittää ja puhdistaa ilma tollee kehässä
Mun käsittääkseni vaan vaparimatsit on SVOLin alaisuudessa. Muut ei täytä lajiensa kriteereitä.Ei taida Karimuksen ottelu olla minkään liiton alaisuudessa.![]()
Tuskin mitään hyötyä tästä ainakaan Theon uralle.